Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Psilocybe:

Har hatt hull i brusken oppe i øret en stund, men jeg lot det gro igjen (frisør-hull). Så no vurderer jeg å få mekket noe industrialgreier i øret. Hvilke forskjellige typer går det ann å få tatt? (liker ikke så veldig godt de stengene som går fra den ene siden til den andre)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ehm.. kunne egentlig aldri tenkt meg å ta piercing, men tatoo kunne jeg ha tenkt meg ja :yes:

To haier som svømmer etter halen på hverandre i en runding elns hadde vært sweet siden jeg er født i fiskene.

PS: Bare meg eller ligner Jesus her på Boromir eller Faramir fra LOTR? Link :hmm:

Lenke til kommentar
Psilocybe:

Har hatt hull i brusken oppe i øret en stund, men jeg lot det gro igjen (frisør-hull). Så no vurderer jeg å få mekket noe industrialgreier i øret. Hvilke forskjellige typer går det ann å få tatt? (liker ikke så veldig godt de stengene som går fra den ene siden til den andre)

Her har du tre forskjellige typer jeg har tatt..

00_ore.jpg

00_ore2.jpg

00_ore3.jpg

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Bare fordi UV stråler i seg selv er kreftfremkallende trenger ikke betyr at de stoffer som stråler det er fremkallende... da måtte man kalt sjelett kreft fremkallende også... (MEN eg vet ingenting om det stoffet, så det ER mulig at du har rett)

:p

Lenke til kommentar

Da har jeg etter litt tid med å finne motiv fått tatovert meg.. gjorde det på torsdag, så det er ikke mange dagene gammelt.. bestemte meg for å ikke finne et motiv i en katalog, men heller finne et motiv som er mer "meg".. (kanskje ikke så vanskelig å se hvor motivet er hentet fra ;) )

Strategisk plassert på overarmen.

tattoo.jpg

Må si meg meget fornøyd :woot:

Siden det var min første så begynte jeg med en "liten" en, men skal nok bestille meg ny time en av dagene nå, for en litt mer "fyldig en"

K

Endret av Ktulu
Lenke til kommentar

Bare sier det, impulstatoveringer angrer man som oftest på. (Finnes unntak)

Hvis jeg skulle hatt en tatovering skulle det vært noe jeg hadde tenkt over lenge eller hadde en grunn til å tatovere. :shrug:

Trokke jeg hadde giddi å tatovert noe, bare for å "ha en tatovering".

edit:

ktulu: Hvorfor er skyggen på slangen mye større nederst enn øverst?

Endret av dimiles
Lenke til kommentar
edit:

ktulu: Hvorfor er skyggen på slangen mye større nederst enn øverst?

Originalen er det jo ingen nevneverdig skyggelegging på, og både jeg og tatovøren synes vi kunne gjøre den litt mer "levende".

Og jeg synes det var et godt forslag når han tegnet det opp for meg, med tanke på formen på slangen, tykkest nederst.

Forøvrig enig med deg ang impulstatovering, jeg for min del hadde et par tre alternativer klare i vinter, og brukte god tid på i finne en som hadde noe med meg å gjøre.. (er stor metallica fan :w00t: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...