Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Jaha, takk for tipset :) skal forhøre meg litt rundt har en venn som er veldig fornøyd med noen i Sandnes, men det er langt så tror det blir Oslo.

 

 

Eller så kjører du forbi Horten på veien. Der er det et veldig bra studio.

Stigma.no

 

Jeg har tatovert store deler av ryggen der og 1 på underarmen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gamer sleeve har vært i tankene mine en stund, så 1000% originalt er det ikke :whistle:

 

Derimot er det fett som deng! Fine er at alle har forskjellige karakterer de liker, så gjengangerne blir som regel bare mario og link osv. De klassiske. Hos meg hadde DOTT karakterne vært obligatoriske, pluss Guybrush Threepwood og LeChuck selvsagt!

Lenke til kommentar

Gamer sleeve har vært i tankene mine en stund, så 1000% originalt er det ikke :whistle:

 

Derimot er det fett som deng! Fine er at alle har forskjellige karakterer de liker, så gjengangerne blir som regel bare mario og link osv. De klassiske. Hos meg hadde DOTT karakterne vært obligatoriske, pluss Guybrush Threepwood og LeChuck selvsagt!

Man MÅ jo ha Purple Tentacle ;D

Lenke til kommentar

Gamer sleeve har vært i tankene mine en stund, så 1000% originalt er det ikke :whistle:

 

Derimot er det fett som deng! Fine er at alle har forskjellige karakterer de liker, så gjengangerne blir som regel bare mario og link osv. De klassiske. Hos meg hadde DOTT karakterne vært obligatoriske, pluss Guybrush Threepwood og LeChuck selvsagt!

Man MÅ jo ha Purple Tentacle ;D

 

*kremt*

commander-keen-4-ss1.gif

Endret av Joakim Skurk
Lenke til kommentar

Har bare fastlåst ene foten :!:

Så har mye plass igjen, har en haug med planer...men som kommer på kroppen for tiden vise.

 

Har hele front og bakside, eneste som er fylt opp er armene.

Så for og svare deg..ja, har masse plass.

 

Det jeg vet jeg skal ha er en spill og en horror sleeve....er såvidt en fot det.

Hvis jeg fyller en hel fot med de 2 så blir det mye på hver.

Blir litt feil og si horror-sleeve siden jeg har litt av det i alt....men gamle helter: Frankenstein, Swamp-thing osv.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Vet bare at jeg skal gjøre alt i min makt for og dekke hele kroppen, så for min sin del så SKAL det gjøres :yes:

Har hele livet på meg og neste år begynner jeg og konkurere så det er noe jeg ser frem til.

Begynner og planlegge brystkassa når katta er ferdig.

 

Wolf-man blir med sammen med Swamp-thing, Frankenstein osv.

Hvordan det blir lagt opp ennå vet jeg ikke.

Men 4-5 slike motiver i grei størrelse er ca. halve låret mitt.

Men jeg kommer til og la Victor tegne det og ikke bruke ferdig bilder :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...