Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser det er bilde av deg på otc sine sider Fluesopp :) Hyggelig å hilse på deg der forresten, ble litt stress for meg der med en masete unge som var sur fordi hun ikke fikk ta tattovering :p

 

Det må jeg sjekke ut :yes:

Hyggelig og hilse på deg og prate med deg, forstår det blir stress når ungen begynner med den der ja :!:

 

Bilde som ligger der er fra ifjor faktisk :!:

For nå må jeg sitte med lue siden dreadsa treffer tattoveringen.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Kul :)

Har selv Cheshire Cat fra nyeste "Alice in Wonderland" (Tim Burton).

Fått Mad Hatters hatt har han og, hehe.

 

Satt selv fire timer hos Electric Linda på lørdag, ble ferdig i 15-tiden.

Endelig, nogelunde, ferdig med armen.

Litt småpuss her og der, men ah. Jeg kan faktisk vise den frem uten at den ser uferdig ut :D

Endret av LisinWonderland
Lenke til kommentar

Hei.

Jeg har tatt en tattovering som i utgangspunkte var veldig lysegrå. Farget den om til brunrød, men synes den ble litt for rød. Kan funke, men skulle gjerne sett den litt mørkere. Hvordan er det å farge for 3. gang med en mørkere brunfarge? Dette er ikke et problem for huden? Og det vil vell gå bra å farge med en mørk brun farge over en farge som allerede er brunrød for å få den litt brunere?

Er ikke verdens undergang om det ikke går, å er ikke sikkert jeg blir å farge den om, men er jo greit å vite.

Lenke til kommentar

 

Hadde de vært i 32 hadde jeg trykket kjøp.

Skjedd noe med høyre øret etter jeg strakk sist. Når jeg våknet gjorde det kjempevondt og tok meg 5min å få ut pluggene, det var i går. I dag er innsiden av øreflippen sår, og har noe skorpelignende på seg. Jeg masserte med emuolje og det går bedre. Er ikke rødt eller hovent, bare vondt og sårt, jeg gir det litt tid.

Lenke til kommentar

 

Hadde de vært i 32 hadde jeg trykket kjøp.

Skjedd noe med høyre øret etter jeg strakk sist. Når jeg våknet gjorde det kjempevondt og tok meg 5min å få ut pluggene, det var i går. I dag er innsiden av øreflippen sår, og har noe skorpelignende på seg. Jeg masserte med emuolje og det går bedre. Er ikke rødt eller hovent, bare vondt og sårt, jeg gir det litt tid.

Høres ut som det som skjedde med meg. Jeg måtte dog downsize fra 19mm til 8mm. Grisekjipert, så vær forsiktig. Går vel sikkert bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...