Cortinarius rubellus Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Tattoveringa jeg fikk på onsdag i forrige uke har begynt å flasse litt, samt at jeg tror skorpen har begynt å falle av allerede, er det vanlig? jada, helt vanlig. Varier på hvor bra grohud man har osv. Og hvor stort også. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Glimti: Jeg spurte deg for noen sider siden når du tok scarification. Jeg vet ikke om du overså den med vilje eller om du ikke så spørsmålet. Grunnen til jeg lurte var fordi du nevnte den begynte å bli blekere nå. Og jeg lurte litt på hvor lang tid det tok. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Likte stilen på den ryggtatoveringen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Rygg? Tattovering? Har vansker med å se så høyt. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Likte hodeskallen på armen selvom den var litt for glad etter min mening. Ser virkelig ut som den prøver å smile. Ellers var det ikke tatoveringene jeg så på først heller. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Bestemte meg for å ta ut industrialen har ikke råd til å kjøpe noe annet å putte inn for å se om det gror bedre på laaang tid uansett. Så det øverste hullet får gro igjen i fred, og så beholder jeg det nederste. Det har bare blitt verre de siste ukene allikevel, så nå orket jeg ikke gå med det lenger, hehe. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Trist når sånt skjer. Jeg hadde industrial i lange tider og den gikk greit, men har litt mer klumpaktig hud akkurat der kulene sto. Nå er det en stund siden jeg tok ut stangen og satt hversin ring i isteden og merker aldri noe til det lenger. Er det ring du og skal ha i det nederste hullet? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 For alt vi vet, så har han fått svar på pm. Det har jeg ikke, men får bare være. Jeg kan ikke tvinge han til å svare. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Er det vondt å tatovere en fingerside? Hva har du å sammenligne med? Tryna på grusen en gang. Var sykt vondt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Er det vondt å tatovere en fingerside? Hva har du å sammenligne med? Tryna på grusen en gang. Var sykt vondt. Tror mest sannsynlig å tatovere siden av fingeren er mindre vondt enn det, gitt. Sist jeg trynte på grusen hadde jeg en verandaleppe som kunne skremt fanden på flatmark og blåmerker på hele høyresiden av ansiktet, og tatovering er piece of cake i forhold til selve tryningen. Bortsett fra på/rundt albuen, det er forjævlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Er det vondt å tatovere en fingerside? Hva har du å sammenligne med? Tryna på grusen en gang. Var sykt vondt. Det er nok vondere enn tatovering på fingeren. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Hva med flis i finger'n? Er det værre? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Definer flisa Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Det er som å få veldig mange fliser i fingeren, kan jeg tenke meg. Fortløpende få dem inn og ut. Veldig, veldig fortløpende. Edit: Kanskje mindre vondt enn glassflis. Endret 27. april 2010 av Eplefe Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Hva med å bade naken i glava innsmurt med sviende dijon-sennep? Er det værre? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 tror du takler det veldig fint Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Flott, takk for konstruktive svar! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Hva med å bade naken i glava innsmurt med sviende dijon-sennep? Er det værre? Det har jeg aldri prøvd, men jeg tar gjerne i mot film av hendelsen med reaksjoner. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Flott, takk for konstruktive svar! Er det noe spess. du har tenkt og blekke på fingrene? Hvis du har lyst og dele det:) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Jeg setter en tier på fingerstache. Endret 27. april 2010 av Eplefe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå