sluffy Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Psilocybe: Har hatt hull i brusken oppe i øret en stund, men jeg lot det gro igjen (frisør-hull). Så no vurderer jeg å få mekket noe industrialgreier i øret. Hvilke forskjellige typer går det ann å få tatt? (liker ikke så veldig godt de stengene som går fra den ene siden til den andre) Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Ehm.. kunne egentlig aldri tenkt meg å ta piercing, men tatoo kunne jeg ha tenkt meg ja To haier som svømmer etter halen på hverandre i en runding elns hadde vært sweet siden jeg er født i fiskene. PS: Bare meg eller ligner Jesus her på Boromir eller Faramir fra LOTR? Link Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 PS: Bare meg eller ligner Jesus her på Boromir eller Faramir fra LOTR? Link Hehe.. lignet faktisk veldig på Faramir ja Lenke til kommentar
solrikioo Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Steve O har den feteste av alle! Et selvportrett av seg selv. Bak på ryggen. Hehe, det vil jeg ha... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 Psilocybe:Har hatt hull i brusken oppe i øret en stund, men jeg lot det gro igjen (frisør-hull). Så no vurderer jeg å få mekket noe industrialgreier i øret. Hvilke forskjellige typer går det ann å få tatt? (liker ikke så veldig godt de stengene som går fra den ene siden til den andre) Her har du tre forskjellige typer jeg har tatt.. Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Peronlig så liker jeg ikke piercing. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Du måtte bare bumpe en 4 måneders gammel tråd for å meddele det ja? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 genialt med Tatoo da ... tror jeg må gå meg flere 12 sider er mye og lese :puh: Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Noen her som har no erfaringer med UV-reaktive tatoveringer? Virker i grunn ganske kult Lenke til kommentar
Effect Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 (endret) Hmm, skal definetift få meg tribal tattoo. Må bare vite nå dagen kommer ... hmm ex-dama hadde piercing i tunga. ganske morsomt å kline me. hehehe Endret 14. juli 2004 av Effect Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 jeg veit ikke helt om jeg skal ta en tatto.. tenker og grubler ... får se.. venter til jeg blir eldre.. er bare 15 .. gidder ikke ha en tatto som man kanskje blir piss lei av om en stund. DET er hva jeg ville kalle bortkasta penger Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Noen her som har no erfaringer med UV-reaktive tatoveringer? Virker i grunn ganske kult Er ikke stoffene man bruker kreft-fremkallende? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Bare fordi UV stråler i seg selv er kreftfremkallende trenger ikke betyr at de stoffer som stråler det er fremkallende... da måtte man kalt sjelett kreft fremkallende også... (MEN eg vet ingenting om det stoffet, så det ER mulig at du har rett) Lenke til kommentar
Danko Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Er ikke stoffene man bruker kreft-fremkallende? Tvilsomt.. Får jo til og med linser som lyser i UV lys også. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 (endret) Da har jeg etter litt tid med å finne motiv fått tatovert meg.. gjorde det på torsdag, så det er ikke mange dagene gammelt.. bestemte meg for å ikke finne et motiv i en katalog, men heller finne et motiv som er mer "meg".. (kanskje ikke så vanskelig å se hvor motivet er hentet fra ) Strategisk plassert på overarmen. Må si meg meget fornøyd Siden det var min første så begynte jeg med en "liten" en, men skal nok bestille meg ny time en av dagene nå, for en litt mer "fyldig en" K Endret 19. juli 2004 av Ktulu Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 (endret) Bare sier det, impulstatoveringer angrer man som oftest på. (Finnes unntak) Hvis jeg skulle hatt en tatovering skulle det vært noe jeg hadde tenkt over lenge eller hadde en grunn til å tatovere. Trokke jeg hadde giddi å tatovert noe, bare for å "ha en tatovering". edit: ktulu: Hvorfor er skyggen på slangen mye større nederst enn øverst? Endret 19. juli 2004 av dimiles Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 edit: ktulu: Hvorfor er skyggen på slangen mye større nederst enn øverst? Originalen er det jo ingen nevneverdig skyggelegging på, og både jeg og tatovøren synes vi kunne gjøre den litt mer "levende". Og jeg synes det var et godt forslag når han tegnet det opp for meg, med tanke på formen på slangen, tykkest nederst. Forøvrig enig med deg ang impulstatovering, jeg for min del hadde et par tre alternativer klare i vinter, og brukte god tid på i finne en som hadde noe med meg å gjøre.. (er stor metallica fan ) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2004 (endret) Et par kjekke bilder jeg tenkte å dele. "7 års-tatovering" etter 8 år. Endret 21. juli 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Hmm, dvs at de -aldri- går bort. Snakk om misvisende navn/reklame. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 har lyst på en tatovering på underarmen.. men har litt lyst å ha noe jeg har mekket selv.. er det mulig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå