After Dark Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Glad det ikke er meg...Håper han er fornøyd selv da. Men du finner faktisk mye værre ting ved å bla gjennom tråden. 1 Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Close, but no cigar. +1 Første jeg la merke til var liten i på I, og senCe? stakkars Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 + belive utan e etter i-en Forferdeligt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Glad Christine trippelsjekka min før hun satte i gang Btw så har Vitus apotek 2 for 1-tilbud på solkrem, solfaktor 50 (er kids-serie, men tror ikke det er stor forskjell fra de andre, utenom at den kanskje beskyter enda bedre). Bare ett lite tips. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Må en tur på Vitus kjenner jeg. Har brukt nesten halve tuben min allerede, og vi er ikke i juni en gang. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Btw så har Vitus apotek 2 for 1-tilbud på solkrem, solfaktor 50 (er kids-serie, men tror ikke det er stor forskjell fra de andre, utenom at den kanskje beskyter enda bedre). Bare ett lite tips. det må jeg nesten slå til på Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Aner ikke hvor lenge det tilbudet varer, så ikke skyt meg om det ikke er på tilbud i morgen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Da er det nipples. Both. Success! Øyh, slutt å herme! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Da er motivet for min framtidige chestpiece ordnet. Blir en temmelig sprø og absurd sak som skal dekke hele brystkassa, fra skulder til skulder og halvveis ned mot magen, samt en del utover ribbeina. Håper Jannicke er glad i linjearbeid. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Da er det nipples. Both. Success! Øyh, slutt å herme! Nå lo jeg litt. Hva blir tema, Acrid? Fyttifaen, jeg gruer meg så enormt til å ta ferdig føttene :CCCCCCC Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Haha, måtte jo være noe sånt. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Koi-fisker og guppys er nok ikke mi greie, med mindre det er snakk om en stim med halvråtne zombie-guppys som sliter en delfin i filler. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Fasinerende og fint bilde Men håper hun er glad i linjer ja :!: Du kan få slå på meg Aids nå du får vondt Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Uffda, dette må være kjipt Ikke bare det at det står sence, men også det faktum at jeg på engelsk skrives I, ikke i. Hadde jeg stått bak dette kvinnemennesket og lest det ville jeg sannsynlig hatt problemer med ikke å smekke til henne Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Fyttifaen, jeg gruer meg så enormt til å ta ferdig føttene :CCCCCCC When?? Lenke til kommentar
thyes Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Det har vært tattoo convention i Narvik i helga. Masse artister fra det ganske land, og noen fra utlandet også. Australia, Argentina, Skottland etc. Jeg fikk min nye tattovering av Norberto Lopez fra Sancast Tattoo, Bueno Aires, Argentina. Dette er min andre, har en til på ryggen. Ble overrasket over hvor lite vondt det gjorde å tattovere overarmen. Fikk den i går, og jeg har enda ikke merket noe særlig smerter. Designet er insipirert av bandet Tool, og da album art fra Ænima, Lateralus og 10.000 days. Jeg ville opprinnelig ha farge i pupillene på det store øyet, men han mente det ville se bedre ut med black/grey. Må si meg enig i det Jeg ble hvertfall strålende fornøyd! Hva synes dere? 3 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Liker den veldig godt! Tool er fantastisk så du har et godt motiv der. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Jeg er kanskje litt uenig når det gjelder farge. Særlig grønt kunne gjort seg godt mot det grå. Men da måtte du kanskje netsen farget de små pupillene og, ellers kunne resten av toattoveringen bortsett fra den store pupillen blitt seendes veldig... grå og kjedelig ut i sammenlikning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå