After Dark Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Du burde ikke uttale deg om ting du ikke har peiling på. Blir akkurat like sakelig som om jeg skulle si at du ikke har noe å gjøre i denne tråden siden du bare kritiserer og slenger dritt! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Han gjør jo ikke det, bare hver gang du nevner ting du sier du har. Ellers har han bidratt med informasjon, anbefaling av studio, bilder av tungesplitten sin etc. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Har bedrevet informasjon selv. Men jeg gidder ikke en diskusjon til om hvem som gjør hva og hvem som ikke gjør hva da det bare vil bli slettet. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Ikke for å virke masete, men vi står veldig likt på det med å ikke ha peiling, i allefall til du drar frem kamera Eller mente du Harry Potter? For jeg har lest alle bøkene. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Ikke for å blande meg inn i denne usaklige diskusjonen, men Glimti, du er usannsynlig hårsår her inne. Ikke ta alt i negativ forstand med en gang. Da vil slike diskusjoner unngås. Og for å gå litt on-topic: nå gleder jeg meg til otc mindre enn to uker igjen nå! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Har bedrevet informasjon selv. Jasså ja glimtern, så du bedriver informasjon? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Ikke for å blande meg inn i denne usaklige diskusjonen, men Glimti, du er usannsynlig hårsår her inne. Ikke ta alt i negativ forstand med en gang. Da vil slike diskusjoner unngås. Og for å gå litt on-topic: nå gleder jeg meg til otc mindre enn to uker igjen nå! Blir dritbra det Gleder meg selv Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Tråden handlar vel strengt teke ikkje om det heller... Den handlar om kroppskunst, fantastiske tattoveringar og sjuke modifikasjonar. Kan me ikkje halde oss til tema heller? Fann ein lærling med fantastiske teikneskills og interesse for litteratur, så eg gav han 1984 av George Orwell, i von om at han kan teikne ei kul "Room 101" tattovering til meg. Er kanonspent på resultatet, og om det vert tattovering i det heile. Om det er han sjølv som får ta tattoveringa gjenstår å sjå, lærlingerfaringane mine er ikkje utelukkande positive, men dei treng jo erfaring dei og... Endret 3. mai 2010 av Mephistopheles Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Skal du ha en litteratiurinnspirert tatovering? Høres kult ut. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Meph: Bøker kan gi veldig gode tatto-ideer Får håpe det kommer noe positivt ut av det Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Blir dritbra det Gleder meg selv Gleder meg til å bli ferdig så jeg kan dra hjem for å få kjærlighet og saftis. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Gleder meg til og se deg igjen jeg Men er forøvrig enig med deg i den Endret 3. mai 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Gleder meg til jeg får time for neste tatovering. Nå har jeg rykket opp på listene og det er sannsynelig mulig å få gjort det før sommeren. Lenke til kommentar
olahoi Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Tatoverte meg på ryggen sist tirsdag, og selve motivet er fint og flott og snart leget(vil jeg anta), men er veldig rød og irritert i området rundt tatoveringen.Er dette vanlig? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Tatoverte meg på ryggen sist tirsdag, og selve motivet er fint og flott og snart leget(vil jeg anta), men er veldig rød og irritert i området rundt tatoveringen.Er dette vanlig? Da er den ikke helt leget, og ja, det er normalt. Edit: Husk at du i praksis har et passe stort skrubbsår på ryggen, så huden rundt vil og bli irritert av det. Endret 3. mai 2010 av Eplefe Lenke til kommentar
Martinsbl Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Noen som kan anbefale en ryddig tattoosjappe i Trondheim, egnet for en tattoo-virgin? Lenke til kommentar
thyes Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Jeg har et spørsmål, og det kan hende jeg ville funnet det her, men tråden var jo lang som dagen, så jeg tar meg den frihet å bare spørre: Hvis jeg får en tattovering på overarmen, vil den da falme/se dårligere ut dersom jeg trener og får større armer i framtiden? Jeg fikk min første tattovering i november i fjor, på ryggen. Jeg har litt lyst å fikse litt på den også, få mere detaljer etc, men i første omgang vil jeg ha en ny. Det er sant som dem sier, har man først fått en, vil man garantert ha flere Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Får og si det slik, ekstrem kroppsforandring må til for at det skal skjer noe med tattoveringen. Jeg har gått ned nå ca.65kg og ikke noe forskjell på mine, utenom at tattoveringer er geniale til å dekke strekkmerker Så ikke tenk på det:) Lenke til kommentar
SpeekoN Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Noen som har erfaring med Piercing butikker i Trondheim ? =) Fikk høre av en bekjent att hun kjøpte seg såkalte "spiraler" hos Ragnaråkk i Trondheim. Skal en tur til byen i helga, så det hadde vært fint å fått høre på forhånd hvordan det er der. :] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå