IHASBOKK Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 (endret) Fin piercing detectable Endret 21. april 2010 av IHASBOKK Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Kjæreste skal skjære ørene. Lukter jeg konkurranse? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Begynner han på null? I så fall har han jo en del å utvide før han kommer opp til ditt nivå. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Er ikke kjæresten til Penis Trygve en hun da? Jeg går og blir gal om dagen fordi jeg har lyst på tatovering og har allerede bestemt meg for motiv og vært og snakket med folka på Lucky 7, men jeg har ikke RÅD! Jævlig irriterende... Hva synes dere, skal jeg bare bruke mastercardet og la sommeren gå til helvete pga dårlig økonomi? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Begynner han på null? I så fall har han jo en del å utvide før han kommer opp til ditt nivå. Hun har 20mm, "skal bare" ha 30. Jaja, så lenge jeg har størst ører så er det greit. Hun kan ha størst pupper. : D Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Hun da. Man lærer så lenge man lever... Lett det der å si at man skal stoppe når man har så og så stor størrelse. En gang skulle jeg stoppe på 10 mm, men det ble fort 20 mm. Rart det der... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Jeg har hatt planer om å stoppe på atten ganske lenge, og har ikke ombestemt meg enda jeg nærmer meg med stormskritt. Eneste er at hvis jeg velger å skjære har bare C glasstunneler i 16 og 19, og da blir det 19. Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Den var jo litt kul, jo. Har så lyst på flere tattoveringer/piercinger, men med flytting/husleie/alle andre randome utgifter har jeg lite igjen. Får prøve å spare litt mer i måneden. Så jeg kjenner til situasjonen thesinner. Men vil anta at det muligens er bedre å vente til økonomien er mer stabil/at du ikke kommer til å slite økonomisk før du bruker pengene på det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Jeg må innrømme at det høres mer fornuftig ut å spare ja Kjenner selv lysten på en tatovering til - men økonomisk sett er jeg i ett balletak, med huslån, flytting, verkstedregninger på bil etc etc.. På kun 1 inntekt (og ett studielån da ).. tror ikke fruen blir spesielt fornøyd hvis jeg blåser lapper på sånt Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Ser den. Har en del tusen i gjeld jeg, og men klarer ikke la være å impulspierce meg Lenke til kommentar
toth Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Begynner han på null? I så fall har han jo en del å utvide før han kommer opp til ditt nivå. Hun har 20mm, "skal bare" ha 30. Jaja, så lenge jeg har størst ører så er det greit. Hun kan ha størst pupper. : D Er det blindeskrift du har på t-skjorta der? Få lese Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Ble merket for livet i går. Men jeg lurer på hvor lenge jeg må vente med å ta meg en dusj? De sa ingenting om det på studioet og jeg glemte å spørre, står heller ingenting på informasjonsarket jeg fikk. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 da jeg tattoerte meg forrige mandag fikk jeg beskjed om at jeg kunne dusje bare ikke tatoeringen fikk for mye vann på seg. Lenke til kommentar
AVF Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Skal ikke være noe problem å ta en dusj slik man vanligvis gjør. Det man derimot ikke skal gjøre er å bade. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Det man derimot ikke skal gjøre er å bade. det innebærer at jeg ikek får trent på et par uker ;P Lenke til kommentar
lain Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Det med forsiktighet ved dusj, er vel at evt skorpe kan "sprutes" av om man har dusj med høyt trykk og tar strålen rett på tattooen. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Kjæreste skal skjære ørene. Lukter jeg konkurranse? Du liker sånt da så Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå