Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror ikke en ananas oppi stumpen ville hjulpet :!:

Det går sikkert bra :thumbup:

 

husk og spis godt før du drar, få deg en god natts søvn og når du sitter i stolen så husk og puste sikkelig å slappe mest mulig av i kroppen :yes:

 

Vet ikke hvor lenge du skal sitte men og ta med seg noe og spise som får blodsukkeret fort opp er smart samt noe og drikke :thumbup:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Rett etter? Ja. Alkohol er jo blodfortynnende og det der. Tror det anbefales ca to uker fra du piercer deg til du går på druen.

Nå skal sant sies at du nok kan ta en pils eller to i ro og mak, men å drikke seg dritings rett å ha satt piercingen ville jeg ikke gjort.

Har selv avstått fra festing i tre-fire uker eller noe etter at jeg tok i brystvortene.

Lenke til kommentar

Rett etter? Ja. Alkohol er jo blodfortynnende og det der. Tror det anbefales ca to uker fra du piercer deg til du går på druen.

Oh fuck. D: I'm quite drunk now... So... :c

Men trur eg klara meg i to veker. :) For om to veker fyll ein god venn 18 år. :wee:

Endret av Alliha
Lenke til kommentar

Du kan jo evt. ta en telefon til piercingstudioet, Alliha?

Mener å ha lest flere steder om en uskreven regel på 7-10 dager uten alkohol. Selv har jeg dratt på druen etter piercing to ganger uten noe problem i ettertid, men nå er ikke jeg alltid så lur.

 

Skal btw pierce nipplene på lørdag. Glær mæ! :ph34r:

Endret av Joakim Skurk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...