Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

Så stilig! Om du hadde kombinert det på en eller annen måte kunne sikkert det også blitt utrolig tøft!

Må innrømme at jeg tenkte kombo med en gang, da. :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Absolutt. Den hadde nok kledd å være i farger, jeg er bare litt redd for at fargene skal bli blasse eller "feil" i forhold til illustrasjonene i boka. Men det går nok fint. Har sett bilder av andre som har tatovert motiver fra boka (icon2.gif) i farger, og de har sett veldig fine ut.

Lenke til kommentar

Den Lille Prinsen-illustrasjoner må gjøres i farger. Historien er deprimerende nok uten at den trenger å være svart/hvitt. Jeg vil ha denne en plass:

lpp2.jpg

med "C'est véritablement utile puisque c'est joli." inkorporert på en eller annen måte. (Det er sannelig nyttig fordi det er vakkert)

Lenke til kommentar

Her er starten på Vagabond sleeven... Neste del er ett hode som er litt i bakgrunnen som dekker en god del av underarmen, Miyamoto Mushashi som figuren heter skal bli eldre og eldre for hver del som kommer på.

 

Dagens session

IMG_0075.jpg

 

Ser bra ut det der. Ble alt det tatt på en session? Hvor mange timer?

Lenke til kommentar

Er det noe aldersgrense eller noe som tilsier at jeg ikke kan ta med meg jentungen på 3år innom otc? Har sykt lyst til å ta en titt der men har ungen hele helgen og barnevakt får jeg ikke. :( Hun har forøvrig sett på meg tattoveres før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...