Eplefe Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Solfaktor 50 er gode greier. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Solfaktor 50 er gode greier. Rett og slett fantastisk. Går ikke ut i sola uten å dekke tatoveringa med det, selv om den nå er to år gammel. Bedre føre var etc. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Solfaktor 50 er gode greier. Rett og slett fantastisk. Går ikke ut i sola uten å dekke tatoveringa med det, selv om den nå er to år gammel. Bedre føre var etc. Skal vedde meg at jeg ikke kommer til å huske på dette her når sola kommer:( Endret 6. mai 2010 av Detectable Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 jo mer man får dekt av kroppen jo lettere syns jeg er og huske det Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Solfaktor 50 er gode greier. Rett og slett fantastisk. Går ikke ut i sola uten å dekke tatoveringa med det, selv om den nå er to år gammel. Bedre føre var etc. Nå skal ikke jeg uttale meg bastant, men jeg mener å huske at det er noe du må fortsette med så lenge du er interessert i at tatoveringen skal se noenlunde ok ut. Samme hvor gammel den er. Lenke til kommentar
olahoi Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Såeh.. Hvor lang tid før jeg kan bade? Og i klorvann? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Til den er helt grodd, vil jeg anta. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Er det trygt å bruke plastikk å strekke med og som smykke? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Les denne Kalli: http://paulyunstoppable.wordpress.com/information/ Men for og svare deg så er det Metall, hard stein, glass som er best egnet..akryl, plast skal du holde deg langt unna. Endret 7. mai 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Jeg har brukt akryl/plast tapers hver gang jeg. Fra 4mm til 16mm. Har ikke støtt på noen problemer enda. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Nei, og det går sikkert fint å rense med alkohol også, men et er ikke en god idè Benytt deg av materialene det står, det er ikke anbefalt å strekke med dise pga noen tok elle melle deg fortelle. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Jeg har brukt akryl/plast tapers hver gang jeg. Fra 4mm til 16mm. Har ikke støtt på noen problemer enda. Det er et av hovedpoengene han sier også, selv om det går bra med deg så er ikke dine ører mine. Jeg kan reagere totalt anderledes. Jeg får reaksjon av akryl så det er individuelt Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 http://www.lamebook.com/joe-knows-tattoos-part-1#more-8976 http://www.lamebook.com/joe-knows-tattoos-part-2 Så. FÆLT. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 var jo virkelig bra arbeid det der! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Du må jo forstå at det er opp til hver enkelt om en tatovering er bra. Denne informasjonen har jeg bedrevet lenge nå, samt annet. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Tydeligvis en som kunne konkurert med Tattoo-Harald dersom han ikke alt hadde gitt seg... Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Da var 2mm septum tatt. Må ha retainer i grotiden, pga jobb osv. Litt trist. Gleder meg til den er grodd og jeg kan stappe inn annet flott. Var forresten overraskende lite vondt. Synes det var værra å pierce øret. Bestilte også time om to uker. Da er det nipples. Both. Success! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Alltid gøy når du kan få inn nye smykker som venter på ja. Går selv og venter på at det siste jeg har tatt i øret skal gro ferdig så jeg kan sette inn et nytt smykke jeg har sett for meg en lang stund alt. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Alltid gøy når du kan få inn nye smykker som venter på ja. Går selv og venter på at det siste jeg har tatt i øret skal gro ferdig så jeg kan sette inn et nytt smykke jeg har sett for meg en lang stund alt. Det hadde sikkert grodd allerede om du ikke hadde vridd på smykket mens du renset ;o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå