Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjempesprøyte som det står METH på :tease:

Fra Halvor til Alvor, men du har mye og velge mellom der da, ta foreks. potrett-bilde av verdens mest kjente base-hopper osv.

Poenget mitt er at Adrenalin er så stort emne at hadde du gått til en tattovør og sagt det du spør om her så hadde nok det kommet noe bra ut av det ;)

Er det som jeg syns er artig , jobbe sammen med tattovøren for og komme frem til noe som er bra.

Lenke til kommentar

Glimti: han tok den for en uke siden, ikke det engang. Og han får gratis etterfylling.

Har du spurt om gratis etterfylling?

Det blir nok retta opp i når jeg skal fortsette på den en gang. Er ikke bare å dra og få etterfylling når han bor i Spania, og er i Norge et par ganger i året :p

Et av argumentene mot å dra til et annet land for å tatovere seg ja... Men da pleier historien gjerne å være at man drar fra Norge til Spania eller et annet ferieland og tatoverer seg for så å dra tilbake til Norge. Morsomt med omvendt. :!:

Lenke til kommentar

Sant det. ;) Men vil annta man finner gode tatovører i de landene også dersom man leter etter et dykktig studio istedefor de som ligger i turisthandlegatene og tar drop in.

Vil alikevel tro det er vansklig med slike prosjekter dersom man er så skjelden her i hjemlandet ettersom det hver gang må klaffe at det er tid for studioet de dagene man er i landet selv.

Lenke til kommentar

Hei!

Nå skal jeg få meg tatovering! Endelig :) Men så var det det jeg lurte på:

Jeg vil ha en ca 25 cm lang tatovering på siden, altså på ribbena. Den skal begynne nedenfor BH'en og ja, strekke ca 25 cm ned.

Så lurte jeg på om hvor utsatt det området er for "strekking" i tilfelle jeg blir gravid eller skikkeli feit ? :p er ikke det tynneste vesenet på jord fra før av, men om jeg blir enda sværere, så er det litt synn om tatoveringen blir ødelagt.

Har noen forresten erfaringer med sånn, kunnskap osv? Glad for alle svar =)

Endret av Seabiscuit
Lenke til kommentar

Var nettopp det jeg hadde tenkt å spørre deg om. Ifølge signaturen du hadde for en god stund siden gikk du jo ned masse, men du merket altså ingen ting!? Greit å vite sånt.

Har jo forøverig spurt folk før, men alltid greit å høre med folk som vet hva de snakker om.

Lenke til kommentar

Altså, om jeg blir masse feit eller gravid så vil det ikke merkes på ribbena ? For jeg skjønner om en tatovering på hofta (nedforbi navlen) vil lide hvis man blir gravid...

For det har jo noe å si hvor du har tatovering da

Endret av Seabiscuit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...