theoriginalAidskake Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 When?? 17.mai! Det verste blir egentlig å ta tbanen hjem. Sikkert stappfull med unger som griner, sure foreldre og drita full russ. :C Lenke til kommentar
olahoi Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Ganske ny på bildet, men snart ferdiggrodd nå! Hurra! Fortsatt et par detaljer som skal legges på, men de får dere vel se når den tid har kommet:) Lenke til kommentar
olahoi Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 På ryggen vel! høhø! Neida, Dirk hos Oslo Ink gjorde den:) Hyggelig type. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Neida, Dirk hos Oslo Ink gjorde den. Hyggelig type. var han som gjorde meg også Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Noen som har erfaring med tatoverer fra Kr.sand? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Noen som har erfaring med tatoverer fra Kr.sand? Ikke. Lenke til kommentar
lain Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Noen som har erfaring med tatoverer fra Kr.sand? Ikke. For å fullføre den setningen. "... ødelegg deg der". Jeg har fått fiksa opp i det jeg tok, sure penger. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Hvordan er House of Pain i Arendal? Den er vel åpna nå for ikke så lenge siden. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Damn, Eplefe. Sjekka bloggen din. Sleeven din ligner latterlig mye på hva jeg har planlagt. :| Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Nå er ikke bildene av sleeven min på bloggen særlig velforklarende. Har funnet noe nytt jeg skal dytte i sleeven min og. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Noen som har erfaring med tatoverer fra Kr.sand? Slik jeg har forstått har du to valg: gå til noen som like gjerne kunne brukt en spiss blyant dyppa i blekk, eller gå til noen som oser så mye av arroganse at du burde gå med gassmaske i nærheten av studioet. Enten det eller så kan du ta deg en tur til Stavanger eller Oslo eller noe. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Noen som har erfaring med tatoverer fra Kr.sand? Slik jeg har forstått har du to valg: gå til noen som like gjerne kunne brukt en spiss blyant dyppa i blekk, eller gå til noen som oser så mye av arroganse at du burde gå med gassmaske i nærheten av studioet. Enten det eller så kan du ta deg en tur til Stavanger eller Oslo eller noe. Jaha, takk for tipset skal forhøre meg litt rundt har en venn som er veldig fornøyd med noen i Sandnes, men det er langt så tror det blir Oslo. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Nå er ikke bildene av sleeven min på bloggen særlig velforklarende. Har funnet noe nytt jeg skal dytte i sleeven min og. Jeg bare så det var mye Zelda der, jeg. Skal jo ha gamersleeve selv, og hele overarmen skal doneres til Zelda. Hva annet skal inn? Du må forresten gjerne dele bedre bilder, om det eksisterer. Endret 11. mai 2010 av Joakim Skurk Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Har bare Link og Zelda fra Zelda-serien. Har Fable2-duden, Sylvanas Windrunner, Yoshi, Vault Boy og Mario. Skal ha Lumas fra Super Mario Galaxy og Altaïr Ibn La-Ahad. Har ikke bilder akkurat nå. Endret 11. mai 2010 av Eplefe Lenke til kommentar
Petter Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Kan du ikke knipse noen bilder da? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Mens jeg er på skolen? Nei. Kan prøve å tvinge kjæresten til å gjøre det når jeg kommer hjem/etter jobb. Er forresten ikke sikker på om det blir Altaïr eller Ezio heller. Lenke til kommentar
Marte Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Nå er ikke bildene av sleeven min på bloggen særlig velforklarende. Har funnet noe nytt jeg skal dytte i sleeven min og. Jeg bare så det var mye Zelda der, jeg. Skal jo ha gamersleeve selv, og hele overarmen skal doneres til Zelda. Hva annet skal inn? Du må forresten gjerne dele bedre bilder, om det eksisterer. HVA skjer, jeg har planlagt gamersleeve selv. I givf up :< Tenkte å ha med karakterer fra spill jeg har spilt opp igjennom da. Mario, Zelda, pacman, megaman, Monkey Island, tetris, DOTT.. Ja lista goes on. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) - Endret 11. mai 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå