After Dark Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Flott. Hva slags motiv og hvor tok du den? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 på mandag er det 3 uker siden jeg tatoerte meg og jeg synes huden der tattisen er har blitt litt skrukkete/rynkete. er det fordi det dannes ny hud under eller at det er en tynn skorpe på som gjør at det ser slik ut? Det er en del av groprossessen, så er normalt:) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Det er en del av groprossessen, så er normalt:) det er bra å høre Lenke til kommentar
Marte Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Uff, er helt grønn på dette men; Hvor lenge skal jeg sitte med disse varme saltvannsomslagene per dag? Og går det ann å prøve å smøre på litt Jojoba-olje fra Apoteket kanskje? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Uff, er helt grønn på dette men; Hvor lenge skal jeg sitte med disse varme saltvannsomslagene per dag? Og går det ann å prøve å smøre på litt Jojoba-olje fra Apoteket kanskje? Sitt med dem til de blir "kalde". Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Flott. Hva slags motiv og hvor tok du den? Sort og rød nautisk stjerne på høyre underarm. Ikke verdens mest originale motiv akkurat, men noe jeg har hatt lyst på i et par år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Uff, er helt grønn på dette men; Hvor lenge skal jeg sitte med disse varme saltvannsomslagene per dag? Og går det ann å prøve å smøre på litt Jojoba-olje fra Apoteket kanskje? Hva slags piercinger er det snakk om? Lenke til kommentar
Marte Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Uff, er helt grønn på dette men; Hvor lenge skal jeg sitte med disse varme saltvannsomslagene per dag? Og går det ann å prøve å smøre på litt Jojoba-olje fra Apoteket kanskje? Hva slags piercinger er det snakk om? Er snakk om snakebites. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Har de siste døgnene lekt litt med tanken om scarification i ansiktet istedefor tatovering. begge tingene blir ikke akruelt da det vil bli for mye. Så lenge som jeg har tenkt over ansiktstatovering er jeg helt sikker der, men tanken om scarification er som sagt helt ny så det vil iallefall gå i tankeboksen en stund uansett. Vet jo ikke hvordan folk vil reagere på figurative arr framfor tatovering i ansiktet, men det e ruansett ikke andres reaksjoner jeg først og fremst tenker på. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Hadde aldri i livet tatt scarification i ansiktet. Ikke bare fordi jeg er pinglete, men regner med det limiterer endel jobbmuligheter? Tror virkelig ikke det er så smart. Hva har du tenkt å tatovere i ansiktet btw? Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Jeg støtter et sikksakkarr i panna! Endret 2. mai 2010 av Noburu Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Hadde aldri i livet tatt scarification i ansiktet. Ikke bare fordi jeg er pinglete, men regner med det limiterer endel jobbmuligheter? Tror virkelig ikke det er så smart. Hva har du tenkt å tatovere i ansiktet btw? Tribal. Har vært inne på tanken om edderkopper også, men har droppet det. Jeg støtter et sikksakk arr i panna! Har allerede et som tar det meste av underarmen. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Har de siste døgnene lekt litt med tanken om scarification i ansiktet istedefor tatovering. begge tingene blir ikke akruelt da det vil bli for mye. Så lenge som jeg har tenkt over ansiktstatovering er jeg helt sikker der, men tanken om scarification er som sagt helt ny så det vil iallefall gå i tankeboksen en stund uansett. Vet jo ikke hvordan folk vil reagere på figurative arr framfor tatovering i ansiktet, men det e ruansett ikke andres reaksjoner jeg først og fremst tenker på. Tror faktisk det er lettere med et arr i ansiktet en en tatto det blir litt mer "usynelig" Lenke til kommentar
olahoi Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Tatoverte meg på ryggen sist tirsdag, og selve motivet er fint og flott og snart leget(vil jeg anta), men er veldig rød og irritert i området rundt tatoveringen. Er dette vanlig? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) den var det hos meg iallefall på mandag er det 3 uker siden jeg tatoerte meg og jeg synes huden der tattisen er har blitt litt skrukkete/rynkete. er det fordi det dannes ny hud under eller at det er en tynn skorpe på som gjør at det ser slik ut? Det er en del av groprossessen, så er normalt:) nå er ikke huden irritert lenger og skorpene er borte. disse "rynkene" er det eneste som er igjen. vil det være greit å svømme nå? Endret 2. mai 2010 av ilpostino Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 du kan bade da ja, men vær forsiktig. Der huden er glansete\rynkete er den ganske tynn:) Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Der huden er glansete\rynkete er den ganske tynn:) Glansete, som på glans? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Jeg støtter et sikksakk arr i panna! Har allerede et som tar det meste av underarmen. Jeg regner med du ikke tok Harry Potter-referansen? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Hva mener du? Selvsagt skjønte jeg hva han siktet til, men det er ikke et motiv jeg kunne tenkt meg. Om det først blir scarification i ansiktet blir det noe langt mer dekkende enn et lite arr. Dessuten skal jeg ha peeling på overarmen og da i samme motiv. Gidder ikke å ha for mange like arr heller. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Han var ikke seriøs. ( + du ikke har Harry Potter-arr på armen ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå