pound99 Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Har nylig flyttet til Bergen og har registert meg en del plasser der du kan ta tattoo, men hvem er det beste? Let's Buzz har jeg hørt mye positivt om. Men, er det store forskjeller på priser ol? Det fleste ligger vel på en fast pris linje. Om noen har anbefalinger så kom gjerne med dem. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Anbefaler Let's Buzz på det varmeste. De tar ikke timebetalt, men betalt etter detaljnivå og lignende. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Jeg har bare hørt varme ord om Lets's Buzz hvertfall Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Anbefaler Let's Buzz på det varmeste. De tar ikke timebetalt, men betalt etter detaljnivå og lignende. Blir ikke det noe av det samme? Det er jo detsljer som tar tid. Men så lenge man får prisen på forhånd, er det jo egentlig det samme. Men vil du si de er de dyrere enn "gjennomsnittet", om noe sånt finnes? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Neh, vil si de ligger rimelig greit an på pris ut i fra hva jeg hører for andre. Altså, når man tar en fast pris slipper man unna hele tidspresset. Lenke til kommentar
No14 Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Vet du hvilken dag du skal? Tenkte på fredag eller lørdag. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) Hvis du kommer på fredag så popp bortom Victor Policheri sin stand...sitter jeg i bar overkropp og ser "sint" ut :!: Endret 13. mai 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
pound99 Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Takk for alle råd, blir nok Let's Buzz ja, skal ned nå i slutten av månden. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 De har som jeg har skjønt en lang venteliste, så sikkert smart å løpe nedom så fort du kan. Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Får nok time der tidligst i juli, men er en del av dem som er på ferie i juli også. Så tålmodighet trengs. Lenke til kommentar
No14 Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Hvis du kommer på fredag så popp bortom Victor Policheri sin stand...sitter jeg i bar overkropp og ser "sint" ut :!: Aight, will do! Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Du kommer til å få mye besøk Amanita Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Heller folk herfra enn masse fotografer som sist Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Atteee.. Har jeg sendt bildet av gassmasken jeg blir blekka med til noen her? Bildet lå nemlig på pcn min. Som ble stjålet. Og jeg aner ikke hvor arket er i all rotet mitt. :C Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) Ikke bildet av selve masken, bare bilde av tatoveringen, men tror det var tegnet outlines på den foten som ikke er blitt gjort og, om det kan hjelpe? Endret 14. mai 2010 av Eplefe Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Jeg har bilde av 1.stk forslått tå Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Ikke glem bilder fra OTC da folkens. Lenke til kommentar
AVF Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Ikke glem bilder fra OTC da folkens. +1 ! Har ikke tenkt meg dit i år, så hadde vært hyggelig med noen bilder Lenke til kommentar
Marte Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Ikke glem bilder fra OTC da folkens. +1 ! Har ikke tenkt meg dit i år, så hadde vært hyggelig med noen bilder +2. Synd jeg ikke fikk dratt innover iår gitt :< Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Da har jeg vært nede og hilst på amanita som satt og led seg gjennom lange timer Og jeg har endelig fått sett skissen til det jeg skal blekke i morgen Eneste er at jeg ville ha den som leggsleeve, men han mente det ville bli best på låret, for om jeg skulle ha på leggen så måtte han fjerne diverse ting fra bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå