Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kordan er det med å ta labretpiercing(skal ha i midten i underleppa) og snus? kor mange timer/dager etter piercingen er tatt er det ok å snuse uten at det gjer noko? eventuelt kor mange timer må eg kutte ut å snuse FØR eg tar piercing.

Leste noko om at når du piercer i munnen så skal man ikkje røyke på 2 timer eller ka det var.

Bedre føre var ;)

Håper nokon har svar :D

Endret av Intel94
Lenke til kommentar

Blir eit helvete å skylle med munnskyll etter kvar snus. Kanskje eg var litt upresis i tillegg. Det er IKKJE snakk om løs-snus. Men porsjon. Så det er jo kun "saft" og smak som renner fra posen, ikkje sjølve snusen.

Har det noko å sei eller MÅ eg legge snusen på hylla ei stund for at piercingen skal gro?

Lenke til kommentar

Blir eit helvete å skylle med munnskyll etter kvar snus. Kanskje eg var litt upresis i tillegg. Det er IKKJE snakk om løs-snus. Men porsjon. Så det er jo kun "saft" og smak som renner fra posen, ikkje sjølve snusen.

Har det noko å sei eller MÅ eg legge snusen på hylla ei stund for at piercingen skal gro?

 

Det er lurest å gjøre det om du vil ha en frisk piercing. Jeg vil ikke anbefale noe annet. Nå får du igjen for å snuse;) Jeg la røyken på hylla i 2 uker etter tungesplitten, hardt liv.

 

Amanita: Jeg venter 3 dager mellom hver gang jeg utvider for å la øret roe seg mer ned. Sover med smykket ute siste natta og, så øret får puste litt. Føler det er bedre for øret.

 

Edit: 3 dager til nye tuneller :)

Endret av Detectable
Lenke til kommentar

Blir eit helvete å skylle med munnskyll etter kvar snus. Kanskje eg var litt upresis i tillegg. Det er IKKJE snakk om løs-snus. Men porsjon. Så det er jo kun "saft" og smak som renner fra posen, ikkje sjølve snusen.

Har det noko å sei eller MÅ eg legge snusen på hylla ei stund for at piercingen skal gro?

 

Det er lurest å gjøre det om du vil ha en frisk piercing. Jeg vil ikke anbefale noe annet. Nå får du igjen for å snuse;) Jeg la røyken på hylla i 2 uker etter tungesplitten, hardt liv.

 

Amanita: Jeg venter 3 dager mellom hver gang jeg utvider for å la øret roe seg mer ned. Sover med smykket ute siste natta og, så øret får puste litt. Føler det er bedre for øret.

 

Edit: 3 dager til nye tuneller :)

 

Kor lang tid tar det før eit sånt sår er grodd(ca)? Kan bli rimelig tøft dette om snusen må på hylla over ein lang periode, hehe :O

Lenke til kommentar

Detec: Så du tar en runde, venter 3 dager og så en runde til?

Høres logisk ut for og få sterk og god hud rundt hullene?

 

Har alltid stresset før og for en gang skyld skal jeg kose meg :love:

 

Savner sykt den tattoo-stolen så må ha noe og fikle med på kroppen så lenge :tease:

 

Har ikke sagt det tror jeg, men takk til alle som kom bortom og sa hei og pratet litt. Alltid hyggelig og "prate" litt :!:

Som det var til tider umulig og gjøre der :whistle:

 

Pluss jeg fikk first encounter med Detec sin tunge...hva jeg mener med det er en annen sak :!:

Lenke til kommentar

Detec: Så du tar en runde, venter 3 dager og så en runde til?

Høres logisk ut for og få sterk og god hud rundt hullene?

 

Har alltid stresset før og for en gang skyld skal jeg kose meg :love:

 

Savner sykt den tattoo-stolen så må ha noe og fikle med på kroppen så lenge :tease:

 

Har ikke sagt det tror jeg, men takk til alle som kom bortom og sa hei og pratet litt. Alltid hyggelig og "prate" litt :!:

Som det var til tider umulig og gjøre der :whistle:

 

Pluss jeg fikk first encounter med Detec sin tunge...hva jeg mener med det er en annen sak :!:

 

Gå til anskaffelse av en olje med vitamin-E. Jeg bruker Emu-olje for tiden. Den lukter jævlig, men du blir vant med den etterhvert og lukta forsvinner etter en halvtimes tid.

Jo lenger du venter mellom hver gang du strekker, jo lenger lar du kroppen bygge opp igjen kollagen som skal fylle hullene i vevet.

Tenkt på øreflippen som en svamp, når du strekker den blir disse hullene i den større, og om disse ikke fylles igjen vil svampen til slutt ryke. Samme skjer med øret.

 

Ang tunga. Du får det til å høres ut som vi... Gjorde noe annet

Endret av Detectable
Lenke til kommentar

Har kjøpt meg jojoba-olje, har strekt før en god del...men har ikke tatt det så seriøst som nå:)

Derfor har jeg fått en god del arr, men heldigvis ikke så mye at jeg ikke kan gjøre noe. fikk beskjed om og ta det med ro av hun som du var hos ( meg og navn..men husker ditt faktisk :ph34r: );)

Så denne gangen skal jeg la kroppen få bruke den tiden DEN vil, ikke tiden JEG vil:P

 

Ang. tunga så har ikke jeg antydet noe annet...la det bare frem litt "mystisk" :!:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...