lain Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Jeg sitter og ønsker å fylle høyre armen med anime theme, men skeptisk til hvem som evt skal få jobben. Hva slags animemotiv(er) skal du ha? Sent svar, men er litt forskjellig. Lain (doh) Ghost in the shell Fullmetal Alchemist Ergo Proxy Hellsing Hikaru No Go Darker Than Black Mushishi Og diverse til. Tingen er at jeg er usikker på hvilke elementer jeg ønsker, og skulle egentlig kommet igang å diskutert dette med en artist, både for å få plukket ut hva jeg vil ha, og hvor det skal være. Noe av problemet er å få det til å passe med hva jeg har på armen ifra før. Det er dessverre begrenset med plass, så vurderer å gå for lår/legg om det blir "nok" til å bli for mye for armen. Også må jeg få ræva i gir og bli ferdig med venstre armen og asia sleeven min. So much work to be done, so little cash. Lenke til kommentar
AVF Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Stemmer i med det andre har sagt om Maya på Lucky 7. Her er en annen anime-tatovering hun har gjort: Lenke til kommentar
lain Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Så ikke galt ut det der nei. Har hun noe galleri et sted? Ser at lucky7 siden er nede for vedlikehold/omgjøring. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Her er myspace profilen hennes, men som sagt så må du være innlogget for å få sett hele galleriet hennes Maya Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Må bare komme med et lite random utbrudd. Er så fornøyd med removalen min. Tar meg selv i å sitte ligge og kjenne på den. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Sent svar, men er litt forskjellig. Lain (doh) Ghost in the shell Fullmetal Alchemist Ergo Proxy Hellsing Hikaru No Go Darker Than Black Mushishi Og diverse til. Tingen er at jeg er usikker på hvilke elementer jeg ønsker, og skulle egentlig kommet igang å diskutert dette med en artist, både for å få plukket ut hva jeg vil ha, og hvor det skal være. Noe av problemet er å få det til å passe med hva jeg har på armen ifra før. Det er dessverre begrenset med plass, så vurderer å gå for lår/legg om det blir "nok" til å bli for mye for armen. Også må jeg få ræva i gir og bli ferdig med venstre armen og asia sleeven min. So much work to be done, so little cash. Ja, iblant vrient å få motivene til å passe. Er ikkke det du har fra før av en gravstøtte med bakgrunn. Lenke til kommentar
lain Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 På høyrearmen så er den en forlatt kirkegård type black and gray ja. Denne ble heller aldri fullført, da det skulle gjøres mye mer rundt den. Men han som startet på jobben ble sykmeldt pga et ødelagt håndledd, så jeg må nok finne noen andre til å ta over. Ene ideen i bakhodet mitt går ut på å få brukt den gravplassen og "oppussingen" av denne opp imot resten av armen, for å få ting til å flyte. Dette er en av mange ting jeg evt må diskutere med personen som ønsker å ta på seg oppgaven. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Hei, jeg bare lurte på noe. Tok tattovering på søndag, og mens jeg dusja idag begynte jeg å legge merke til at noen av rogene begynte å detta av, skal det skje allerede nå? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Helt normalt at huden detter av, bare det ikke er tykk skorpe som faller av kommer det helt an på hvor fort huden din pleier å gro. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Skorpe var ordet på bokmål ja! Er litt usikker på om det er hud eller bare skorpe, hva er potensielt det som kan skje om skorpen detter av før den skal? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Blir vell bare litt mindre farge? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Korrekt, du mister muligens noe farge. Så lenge du ikke klør så detter neppe noe av før det skal. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Det så bra ut, Detectable. At du begynner å skjele av den er bullshit, Glimtern. Forøvrig liker jeg best vertical bridge, men du kledde den. Må få bilde uten penneavtrykk på nesen din etterpå. Vet diskusjonen har dødd ut, men jeg fant et bilde når jeg skulle google etter hvorfor det er trygt å borre inn i nesa med en drill og fant et bilde som inkluderer synsnerver. Kan se de ikke er i nærheten av der bridgepiercingen sitter. Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Er det sånn at man kan tatovere seg når man er 16 med en forelder? Og vil dere fraråde meg i å tatovere en pistol halvveis nedi buksen noe ala dette?: Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Du kan fint tatovere deg når du er 16 uten foreldre og. Men uansett om foreldrene dine er med eller ei, så får du ikke tatovering fra de seriøse. Om pistolen er et godt valg å tatovere er opp til deg selv. Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Du kan fint tatovere deg når du er 16 uten foreldre og. Men uansett om foreldrene dine er med eller ei, så får du ikke tatovering fra de seriøse. Om pistolen er et godt valg å tatovere er opp til deg selv. Trodde det var 18 års aldersgrense. Er 17 atm så ikke lenge til jeg er 18 i så fall. Tenkt lenge på å tatovere meg. Pistolen er bare en ide jeg har hatt det siste halvåret. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Som Detectable sier er det opp til deg om du synes den er kul eller ikke, men jeg vil fraråde deg til å ta den. Mer harry og oppbrukt tatovering skal man lete lenge etter. Finn heller på noe litt mer eget som har noe med deg å gjøre. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) Er det sånn at man kan tatovere seg når man er 16 med en forelder? Og vil dere fraråde meg i å tatovere en pistol halvveis nedi buksen noe ala dette?: Du kan tatovere deg som 16, men de fleste vil fraråde det pga. at du aldri kan oppsøke de dyktigste tatovørene så vil råde deg til å vente til du er 18. Når det kommer til motiv er det helt opp til deg. Husk at det er du som skal ha tatoveringen og det viktige derfor er at du skal like den. Om du vil tatovere det pistolmotivet er mitt eneste råd å ha den såpass på siden at det ikke ser ut som den peker rett ned mot penisen... Endret 24. april 2010 av Glimti Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Pistol i buksa-tatovering er sånn typisk noe man angrer på etter et par år. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Pistol i buksa-tatovering er sånn typisk noe man angrer på etter et par år. Det er fordi det ser teit ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå