Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mandag jobber han på Aidskake :thumbup:

17.mai, right? Haha, nasjonaldagen og greier. Da slipper jeg i hvertfall grinunger og pølselukta. For ikke å snakke om den jævla russen.

Pluss jeg blir med som støtte ( hun spurte meg om jeg kunne slå henne i svime hvis det ble for vondt :ph34r: ) :thumbup:

Og så kan vi skremme russ etterpå :love:

Korrekt! Blir deilig å være ferdig, selvom det er udigg å bli tatovert på føttene.

Den dagen glemmer jeg ikke :cry:

Men skal ta med deg når jeg skal bli kuttet :tease:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Nå tok jeg bridge piercing, men dere får ikke bilder.

Joda det skal dere. Den ble tatt på Pinpoint, og Christiane var flink som vanlig. Vi brukte nesten et kvarter på å være sikre på at den satt rett både når jeg slapper av i musklene og når jeg rynker på nesen/hever øyenbrynene.

Det var helt merkelig hvor lite vondt en bridge er altså. Jeg merket ikke noe annet en en følelse av at noen klemte meg litt hardt i huden.

Bra ble det hvertfall:

bridge.jpg

Lenke til kommentar

Haha, sorry, du kan ikke nekte meg å kalle deg noe som helst, faktisk. :p

Jeg har aldri hørt noen si det. Eller jo, jeg har hørt noen si det, men jeg regner henne som et av de dummeste menneskene jeg har vært borti noensinne, så hun teller ikke.

Lenke til kommentar

Nei, du kan ikke nekte meg å kalle deg noe stygt på forumet heller, det kan derimot mods og admins.

Jeg har aldri hørt en piercer påstå noe sånt, og om noen piercere oppriktig tror det burde de virkelig ikke pierce bridge på noen. "Ja, altså, jeg har hørt at du har sånn 50% sjanse for å miste tungen, men vent to sekunder, så henter jeg nålen", liksom.

Lenke til kommentar

Gidder ikke diskutere off topic her.

Jeg sier bare hva jeg har hørt. Har også hørt at den kan gro ut lett. Du later til å være selvutnevnt ekspert på dette, men jeg for min del foretrekker å lytte til hva de forskjellige folkene har å si. Nå har jeg uansett ikke noe spesielt ønske om å ta akkurat den piercingen så det er ikke noe problem for meg heller.

Lenke til kommentar

Du snakker ut i fra det du har hørt, jeg snakker ut i fra avlivede myter som du har hørt.

Like many other facial piercings, there are many misconceptions about bridge piercings. Some involve eye problems, such as involuntary eye crossing. Other beliefs have to do with infections from piercings spreading to the brain, via the sinuses. Bridge piercings are a minor piercing and carry very few risks or complications and no impact to the eyes

Edit: Har ingenting med "selvutnevnt ekspert" å gjøre, har noe med evne å gjøre research og ikke si "jeg hørte at". Da jeg var fjorten fikk jeg høre at leppepiercingen min GARANTERT kom til å ødelegge fortennene mine.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...