Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pistolen var morsom på førstemann som fikk den, men så ble den fort oppbrukt.

Cowboyrevolvere haddde vært gøy i tre dager, men så innser man vel snart at man har en revolver der for resten av livet..

Er lurt å tenke seg om litt - synes det burde vært 20årsgrense på å få tatoveringer.

hadde jeg tatovert HIM-greiene jeg ønsket meg når jeg avr seksten, så hadde jeg angret BITTERT i dag.

Tror det samme gjelder pistolen din.

Lenke til kommentar

Er det sånn at man kan tatovere seg når man er 16 med en forelder?

Og vil dere fraråde meg i å tatovere en pistol halvveis nedi buksen noe ala dette?:

92%20Awesome%20Gun%20Tattoo.jpg

Du har vel etter all sannsynlighet aldri hatt en pistol i hånda, langt mindre stappa i buksa. Så hvorfor i all verden virker det der som en fornuftig tatovering å skjende kroppen din med?

Endret av toth
Lenke til kommentar

Det er åpnet en ny tattoosjappe i Trondheim kalt Lucky Diamond. Noen som har erfaringer herfra? Åpnet i januar!

Erfaring derifra? nei... Men jeg vet godt hvem det er. Dansken som jobba på tattoo world.. Ta en titt http://www.luckydiamond.no/ind/album/main.php

Kinda hot: http://www.luckydiamond.no/ind/album/main.php?cmd=imageview&var1=Tattos+by+Dan+-+Black+and+Grey%2F86.jpg

Endret av RaW_DeNiM
Lenke til kommentar

Noen ideer til hva som hadde vert en tøff tatovering, da? Altså ikke det eller det, men foreksempel en karakter fra din favorit film, eller logo til favoritt band elns?

Visste virkelig ikke at pistol i buksen var så vanlig! Googlet "Gun in pants tattoo" for å få med et bilde :p

Har fortsatt god tid til å tenke siden jeg ikke kommer til å gjøre det før jeg blir 18 ;)

En kompis av meg skal forresten tatovere en Kamel på tåen :p

Edit: Vurderer forresten en Skorpion elns på skulderbladet. Så det på en fyr en gang og det virket ganske tøft :] Har ikke lyst på noe sånn stor over hele armen - ikke enda i alle fall.

Endret av EMS15
Lenke til kommentar

Ta en svart panter som klorer seg vei oppover brystkassa di. Og så kan du ha piggtråd rundt den ene overarmen. Hvis ikke det faller i smak så kan du jo alltids ta en tribal. Alle damene digger tribals.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Altså....du skal ikke ha hjelp til og finne et motiv, det er noe du skal ha på kroppen resten av livet ditt :yes:

Man tar ikke noe før man er sikker, og bare for og få sagt det skorpion på skuldra er også noe ufattelig mange har.

Jeg syns også tribal og alt det der var "kult" som 16-17åring...men når jeg ble 20 så hatet jeg det og siden så har jeg gjort alt for og få dekket de første jeg tok "frysninger"

Grunnen til at jeg sier alt dette er at jeg har vært der du er og vent...for guds skyld...vent :thumbup:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Hvordan skjer det?

Eg har inga erfaring frå strekking av øyrene, men går ut ifrå at han har strekka altfor raskt, sidan det er sår der og han ha ikkje stoppa.

Ser for meg en kombinasjon av stramt smykke (strekking) og kulde over lengre perioder. Om smykket sitter stramt, vil blodsirkulasjonen på tynnere deler av flippen strupes, og i kaldt vær (og med metallsmykker som leder og holder på kulden) vil dette problemet forsterkes. Til slutt dør vevet.

Lenke til kommentar

Noen ideer til hva som hadde vert en tøff tatovering, da? Altså ikke det eller det, men foreksempel en karakter fra din favorit film, eller logo til favoritt band elns?

Visste virkelig ikke at pistol i buksen var så vanlig! Googlet "Gun in pants tattoo" for å få med et bilde :p

Har fortsatt god tid til å tenke siden jeg ikke kommer til å gjøre det før jeg blir 18 ;)

En kompis av meg skal forresten tatovere en Kamel på tåen :p

Edit: Vurderer forresten en Skorpion elns på skulderbladet. Så det på en fyr en gang og det virket ganske tøft :] Har ikke lyst på noe sånn stor over hele armen - ikke enda i alle fall.

camel_toe_tattoo-1.jpg

Lenke til kommentar

Det er endel useriøse svar her, svar med ironi, sarkasme og tidvis bare flåsete kommentarer.

Det er også endel bitching frem og tilbake imellom endel folk, og kan ikke skjønne at dette bidrar til tråden på noen måte.

Sier ikke hvem som startet det, eller hvem som har skylden, men skulle tro at voksne mennesker kunne klare å beherske seg litt.

Denne tråden minner mer og mer om diverse sosial tråder der du enten er inn med gruppen, eller er utenfor internhumor og mer eller mindre får beskjed om å holde deg ute av tråden.

Men det er kanskje sånn dere ønsker det skal være? Så slipper man "nye" brukere kommer inn og stiller spørsmål osv, det er jo bare plagsomt ikke sant

Edit:

Jeg aner ikke bakgrunnen for ting, eneste jeg prøver å si, er at dette er ikke stedet for det.

Endret av tom waits for alice
Fjernet sitat av slettet post
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...