Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Thank you, thank you, thank you :p Han ville egentlig ha den med i Best of day konkurransen i går, men ble ferdig en time etter den hadde vært. Så vi spurte i går om vi kunne få være med på konkurransen i dag (han hadde visst fått lov til dette i lignende situasjoner på andre convensions), og det skulle nok gå fint fikk vi beskjed om.

Men da jeg dro ned dit i sted slik at Victor fikk tatt bilder av den (han skulle sende den inn til mange blader og bruke den i portfolioen sin sa han :p ), fikk vi beskjed om at vi ikke fikk lov å registrere oss alikevel :/ Kjipt. Men jeg snakka med Vic om han ville fortsette på samme piece nedover foten. Og da får vi jo sjansen igjen!

 

Jeg er hvertfall sykt fornøyd med den :p

Lenke til kommentar

Han spurte meg om Gøteborg også angående høsten, hadde vært kult om jeg og du hadde kunne prdnet så vi fikk gjort en økt der.

Pluss det og leie rom kan vel bli litt billigere. Er bare 4 timer med tog;)

 

Armen er ganske grei faktisk, fant et bilde avf hvordan den så ut før økta på Fredag og han gjorde mye ser jeg nå.

 

http://www.viptattoo.com/gallery.cfm?action=showmedium&picid=239&startrow=169

 

Du vet jo du mumsen størrelsen på armene mine så det er litt farge det han fikk lagt på:)

 

Denne vil han at vi skal komme på Mumsen:

http://www.stockholminkbash.com/

 

skal møte han i morra så kan jeg høre om han vet om noen bra og billige overnattingsplasser:)

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Frøken fluesopp: Det hadde vært dritfett om vi kunne gjort det! Eneste som kan stoppe det må være pengene. Har en billapp som skal gjøres ferdig snarest :p Men satser på at jeg klarer å få sneket unna noen kroner til tattookassa mi så det blir en Gøteborgtur ;)

 

Jeg la forresten merke til at han fikk gjord ganske mye på deg denne gangen ja! Blir helt rå når den er ferdig!! Jeg har nesten mer vondt i låret i dag jeg enn når han jobba på meg :p

 

Jeg rakk ikke deg, fluestopp. Kom nok like etter du var ferdig i går. Men jeg så mumsen, jeg bare visste ikke det var mumsen. :p Var borte å titta på ofte. Sykt lekkert arbeeid på låret altså!

 

edit: leif

Dude, du skulle slått av en prat :p Det var driiiiiitkjipt å ligge der og stirre samme retning hele dagen. Hadde dette vært i et studio hadde det nok vært kjedsomheten som tok knekken på meg. Men mange rare mennesker og se på på et sted som det! Hehe.

På Last.fm profilen din (link i signatur) så har du en caps på deg, hadde du samme caps på deg da du var på convention? For jeg så nemlig en fyr med en sånn en :p

Endret av Mumsen
Lenke til kommentar

Mumsen: Det blir det eneste som kan stoppe her også, noe skal jeg få skrapt sammen uansett:P

Men jeg må ha minimum en 5 timers økt ja, for da blir katta ferdig og vi får begynt på bakgrunnen. Alt fra albuen og opp skal bli dekt. Når bakgrunnen kommer på det vriklig kommer til og lyse opp.

Håper og ha ene øret på rundt 18 og de nandre på rundt 12 til da....håper jeg. Men det stresser jeg ikke med.

 

Ser ut som vi begge har funnet en ny fast tattovør Mumsen :!:

Det jeg liker så godt med han utenom arbeidet hans er at han prøver og få med kundene sine på slike ting.

Forstår at han får reklame og alt det der, men ikke opplevd det i den grad som han er:)

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Jeg rakk ikke deg, fluestopp. Kom nok like etter du var ferdig i går. Men jeg så mumsen, jeg bare visste ikke det var mumsen. :p Var borte å titta på ofte. Sykt lekkert arbeeid på låret altså!

 

edit: leif

Dude, du skulle slått av en prat :p Det var driiiiiitkjipt å ligge der og stirre samme retning hele dagen. Hadde dette vært i et studio hadde det nok vært kjedsomheten som tok knekken på meg. Men mange rare mennesker og se på på et sted som det! Hehe.

På Last.fm profilen din (link i signatur) så har du en caps på deg, hadde du samme caps på deg da du var på convention? For jeg så nemlig en fyr med en sånn en :p

Det hadde jeg gjort også, hadde jeg visst det var deg :p Ikke fulgt med nok i tråden. Hva angår capsen hadde jeg en sånn en, ja. Men svart m/grønn "high five". Var to av oss som hadde lik, men han andre kom da jeg dro, så du har iallefal da sett en av oss. Jeg var der fra 13-14 til 18, ca.

Lenke til kommentar

Joakim: Er umulig for meg å si hvilket tidspunkt jeg så en "High Five", er helt uten tidsbegrep for den perioden jeg lå der. Alt fløt sammen til ett :p

Amanita: Har nok fått en fast tatovør nå ja :D Bortsett fra pinupen min som Jo skal få gjort ferdig før eller siden :p hehe. Har til og med "rekrutert" en ny kunde til Poli :p Søstera mi hadde dritlyst på noe fra han neste gang han var i Norge. Når i dag er det du og Ida skal til Victor? Gleder meg til å se hennes ferdig =)

Lenke til kommentar

Han ligger på 1500 i timen, litt billigere på prosjekter.

Lucky 7 er nok litt billigere utifra det jeg vet.

 

Selv om min mening om victor er at han er en av de som er i toppklassen :love:

Så for min sin del så blir prosjektene mine tatt hos han ja.

 

Syns du var tøff jeg Ida med tanke på hvor vond den plassen er :thumbup:

Pluss vi fikk jo høre om esel-puling....fasinerende :ph34r:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Ble ferdig kl 5. Det var pain, men jeg gråt ikke denne gangen!!!!1

Digg å være ferdig med den, var passe irriterende med bare en fot som var blekka på. Og den ble superbra, som antatt. Du får komme innom jobben og se til uka. :) Og ta med deg dama di a!

Skal se om jeg får tatt turen ja! ;) HHusker du gråt noen tapre tårer sist ja, hehe. Hvor lenge satt du denne gangen da?

 

Flue: Eselpuling ja, interessante timer dere har hatt på det hotellrommet :p Hehe.

Og er du sikker på at han ikke skal ha en guestspot hos Heidi Hay når er i Gøteborg? Hørte han snakka med sønnen hennes på otc om at han (vic) skulle være der senere i år O.o

Lenke til kommentar

Ja, for jeg snakket med han angående hotellplass i dag og da sa han at vi burde sjekke ut de hotell-båtene i Gøteborg, men det han skulle ligge på var fullbooket pga. convention O.o

Men det var 2 andre båter der som han mente vi burde sjekke ut.

 

Men skal ta og finne ut det der, må sende bildene han tok i dag til han..måtte låne kameraet mitt :!:

 

Vet han skal til Heidi Hay, men det var vel senere etter det jeg forsto...men nå skal ikke jeg si det sikkert da. JEg kan jo misforstå det mest opplagte her i verden så....

 

 

Detec: Ser bra ut :thumbup:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...