RaW_DeNiM Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 skikkelig ting koster som oftest litt mer en sånn fancy billigdrit Lenke til kommentar
pi. Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Ofte, men alltid? Jeg betaler gjerne noen hundrelapper, fremfor 39,- for _dritt_. Har sett noen til over 1000 kr pga edelt metall, og jeg presiserer at jeg ikke vil ha noe så dyrt (Var ikke fint engang) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Ofte, men alltid? Jeg betaler gjerne noen hundrelapper, fremfor 39,- for _dritt_. Har sett noen til over 1000 kr pga edelt metall, og jeg presiserer at jeg ikke vil ha noe så dyrt (Var ikke fint engang) http://bodyartforms.com/products.asp?jewelry=bananabell Lenke til kommentar
Marte Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Gamer sleeve har vært i tankene mine en stund, så 1000% originalt er det ikke Derimot er det fett som deng! Fine er at alle har forskjellige karakterer de liker, så gjengangerne blir som regel bare mario og link osv. De klassiske. Hos meg hadde DOTT karakterne vært obligatoriske, pluss Guybrush Threepwood og LeChuck selvsagt! Man MÅ jo ha Purple Tentacle ;D *kremt* Han er på lista han også, gadd bare ikke ramsa opp en 20+ år med spill ;P Keen is the man! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Ofte, men alltid? Jeg betaler gjerne noen hundrelapper, fremfor 39,- for _dritt_. Har sett noen til over 1000 kr pga edelt metall, og jeg presiserer at jeg ikke vil ha noe så dyrt (Var ikke fint engang) Er det et piercingstudio i nærheten av deg? I så fall slipper du å lete på nett, og man burde være garantert at det ikke er "dritt" dersom de er seriøse. Her får man (på Let's buzz eller Leading light) i alle fall gode smykker uten at det trenger å koste skjorta. Og de har alt fra playboy-smykker til helt vanlige ringer. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Nå er det bare å håpe at Nick kommer seg til Norge, han klarte å msit enoe papirer ellns, han kom seg iværtfall til Moskva fra Australia. Håper på å få en to tiemrs session på OTC, mer har jeg ikke råd til :/ Men men. Btw, hvor skal OTC være? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Btw, hvor skal OTC være? Tror du finner ut det her: http://www.oslotattooconvention.no/start.html Lenke til kommentar
pi. Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Føler jeg er veldig vanskelig nå. Takker for link Eplefe, men fant kun en jeg virkelig likte. Og den var i str 4g. Visste ikke at man kunne finne sånt! HVordan utvider man navlehull? Fikk litt lyst nå. Ellers var det fortsatt jevnt over mye av det samme greiene: diamanter, jåleri og dill. Ser egentlig etter noe som er vakkert. Kanskje noe i glass? Huff, synes jeg er skikkelig kresen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Føler jeg er veldig vanskelig nå. Takker for link Eplefe, men fant kun en jeg virkelig likte. Og den var i str 4g. Visste ikke at man kunne finne sånt! HVordan utvider man navlehull? Fikk litt lyst nå. Ellers var det fortsatt jevnt over mye av det samme greiene: diamanter, jåleri og dill. Ser egentlig etter noe som er vakkert. Kanskje noe i glass? Huff, synes jeg er skikkelig kresen. Hva med å se etter vanlige kurvede barbeller? Lenke til kommentar
pi. Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Utdyp? Det er det jeg har gjort hele tiden. Har ikke lyst på noe "vanlig", hva det nå måtte være. Er litt grønn på dette, hva jeg skal google på Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Curved barbells, så finner du noen helt enkle smykker, BAF har og slike (se på curved barbells). Ikke dinglete, og noen av dem er mer spesielle enn andre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Er det noe standardstørrelse i tykkelse på ringen i nippelpiercing? Må lære meg å spørre piercerne etter hvilke mål det er. Er litt usikker på hvilken tykkelse jeg har nå, men tipper det er 1,6mm. Litt kjipt om jeg bestiller smykke på nett og det er heeelt feil str. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 1,6 eller 2. Tror 1,6 er den som er "standard" på gutter og 2 på jenter, men jeg nekter å stå for det om noen føler for å skyte meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Skyte deg, hvorfor skulle jeg det? Men takk for svar anyways *vente på bekreftelse fra noen andre* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Du kan alltids stikke innom Let's buzz og blotte nippelen din til Kenneth så kan han måle? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Det var det jeg helst ville unngå, derfor jeg spurte her. Edit: kanskje jeg bare skal sende en mail til de jeg tok den hos. Endret 11. mai 2010 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Tipper den karen har sett nok ungbryster gjennom jobben til at han ikke tar særlig notis av dem uansett. Men er jo ikke jeg som skal vippe frem jura da. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Tror nok ikke han blir videre berørt av det, nei. Forøvrig fikk jeg noen blikk på Miami Ink før jeg gikk på jobb i dag (gikk på TV-en i bakgrunne) hvor Ami (?) flørtet med en jente han tatoverte. Ikke bare litt heller, kalte henne "sexy" og greier. Vet ikke med alle de andre jentene her, men jeg hadde følt meg helt sykt ukomfortabel med noe sånt. Tatovøren min skal helst ha et profesjonelt forhold til kroppen min. Som en piercer eller lege. Du vil ikke at gynekologen din skal brette opp kjolen og si "He-heeey!" i verdens slibrigste tone heller, amirite? Endret 11. mai 2010 av Eplefe Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Syns måten flere av de mannlige i Miami Ink. er ganske over streken til tider. Både AMi og Nunez( eller hva han playboy-dotten heter ) Eplefe: "He-eey, må vel være det peneste hullet jeg har sett på lenge" sjekke-linja hos en gyn. :!: Endret 11. mai 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå