BadFurDay Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Oh kult! Liker conventions, er så mange rare mennesker å se på mens man ligger der Vet du når dette er da? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Han nevnte jo Gøteborg for deg også, men ingen av oss har fått datoen eller noe :!: august mener jeg han sa, men som sagt skal spørre han om det. Vet at det er en stund til...noe som er ganske greit:) Endret 17. mai 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Får bare prøve å sjonglere pengene frem til da og håpe det holder Det hadde vært moro å dratt bort sammen for å blekke seg!! Jeg er dritlysten på å fortsette på min hvertfall Da tenker jeg at jeg gir han tilnærmet full frihet med hva han vil bygge videre med. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Detectable: Første jeg tenker når jeg ser slike tunneler er at jeg har lyst til å feste en hengelås i dem. Ser kult ut da, det skal du ha. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Får bare prøve å sjonglere pengene frem til da og håpe det holder Det hadde vært moro å dratt bort sammen for å blekke seg!! enig i den ja Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Detectable: Første jeg tenker når jeg ser slike tunneler er at jeg har lyst til å feste en hengelås i dem. Ser kult ut da, det skal du ha. Hihihi Jeg fant frem alt jeg har eid av øresmykker og lina de opp. Ble nesten sjokka over hvor mye de har vokst altså. De på enden er målet mitt(32mm) Endret 17. mai 2010 av Detectable Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Greit og ha smykke som er målet liggende har jeg funnet ut, de blir en evig påminnelse :!: Kule de på enden forresten( målet ditt ) Endret 17. mai 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Then it's settled. På torsdag tar eg hol i øyrene, så bestill eg tapers-sett. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Vi bruker vel ikke tapers til og utvide med Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Jammen. Dykk sa jo. Jammenjammen. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Vi gjør det i starten Prøv å teipe et 1.2mm smykke Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 NEI, ingen tapers...bare bondage-teip...det hjelper imot alt Med nærmere ettertanke så er det logisk Detec :!: Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 For how lond should I use tapers? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Tja, teipe så tidlig som mulig. Prøv deg litt frem. Så fort teipen vil sitte på smykket etter bare 1 runde så kan du teipe. Vil si 5mm+ om jeg skal si et konkret tall. Endret 17. mai 2010 av Detectable Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Hm. Okay. Men kva er det som er så spesielt med bondage-teip? Kvifor ikkje bare bruka tapers? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) http://paulyunstoppable.wordpress.com/information/ Drar frem denne Har du fler spørsmål etter å ha lest den der, så spør du mer en du trenger Endret 17. mai 2010 av Detectable Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Takkar. Skal setta meg inn i detta, så får me sjå korleis det går med meg. edit: er glassmykke greie å bruka når ein strekke? Endret 17. mai 2010 av Alliha Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Den guiden\artikkelen der er genial og sier alt som er viktig og huske på. Tror jeg kan dra det så langt som og si at gjør du det den sier og hører på ørene dine( :!: ) så kan ingenting gå gale Ting kan skje den perfekte også så det er sagt:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Glassmykker er forøvrig flott å bruke når man strekker. Unngå akryl og organiske smykker. Slik jeg har forstått kan akrylen løse seg opp(?), og akrylstoffer vil du vel ikke ha i blodet? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Victor tok noen litt bedre bilder i dag, litt skorpe på..men vises ikke så godt. Sexy strekkmerker ikke sant? artig og slanke seg og så popper de opp som bremsespor over hele kroppen Endret 17. mai 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå