Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Jeg sitter og ønsker å fylle høyre armen med anime theme, men skeptisk til hvem som evt skal få jobben.

Hva slags animemotiv(er) skal du ha?

Sent svar, men er litt forskjellig.

Lain (doh)

Ghost in the shell

Fullmetal Alchemist

Ergo Proxy

Hellsing

Hikaru No Go

Darker Than Black

Mushishi

Og diverse til. Tingen er at jeg er usikker på hvilke elementer jeg ønsker, og skulle egentlig kommet igang å diskutert dette med en artist, både for å få plukket ut hva jeg vil ha, og hvor det skal være.

Noe av problemet er å få det til å passe med hva jeg har på armen ifra før. Det er dessverre begrenset med plass, så vurderer å gå for lår/legg om det blir "nok" til å bli for mye for armen.

Også må jeg få ræva i gir og bli ferdig med venstre armen og asia sleeven min.

So much work to be done, so little cash.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sent svar, men er litt forskjellig.

Lain (doh)

Ghost in the shell

Fullmetal Alchemist

Ergo Proxy

Hellsing

Hikaru No Go

Darker Than Black

Mushishi

Og diverse til. Tingen er at jeg er usikker på hvilke elementer jeg ønsker, og skulle egentlig kommet igang å diskutert dette med en artist, både for å få plukket ut hva jeg vil ha, og hvor det skal være.

Noe av problemet er å få det til å passe med hva jeg har på armen ifra før. Det er dessverre begrenset med plass, så vurderer å gå for lår/legg om det blir "nok" til å bli for mye for armen.

Også må jeg få ræva i gir og bli ferdig med venstre armen og asia sleeven min.

So much work to be done, so little cash.

Ja, iblant vrient å få motivene til å passe. Er ikkke det du har fra før av en gravstøtte med bakgrunn.

Lenke til kommentar

På høyrearmen så er den en forlatt kirkegård type black and gray ja. Denne ble heller aldri fullført, da det skulle gjøres mye mer rundt den.

Men han som startet på jobben ble sykmeldt pga et ødelagt håndledd, så jeg må nok finne noen andre til å ta over.

Ene ideen i bakhodet mitt går ut på å få brukt den gravplassen og "oppussingen" av denne opp imot resten av armen, for å få ting til å flyte.

Dette er en av mange ting jeg evt må diskutere med personen som ønsker å ta på seg oppgaven.

Lenke til kommentar

Det så bra ut, Detectable. At du begynner å skjele av den er bullshit, Glimtern.

Forøvrig liker jeg best vertical bridge, men du kledde den. Må få bilde uten penneavtrykk på nesen din etterpå. :)

Vet diskusjonen har dødd ut, men jeg fant et bilde når jeg skulle google etter hvorfor det er trygt å borre inn i nesa med en drill og fant et bilde som inkluderer synsnerver. Kan se de ikke er i nærheten av der bridgepiercingen sitter.

Head_olfactory_nerve.jpg

Lenke til kommentar

Du kan fint tatovere deg når du er 16 uten foreldre og. Men uansett om foreldrene dine er med eller ei, så får du ikke tatovering fra de seriøse.

Om pistolen er et godt valg å tatovere er opp til deg selv.

Trodde det var 18 års aldersgrense. Er 17 atm så ikke lenge til jeg er 18 i så fall. Tenkt lenge på å tatovere meg. Pistolen er bare en ide jeg har hatt det siste halvåret.

Lenke til kommentar

Er det sånn at man kan tatovere seg når man er 16 med en forelder?

Og vil dere fraråde meg i å tatovere en pistol halvveis nedi buksen noe ala dette?:

Du kan tatovere deg som 16, men de fleste vil fraråde det pga. at du aldri kan oppsøke de dyktigste tatovørene så vil råde deg til å vente til du er 18. Når det kommer til motiv er det helt opp til deg. Husk at det er du som skal ha tatoveringen og det viktige derfor er at du skal like den. Om du vil tatovere det pistolmotivet er mitt eneste råd å ha den såpass på siden at det ikke ser ut som den peker rett ned mot penisen...

Endret av Glimti
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...