Gjest Slettet+9871234 Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Er dette målet? Haha, herregud. x) Njaa. Hadde jeg ikke hatt jobb på bensinstasjon hadde jeg trolig tatt i nesevingene og utvidet de litt også. Syns forøvrig det er litt stilig med septum på 4-5-6-7-8mm, så vi får se hvor jeg ender opp. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Åssen er det å ta piercing i nesen egentlig? Husker for flere år tilbake hadde jeg lyst til å ta en lenke fra øret til nese etter å ha sett det i Spyhard. Det ble med tanken da. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Ikke så ille som mye av det andre du har gjort, så burde gå bra Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Har ikke du bare i neseryggen da? Sikkert ikke helt den samme følelsen der som i selve nesen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Jeg vil tippe at det er mindre vondt enn en Prince Albert/Ampallang/Apadravya uansett. Generelt vil jeg tippe at en i nesevingen gjør litt mer vondt enn en bruskpiercing i øret. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 jeg hadde septum, den var ikke særlig ille. kan tenke meg at nese ikke er på langt nær like ille som scarification som du har tatt. Du overlever Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Har ingen planer om nesepiercing. Har tatt de piercingene jeg skal bortsett fra ampallang samt en lenke mellom prins alberten til pungen. Begynte bare å tenke på det pga. den filmen som jeg nettopp sa. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Ut i fra en painchart jeg så her en dag er septum værre enn PA. Basert på folks egne erfaring med vurdering av smerte fra 1-10. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Den med stjernene som ligger her i tråden? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Tror fremdeles scarification er verre. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Den med stjernene som ligger her i tråden? Nope. Det var på et random bodymodforum jeg forvilla meg inn på. Finner det ikke igjen. Var en oppsamling etter folks svar i tråden. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Takk og lov. Ansiktstatoveringar er noko eg ikkje har så mykje til overs for. Klart, stammar du frå ei eller anne stamme som har tradisjon for dette, er det ein ting. Men eg har litt problem med bleike nordmenn med ein eksotisk tattoo i ansiktet... Endret 29. april 2010 av Mephistopheles Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Fullt mulig å sensurere, Meph. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Potensielt problematisk å sensurere en ansiktstatovering uten å ødelegge intrykket av personen. Men for all del, prøv Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Takk og lov. Ansiktstatoveringar er noko eg ikkje har så mykje til overs for. Klart, stammar du frå ei eller anne stamme som har tradisjon for dette, er det ein ting. Men eg har litt problem med bleike nordmenn med ein eksotisk tattoo i ansiktet... Synes ansiktstatovering er det kuleste innen for tatovering. Så lenge det er et motiv jeg liker så klart. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Hva liker du? Eksempler? Give us pictures! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Han har vel nevnt denne her som en av favorittene, tror jeg. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Favoritt og favoritt. Tideligere nevnte jeg den som noe av det samme jeg kunne tenke meg selv ja. Og slik er det fortsatt. Synes de er vel så kule de heldekkende hodeskalletatoveringene som ligger her i tråden et sted, men kunne ikke tenke meg noe heldekkende selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå