Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke kjæresten til Penis Trygve en hun da?

Jeg går og blir gal om dagen fordi jeg har lyst på tatovering og har allerede bestemt meg for motiv og vært og snakket med folka på Lucky 7, men jeg har ikke RÅD! Jævlig irriterende... Hva synes dere, skal jeg bare bruke mastercardet og la sommeren gå til helvete pga dårlig økonomi?

Lenke til kommentar

Den var jo litt kul, jo. :)

Har så lyst på flere tattoveringer/piercinger, men med flytting/husleie/alle andre randome utgifter har jeg lite igjen. Får prøve å spare litt mer i måneden. Så jeg kjenner til situasjonen thesinner. Men vil anta at det muligens er bedre å vente til økonomien er mer stabil/at du ikke kommer til å slite økonomisk før du bruker pengene på det?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836

Jeg må innrømme at det høres mer fornuftig ut å spare ja :) Kjenner selv lysten på en tatovering til - men økonomisk sett er jeg i ett balletak, med huslån, flytting, verkstedregninger på bil etc etc.. På kun 1 inntekt (og ett studielån da :) ).. tror ikke fruen blir spesielt fornøyd hvis jeg blåser lapper på sånt :D

Lenke til kommentar

Begynner han på null? I så fall har han jo en del å utvide før han kommer opp til ditt nivå.

Hun har 20mm, "skal bare" ha 30. Jaja, så lenge jeg har størst ører så er det greit. Hun kan ha størst pupper. : D

Er det blindeskrift du har på t-skjorta der? Få lese

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...