Mephistopheles Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Skal innrømma at det ikkje er til å få whiplash av, om tattoveringa er fint teikna+utførd+tilpassa. Problemet er at det har vorte poppis for 17-18 åringar her, å la kjærasten teikne ein tribal og plastre han i trynet ved hjelp av ein kompis som har utstyr frå eBay... Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Hva med ansiktstatoveringer som er langt mer gjennomtenkt og planlagt enn det da? Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Er det så poppis da? Tror jeg aldri har sett det før faktisk... Noe link til et sånt "prosjekt"? Edit: SÅ ikke at du skrev "..så poppis her". Så det er altså noe som er poppis det stedet der du bor? Endret 29. april 2010 av Tommy Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Som sagt, ikkje så eg får whiplash av det, men alt anna enn fint i mine auge... Hals, hender og andre synlege stader er heil ok, men det å nåla seg i trynet er noko spesielt... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 I hvert fall når man velger et stygt motiv, uansett hvor flink tatovøren er. Selv Kat von D kunne ikke reddet Tyson sitt tryne, liksom. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Stygge motiver er stygge motiver, uansett hvor på kroppen de befinner seg, og uansett hvor god tatovøren er. Omtrent alle (det vil si, alle jeg har sett til dags dato) ansiktstatoveringer er stygge/kjipe. JEg har sett noen gode motiver, men jeg har aldri sett noen som har klart å plassere enn ansiktstatovering slik at det faktisk ser bra ut. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Poppis og poppis. Jau, eg meiner her i området. Verkar på meg som det plutseleg har vorte dritkult å tattovera seg i trynet, blant den yngre garden. Bur på ein relativt liten plass, så dei 5-7stk som har gjort det vekkjer eindel oppsikt... Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Hvilke piercingstudioer i Oslo er å anbefale? Jeg bruker egentlig Pinpoint fast, men de er ofte fullbooka. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Har aldri vært noe problem å få en time der, bare be om uka etterpå så har de alltid et eller annet ledig. Vet ikke om noen andre egentlig, jeg praktiserer ikke polygami Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Ikke jeg heller, egentlig. Greia er at jeg skal ut på tur, og skulle pierca meg før jeg drar. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Nå har jeg begynt å bry hodet mitt med planer om tatoveringen min igjen er endelig bestemt på hvordan jeg vil gjøre den, så nå mangler jeg bare litt penger og noen som kan tegne den for meg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Nå har jeg begynt å bry hodet mitt med planer om tatoveringen min igjen er endelig bestemt på hvordan jeg vil gjøre den, så nå mangler jeg bare litt penger og noen som kan tegne den for meg. Tatovøren kan tegne den for deg. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 jeg vet det. må bare finne ut hvor jeg skal gjøre det. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Er vel greit å ha et lite grunnriss iallefall før du ber tatovøren om å tegne det!? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Det jeg tenker på, at jeg skal få noen til å tegne en grov skisse av hvordan jeg vil ha det før evt. at jeg drar ut mine fantastiske blyant skils Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Ser ingen grunn til det. Jeg kan ikke tegne, så jeg tar med meg ideen min og kanskje noen bilder av stiler jeg vil ha. Jeg stoler på at tatovøren min klarer å tegne det jeg tenker på. Vi har god tid, liksom. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Jeg må se, har veldig klare bilder i hodet så burde ikke være noe problem og forklare det. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Ikke jeg heller, egentlig. Greia er at jeg skal ut på tur, og skulle pierca meg før jeg drar. Utroskap er fy fy fy! :C Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Jeg må se, har veldig klare bilder i hodet så burde ikke være noe problem og forklare det. Greit nok. Men ta eksempel i filmatisering av en bok så ser du hvor forskjellig det du har forestilt deg er fra det filmen vilmen gjør det til. Om du klarer å tegne ned i grove trekk er det sikkert ikke noe minus. Men jeg skal ikke påstå at du ikke kan få det som du tenker deg av en tatovør heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå