IHASBOKK Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 æ ska tattoveres på fredagen. æ grue mæ så mye at æ har lyst å stikk en ananas oppi rumpa mi for å roe nervan Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Tror ikke en ananas oppi stumpen ville hjulpet :!: Det går sikkert bra husk og spis godt før du drar, få deg en god natts søvn og når du sitter i stolen så husk og puste sikkelig å slappe mest mulig av i kroppen Vet ikke hvor lenge du skal sitte men og ta med seg noe og spise som får blodsukkeret fort opp er smart samt noe og drikke Endret 19. mai 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Hva er beste måten og destilere smykker på? Fikk en haug av stål-plugger, og skal bruke noen av de til og utvide med. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Så utifra dere 3 så skal vi koke de i desinfeksjonssprit :!: Siden det er bruttern som har brukt de så koker jeg de først og så sprit etterpå Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 slikk på dem først så koker du dem Lenke til kommentar
toth Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Hva er beste måten og destilere smykker på? Vel, å destillere metall vet jeg ikke hvordan man gjør, men det skal nok godt gjøres å få det flytende nok i første omgang Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 :!: Ja, mye morro med skrivefeil Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Endeleg tatt hol i øyrene! Piercaren tok hol på 2.6 mm sidan eg skal strekka. Yay Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Velkommen i klubben! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Takk takk! Also: om det er ein dårleg idé og bli full etter ein har pierca seg? Eg tenkar på det med koagulering og det... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Rett etter? Ja. Alkohol er jo blodfortynnende og det der. Tror det anbefales ca to uker fra du piercer deg til du går på druen. Nå skal sant sies at du nok kan ta en pils eller to i ro og mak, men å drikke seg dritings rett å ha satt piercingen ville jeg ikke gjort. Har selv avstått fra festing i tre-fire uker eller noe etter at jeg tok i brystvortene. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) Rett etter? Ja. Alkohol er jo blodfortynnende og det der. Tror det anbefales ca to uker fra du piercer deg til du går på druen. Oh fuck. D: I'm quite drunk now... So... :c Men trur eg klara meg i to veker. For om to veker fyll ein god venn 18 år. Endret 20. mai 2010 av Alliha Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 :!: Du ser lite glad ut på bildet da, dødsbra Ser bra ut Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) Du kan jo evt. ta en telefon til piercingstudioet, Alliha? Mener å ha lest flere steder om en uskreven regel på 7-10 dager uten alkohol. Selv har jeg dratt på druen etter piercing to ganger uten noe problem i ettertid, men nå er ikke jeg alltid så lur. Skal btw pierce nipplene på lørdag. Glær mæ! Endret 20. mai 2010 av Joakim Skurk Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Jeg har hørt at det går helt fint å drikke alkohol. Dro rett fra piercingstudio til fest forrige gang, og det gikk helt fint Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Jeg har hatt hull i øret i en måned. Er det noe i veien for å ta ut øredobben nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå