Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132

Eplefe: Jeg er 100% enig med deg på den, hadde forverret det at jeg ikke er særlig gira på å blotte meg sånn i utgangspunktet.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden folk snakker om å blotte seg og hva de skal vise, noe beslektet tema: Noen som vet om gode steder å kjøpe kjeder/lenker utenom hos klokkemakere og gullsmeder? Studioet har for lengst sagt at de ikke har noe jeg kan bruke og skal som før sagt ha en lenke fra prins albert til pungring. Skal klinge litt ved bevegelse. :cool:

Lenke til kommentar

Eplefe: Jeg er 100% enig med deg på den, hadde forverret det at jeg ikke er særlig gira på å blotte meg sånn i utgangspunktet.

Ja, og hvis jeg ikke husker feil var dette jenten sin første tatovering og. Jeg vet i hvert fall at jeg ikke ville vært videre fornøyd med det, og hadde følt meg rimelig ukomfortabel selv om jeg der og da sikkert hadde flørtet tilbake bare for å ikke ... gjøre ting awkward. Og folk kan godt si at hun "bare" tatoverte hoftene (min storebror sa nemlig det da jeg sa at jeg synes det var slibrig og ekkelt), men hva om hun hadde piercet klitten eller brystvorten? Hadde det og vært "greit"? For min del er det rimelig intimt å skulle poke meg med en nål, uansett hvor, og hvor fort den beveger seg.
Lenke til kommentar

Nei jeg stoler faktisk så mye på han at jeg er sikker på at han får rablet ned noe dritfett :p Han elsket idéen min, så jeg krysser fingrene for at han legger litt ekstra i den! Er vel litt mer nervøs for at jeg skal sitte 10-11 timer der med leggen. Og jeg har bare tatovert meg en gang før :p Skal du få deg noe tusj der?

Lenke til kommentar

Blir nok en tur på meg også. Madammen har lyst på en piece av Johanna fra Bluebird Tattoo, men de nektet å ta i mot timebestillinger og skulle bare kjøre drop-in. Så vi får se...

 

Mumsen; Du tok jo ribsa sist, så leggen blir nok piece-of-cake ;)

 

Edit: håper også jeg får tid til å prate litt med Noi ang. en sleeve jeg planlegger...

Endret av Tommy
Lenke til kommentar

Hvem herifra skal egentlig på OTC? Setter pris på en oversikt ;)

Jeg skal ;) Har booket hele lørdagen med Victor Policheri. Gleder meg som en unge, og er dritnervøs! For jeg vet enda ikke Hvordan designet på piecen blir :p

 

Har hele fredagen hos Victor :thumbup:

Satser på og komme på lørdag sålenge jeg ikke får feber så jeg har en tedens til og få dagen etterpå :roll:

 

Mumsen: Det går bra :thumbup: tegning og oppstreking er hoveddelen som blir gjort:)

Derfor han liker og ha en hel dag så han får gjort ferdig oppstreking og litt til.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Mumsen; Du tok jo ribsa sist, så leggen blir nok piece-of-cake ;)

True that! Skal nok holde ut uansett :p

 

 

Har hele fredagen hos Victor :thumbup:

Satser på og komme på lørdag sålenge jeg ikke får feber så jeg har en tedens til og få dagen etterpå :roll:

 

Mumsen: Det går bra :thumbup: tegning og oppstreking er hoveddelen som blir gjort:)

Derfor han liker og ha en hel dag så han får gjort ferdig oppstreking og litt til.

Jeg og et par andre skal innom på fredagen og titte litt også. Men det skjer nok ikke før i 21-22 tida. Regner med du fortsatt sitter der da! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Jeg tror endelig jeg har bestemt meg for motiv, så jeg satser på å få gjort noe til høsten. Litt usikker på om jeg skal ta tatovering eller branding først, da.

Branding > Tatovering. :wee: Hvor på kroppen har du tenkt å svi deg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...