Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var Pablo Presley fra six inch needles som blekka meg, tok en blink (bullseye) på hver side av brystet. Kjipt at jeg ikke tenkte at det kom til å være stapp fullt av forumfolk der tidligere.

Jeg var uansett ikke på convention'en lengre enn nødvendig, blir ganske stressa av å oppholde meg på sånne steder over lengre tid. Hehe.

Lenke til kommentar

Mumsen: Artig å se tatoveringen din helt ferdig her i tråden, den ble jo skamkul!

 

Jeg er forresten han første fyren som ble tatovert på brystet rett ved siden av deg under otc :)

Kult! Vi ble ikke ferdige før klokka var 22.30. Var litt sliten da kan man si :p Hvordan går det med dine? Min klør som et uvær nå!

Lenke til kommentar

Mumsen: Artig å se tatoveringen din helt ferdig her i tråden, den ble jo skamkul!

 

Jeg er forresten han første fyren som ble tatovert på brystet rett ved siden av deg under otc :)

Kult! Vi ble ikke ferdige før klokka var 22.30. Var litt sliten da kan man si :p Hvordan går det med dine? Min klør som et uvær nå!

 

Du er hard ass! Tror aldri jeg hadde klart å sitte (eller ligge) så lenge, men det vet jeg vel ikke før jeg prøver :p

Det meste av skorpe og sånt har vel løsnet fra mine, men de klør og er litt ømme innimellom enda. Har hatt det litt hektisk den siste uka, så har ikke vært så god på å smøre og vaske, men det ser ut som de har klart seg bra! :)

Lenke til kommentar

Nancy: Tror du hadde fikset det ganske greit, er tøft med de 11 timers øktene...men man er utrolig glad\stolt når man er ferdig da :thumbup:

Og ikke minst første økta hos Victor på ganske store motiver så liker han og ha en hel dag på deg. Han tegner bare direkte på kropp, så oppstreking osv. så det tar tid alt sammen.

 

Er enig med det at man blir stresset av så mye folk, med tanke på at jeg sliter med angstanfall osv. så har jeg begynt og like meg på conventions :dontgetit:

 

Mumsen: Mine klør som faen nå og all skorpe er av :!:

Så ille at man våkner av at det klør...da er det nr. før man klikker i vinkel :!:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Amanita: Tar litt tid med sånne motiver ja, men når man legger såpass tid i det ser det jo tydeligvis helt sinnsykt ut når man er ferdig! Piecen til Mumsen her begynte jo å se ganske feit ut allerede under oppstrekinga. Jeg har uansett ikke planlagt noen motiver som er store nok til at jeg trenger å sitte så lenge :p

 

Når det gjelder conventionen syns jeg det er så "trykkende" stemning der. Alle som flyr rundt og titter på og skal ta bilder mens du sitter der med nåla i huden. Tatovørene virker også rimelig stressa.. Men med tanke på at man kan gå inn og få gjort en tatovering på et par timer uten å ha avtale på forhånd synes jeg at convention'en er grei nok. Skal man ta en tatovering ellers må man jo gjerne ha avtale med en tatovør et par måneder i forveien.

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg slik til den dagen min er ferdig :love:

Men med sleeves har jeg funnet ut at veien til at den er ferdig er like stor del av opplevelsen.

 

Er enig i den med stress osv. på conventions..masse folk som skal spørre deg om ting, ta bilder og ikke minst filme.

 

Håper jeg og mumsen kommer oss til Sverige etter sommern :hmm:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Så bilder av armen din et par sider tilbake her. Den ser veldig fet ut, og den blir sikkert helt rå når den blir ferdig! :D

Jeg har også tenkt på å få dekket en hel arm, men hvor mange timer må man egentlig regne med å sitte ca? Jeg har allerede tatovert utsiden av overarmen og opp til skulderen.

Lenke til kommentar

Du er hard ass! Tror aldri jeg hadde klart å sitte (eller ligge) så lenge, men det vet jeg vel ikke før jeg prøver :p

Det meste av skorpe og sånt har vel løsnet fra mine, men de klør og er litt ømme innimellom enda. Har hatt det litt hektisk den siste uka, så har ikke vært så god på å smøre og vaske, men det ser ut som de har klart seg bra! :)

Hehe, som amanita nevnte så hadde du nok klart det :p Jeg tenkte det samme selv. Hadde forberedt meg skikkelig mentalt og fysisk. Sovet lenge, spist biff og potetmos til frokost, smertestillende i baggen osv ^^ Men det gikk overraskende bra. Tror tatovøren hadde det værre mot slutten enn det jeg hadde :p Og så er det vel kanskje litt avhengig av plasseringen til motivet også da. Låret er vel ikke det værste vil jeg tro. Uansett, hyggelig at du slo av en prat! Var et par stykker som droppa innom meg og prata litt i løpet av dagen. Tror det fikk tida til å gå litt fortere, og gjorde det litt lettere å ligge der :)

 

Når det gjelder conventionen syns jeg det er så "trykkende" stemning der. Alle som flyr rundt og titter på og skal ta bilder mens du sitter der med nåla i huden.

Jeg har forøvrig bare tatovert meg på conventions, så for meg så er det en del av opplevelsen :p

 

Håper jeg og mumsen kommer oss til Sverige etter sommern :hmm:

Vi satser på det ;) Håååååååååååper jeg klarer å få satt til side penger bare!!

Lenke til kommentar

Æ har fått tattis. Koss ska æ få deinn te å funk?

Kjøpt mæ helosan osså da shø. Når kainn æ bad i bassæng eller ligg i sola?

 

Taikk for aill svar.

 

I fremtiden forholder vi oss til enten korrekt bokmål eller nynorsk. Dialekt har ingenting på et offentlig forum å gjøre.

 

Event. tilbakemeldinger tas på pm.

 

MVH

 

KVTL

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...