No14 Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 Ser det er bilde av deg på otc sine sider Fluesopp Hyggelig å hilse på deg der forresten, ble litt stress for meg der med en masete unge som var sur fordi hun ikke fikk ta tattovering Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 Sa du ikkje at ho var tre år eller noko sånt tidligare? Hahaha. søtt. Lenke til kommentar
No14 Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 Hun er tre år ja, og digger tattoveringer Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) Ser det er bilde av deg på otc sine sider Fluesopp Hyggelig å hilse på deg der forresten, ble litt stress for meg der med en masete unge som var sur fordi hun ikke fikk ta tattovering Det må jeg sjekke ut Hyggelig og hilse på deg og prate med deg, forstår det blir stress når ungen begynner med den der ja :!: Bilde som ligger der er fra ifjor faktisk :!: For nå må jeg sitte med lue siden dreadsa treffer tattoveringen. Endret 18. mai 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 Alicepiecen din heimsøkjer meg stadig, og eg kjenner eg hatar deg litt for at du har den. Herregud for ei herlig, absurd, ufatteleg kul tattovering! At det er delvis CU inni biletet gjer det heile berre sjukare. Gler meg til å sjå han ferdig. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 Ja herre, den så fortreffelig uferdig ut på bildet. <3 Dreadsa Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) Detec: Han driver med oppstreking eller legge sort på halen, var første økta det der de har blitt mye lengre siden ifjor ja....faen et år Men hatt er også <3 Meph: Dont hate the player , hate the game Tar det du sier som et komplimang jeg Endret 18. mai 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 Ååh, jeg er så glad i hatt, bruker alt for mye penger på det, det er nesten litt flaut. Skal se om det ikke blir med at jeg også benytter meg av Victor en gang. Arbeidet hans imponerer meg mer og mer Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) leitet lenge etter en hatt som du hadde på Otc, men nå kan jeg bare glemme det :!: ( for mye hår ) Endret 18. mai 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 Skal se om jeg får tatt turen ja! HHusker du gråt noen tapre tårer sist ja, hehe. Hvor lenge satt du denne gangen da? Jeg hulka meg igjennom hele prosessen sist, gitt. Satt fra litt på 2 til rundt 5. Var fortere overstått denne gangen. Gudskjelov. Jeg er veldig fornøyd! Lenke til kommentar
Nelis_88 Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) Kul Har selv Cheshire Cat fra nyeste "Alice in Wonderland" (Tim Burton). Fått Mad Hatters hatt har han og, hehe. Satt selv fire timer hos Electric Linda på lørdag, ble ferdig i 15-tiden. Endelig, nogelunde, ferdig med armen. Litt småpuss her og der, men ah. Jeg kan faktisk vise den frem uten at den ser uferdig ut Endret 18. mai 2010 av LisinWonderland Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 Mumsen: Venter på svar fra victor nå, spurte om hva navnet på convention og datoen Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Pene plugger: http://www.wildcat.eu/shop/product_info.php?products_id=4741&osCsid=1hrmdonfqp7hf72lsg27n71sb2 Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Lurer på om jeg kommer til å utvide ørene en gang. Har lyst, men samtidig så er jeg usikker Har du fått svar fra Victor enda eller? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Han er på vei hjem til Barcelona så tenker det tar litt tid før han svarer Lenke til kommentar
Zerzk Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Hei. Jeg har tatt en tattovering som i utgangspunkte var veldig lysegrå. Farget den om til brunrød, men synes den ble litt for rød. Kan funke, men skulle gjerne sett den litt mørkere. Hvordan er det å farge for 3. gang med en mørkere brunfarge? Dette er ikke et problem for huden? Og det vil vell gå bra å farge med en mørk brun farge over en farge som allerede er brunrød for å få den litt brunere? Er ikke verdens undergang om det ikke går, å er ikke sikkert jeg blir å farge den om, men er jo greit å vite. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 det skal gå helt fint Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Pene plugger: http://www.wildcat.eu/shop/product_info.php?products_id=4741&osCsid=1hrmdonfqp7hf72lsg27n71sb2 Hadde de vært i 32 hadde jeg trykket kjøp. Skjedd noe med høyre øret etter jeg strakk sist. Når jeg våknet gjorde det kjempevondt og tok meg 5min å få ut pluggene, det var i går. I dag er innsiden av øreflippen sår, og har noe skorpelignende på seg. Jeg masserte med emuolje og det går bedre. Er ikke rødt eller hovent, bare vondt og sårt, jeg gir det litt tid. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Får håpe det bedrer seg da, Detec Iriterende når sånt skjer. Har litt lyst og bestille de ja, 30mm er målet mitt Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Pene plugger: http://www.wildcat.eu/shop/product_info.php?products_id=4741&osCsid=1hrmdonfqp7hf72lsg27n71sb2 Hadde de vært i 32 hadde jeg trykket kjøp. Skjedd noe med høyre øret etter jeg strakk sist. Når jeg våknet gjorde det kjempevondt og tok meg 5min å få ut pluggene, det var i går. I dag er innsiden av øreflippen sår, og har noe skorpelignende på seg. Jeg masserte med emuolje og det går bedre. Er ikke rødt eller hovent, bare vondt og sårt, jeg gir det litt tid. Høres ut som det som skjedde med meg. Jeg måtte dog downsize fra 19mm til 8mm. Grisekjipert, så vær forsiktig. Går vel sikkert bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå