John Keats Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Jeg må se, har veldig klare bilder i hodet så burde ikke være noe problem og forklare det. Greit nok. Men ta eksempel i filmatisering av en bok så ser du hvor forskjellig det du har forestilt deg er fra det filmen vilmen gjør det til. Om du klarer å tegne ned i grove trekk er det sikkert ikke noe minus. Men jeg skal ikke påstå at du ikke kan få det som du tenker deg av en tatovør heller. Forskjellen her er jo at filmen vil se ut som det regissøren har forestilt seg. Du forklarer jo gjerne for tatovøren om han tegner en annen forestilling en du har tenkt, og forandrer det til du er fornøyd. Lenke til kommentar
pi. Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Å få tattovøren til å tegne noe for seg, er ingen bindende avtale om at man MÅ ta den. Så jeg ser ikke problemet i å prøve. Tattovører er tattovører av en grunn, de følger folks ønsker. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Yes, får snakke med de neste gang jeg har tid og penger. Hvor mye koster det å få tegnet`? blir mest sannsynlig overarm i svart hvitt Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Koster stort sett ingenting å få det tegnet, er en del av dealen, på en måte, så går inn i prisen på tatoveringen, om man kan si det sånn. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Da var venstre øre strekt 11mm til 14mm(ser gudsjelov ikke så jalla ut lenger - 19mm i høyre, 14mmi venstre), og time til septum bestilt. Success! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Grattis. Hvor stort skal det bli? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 på mandag er det 3 uker siden jeg tatoerte meg og jeg synes huden der tattisen er har blitt litt skrukkete/rynkete. er det fordi det dannes ny hud under eller at det er en tynn skorpe på som gjør at det ser slik ut? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Grattis. Hvor stort skal det bli? Om du tenker på ørene skal de opp til 20mm i første omgang. Stygt redd for det blir mer etterhvert. Har endra mål maaange ganger nå. Septum skal til 2,5mm med en gang. Må se an om det blir strekking der også. Endret 30. april 2010 av Joakim Skurk Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Da var venstre øre strekt 11mm til 14mm(ser gudsjelov ikke så jalla ut lenger - 19mm i høyre, 14mmi venstre), og time til septum bestilt. Success! Strakk du 3mm i ett strekk? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Har vært oppe på 19mm før. Les. Mye enklere å strekke opp igjen andre gang. Christiane(Pinpoint) trodde det gikk greit å gå opp tre med en gang. Var forøvrig også hun som gjorde det, på skikkelig vis. 11mm datt ut om natta(m/o-ringer), så jeg hadde litt å gå på. Har forøvrig gått opp 2-3mm hver gang siden jeg var på 8mm på begge ørene. Aldri hatt problemer, med unntak av 17-19mm på venstre. Endret 30. april 2010 av Joakim Skurk Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Grattis. Hvor stort skal det bli? Om du tenker på ørene skal de opp til 20mm i første omgang. Stygt redd for det blir mer etterhvert. Har endra mål maaange ganger nå. Septum skal til 2,5mm med en gang. Må se an om det blir strekking der også. Nice. Har 20 mm. selv. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Har vært oppe på 19mm før. Les. Mye enklere å strekke opp igjen andre gang. Christiane(Pinpoint) trodde det gikk greit å gå opp tre med en gang. Var forøvrig også hun som gjorde det, på skikkelig vis. 11mm datt ut om natta(m/o-ringer), så jeg hadde litt å gå på. Har forøvrig gått opp 2-3mm hver gang siden jeg var på 8mm på begge ørene. Aldri hatt problemer, med unntak av 17-19mm på venstre. Lite vits å utheve ordet Les med en lenke når du ikke skrev øret har vært oppe i 19mm. Og 3mm på en gang ville jeg ikke gjort selvom Christiane sa det, men nå viste det seg jo at tunellene datt ut av seg selv, så da var de vel ikke 11mm alikevel. redigert: beklager tonen Endret 30. april 2010 av Detectable Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Les var vel ment for at du skal trykke på ordet fordi det er en link Endret 30. april 2010 av Kanin33 Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Ja, står fortsatt bare at øret er på 4mm på den linken, litt vel optimistisk at folk skal skjønne det har vært på 14 Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Ufin i tonen ja! Går greit. Er ufin i tonen en del selv. Jeg ser forresten ikke problemet med å strekke 2-3mm så lenge det ikke skader øret? Og så lenge norges kanskje beste piercer sier det ikke er noe problem? Jeg valgte iallefall å gjøre det. Regnet med folk skjønte, ut ifra hva som sto i posten jeg lenket til, at jeg hadde bært oppe på 19 på begge. Viste til den så jeg slapp å forklare bakhistorien igjen. Endret 30. april 2010 av Joakim Skurk Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Nei jeg vil jo tro det går kjempebra om du allerede har vært oppe i den størrelsen, som du sa, de datt ut av seg selv en del, veldig godt tegn på at øret er klart for å strekke. Jeg bruker bare teip selv, med filosofien om at hvis det gjør vondt, gjør jeg det galt. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) For de som er interessert i James Hetfield (Metallica) sine tattoos, så kommer neste SOWHAT (Metallica fanclub-blad) til å ha en lang artikkel om det. Hvis det er interesse skal jeg prøve å få scanna/tatt bilder, men kan ikke love noe. Endret 30. april 2010 av Knewt Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Sendte mail til Nick Morte nå og hørte sånn ca pris på hva det koster med en vinge på innsiden av leggen. Håper jeg kan få det for 4-5k. Utsiden er jo mye større og da betalte jeg 6k. Og er keen på å ta noe ala denne på underarmen, få en eller annen en til å tegne en egen versjon seff. Endret 30. april 2010 av ZoDz Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 For de som er interessert i James Hetfield (Metallica) sine tattoos, så kommer neste SOWHAT (Metallica fanclub-blad) til å ha en lang artikkel om det. Hvis det er interesse skal jeg prøve å få scanna/tatt bilder, men kan ikke love noe. Det hadde vert awesome! er litt forelsket i den skullen han har på nakken Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Jeg tok min første tattovering i dag, på Mos Eisley i Grand Rapids, Michigan, og jeg er kjempefornøyd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå