Cortinarius rubellus Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) Den blir så MYE bedre på kroppen Mumsen, men angående låret så foreslår jeg at du tenker på det. Han sa at den blir mye finere da Fikk farget mye i dag, skal legge ut bilder i morra:) Endret 14. mai 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
lain Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Endelig fått ræva i gir og startet å sette penger til side på egen konto. Satse på at jeg kan fullføre ene armen i løpet av neste sommer, som bursdagsgave til meg selv eller no. Per nå ser det ut som at Hellspawn er mest aktuelt. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Hyggelig å hilse på deg Amanita. Oooog, man drar jo ikke på convention uten å ha med seg en suvenir hjem. Akkurat hva det blir er ikke relevant, så i mitt tilfelle ble det en snørrfull ballong som jeg betalte kr30 for. Huff, jeg hadde regnet med at noen skulle by over meg Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 :!: Du glemte og nevne den digre busen :!: Takk i like måde, hyggelig og hilse på deg Detec Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 mmmmm skulle ha suttet litt på den ballongen Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Du ville helst kjørt noe inni han som brukte den du :!: Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Hvem skal ned i dag? :-) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 (endret) Så begynte vi på lyktene og halen i går, mye igjen...men fremover går det Lyktene blir betraktlig finere med mer farge på samt at det får roet seg ned litt:) Endret 15. mai 2010 av Amanita Muscaria 1 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Tusen takk Er artig og se nå som alle bitene begynner og komme på plass, er vel ca. 15 timer igjen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Begynner å bli skikkelig bra det der, fluesopp. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Takk til begge:) Gleder meg spm en unge til neste session. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Siden folk snakker om å blotte seg og hva de skal vise, noe beslektet tema: Noen som vet om gode steder å kjøpe kjeder/lenker utenom hos klokkemakere og gullsmeder? Studioet har for lengst sagt at de ikke har noe jeg kan bruke og skal som før sagt ha en lenke fra prins albert til pungring. Skal klinge litt ved bevegelse. Kanskje dette kunne vært noe? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Jeg foreslår noe med bjeller, for med mindre man går med kilt og har flere, tyngre kjeder så vil de ikke lage lyd. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 :!: Forbanna sau var det første jeg tenkte nå Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Jeg foreslår noe med bjeller, for med mindre man går med kilt og har flere, tyngre kjeder så vil de ikke lage lyd. Kilt er jo kult da. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Kilt er dødsstilig. Men poenget var strengt tatt at man ikke kan bruke undertøy om man vil hear the bells chime, if you catch my drift. Forøvrig kan man jo ta den helt ut og gå med bjeller på et kjede og et miniskjørt og gå kommando. Så får folk både se og høre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå