Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gamer sleeve har vært i tankene mine en stund, så 1000% originalt er det ikke :whistle:

 

Derimot er det fett som deng! Fine er at alle har forskjellige karakterer de liker, så gjengangerne blir som regel bare mario og link osv. De klassiske. Hos meg hadde DOTT karakterne vært obligatoriske, pluss Guybrush Threepwood og LeChuck selvsagt!

Man MÅ jo ha Purple Tentacle ;D

 

*kremt*

commander-keen-4-ss1.gif

Han er på lista han også, gadd bare ikke ramsa opp en 20+ år med spill ;P Keen is the man!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Ofte, men alltid? Jeg betaler gjerne noen hundrelapper, fremfor 39,- for _dritt_. Har sett noen til over 1000 kr pga edelt metall, og jeg presiserer at jeg ikke vil ha noe så dyrt (Var ikke fint engang) :)

Er det et piercingstudio i nærheten av deg? I så fall slipper du å lete på nett, og man burde være garantert at det ikke er "dritt" dersom de er seriøse. Her får man (på Let's buzz eller Leading light) i alle fall gode smykker uten at det trenger å koste skjorta. Og de har alt fra playboy-smykker til helt vanlige ringer.

Lenke til kommentar

Nå er det bare å håpe at Nick kommer seg til Norge, han klarte å msit enoe papirer ellns, han kom seg iværtfall til Moskva fra Australia. Håper på å få en to tiemrs session på OTC, mer har jeg ikke råd til :/ Men men.

 

Btw, hvor skal OTC være?

Lenke til kommentar

Føler jeg er veldig vanskelig nå. Takker for link Eplefe, men fant kun en jeg virkelig likte. Og den var i str 4g. Visste ikke at man kunne finne sånt! HVordan utvider man navlehull? Fikk litt lyst nå. Ellers var det fortsatt jevnt over mye av det samme greiene: diamanter, jåleri og dill. Ser egentlig etter noe som er vakkert. Kanskje noe i glass? Huff, synes jeg er skikkelig kresen. :)

Lenke til kommentar

Føler jeg er veldig vanskelig nå. Takker for link Eplefe, men fant kun en jeg virkelig likte. Og den var i str 4g. Visste ikke at man kunne finne sånt! HVordan utvider man navlehull? Fikk litt lyst nå. Ellers var det fortsatt jevnt over mye av det samme greiene: diamanter, jåleri og dill. Ser egentlig etter noe som er vakkert. Kanskje noe i glass? Huff, synes jeg er skikkelig kresen. :)

Hva med å se etter vanlige kurvede barbeller?
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Er det noe standardstørrelse i tykkelse på ringen i nippelpiercing? Må lære meg å spørre piercerne etter hvilke mål det er. :p Er litt usikker på hvilken tykkelse jeg har nå, men tipper det er 1,6mm. Litt kjipt om jeg bestiller smykke på nett og det er heeelt feil str.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Det var det jeg helst ville unngå, derfor jeg spurte her. :p

 

Edit: kanskje jeg bare skal sende en mail til de jeg tok den hos.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Tror nok ikke han blir videre berørt av det, nei.

 

Forøvrig fikk jeg noen blikk på Miami Ink før jeg gikk på jobb i dag (gikk på TV-en i bakgrunne) hvor Ami (?) flørtet med en jente han tatoverte. Ikke bare litt heller, kalte henne "sexy" og greier. Vet ikke med alle de andre jentene her, men jeg hadde følt meg helt sykt ukomfortabel med noe sånt.

 

Tatovøren min skal helst ha et profesjonelt forhold til kroppen min. Som en piercer eller lege. Du vil ikke at gynekologen din skal brette opp kjolen og si "He-heeey!" i verdens slibrigste tone heller, amirite?

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...