Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

gamerbildegamerbildegamerbilde

Love it! Jeg har veldig lyst på en gamertattis selv med tiden! Da blir både Zelda serien og Mario serien prioritert med der ;)

Hmm... Det tror jeg hadde vært dritfett om Victor hadde gjort!

Fluesopp: Du gjør en bra jobb med å fyre meg opp :p Er titt og ofte inne på sidene hans og sikler litt. Jeg liker også den green man sleeven han holder på med!

swampthingprogst.jpg

Endret av Mumsen
Lenke til kommentar

Mumsen: Er nok the Swamp thing ;)

skal ha gamersleeve selv, men etter katten er ferdig så skal jeg finne ut brystkassa mi sammen med Victor.

Han skal gjøre alt stort på meg fra nå, skal ta små her og der i forskjellige studioer. Men store prosjekter holder jeg med til Victor nå.

Og så vil jeg ha en piece av han som er gjort på ren hud, ikke noe som må covres heller noe.

Lenke til kommentar

ikke greeny thing for svarte..det er The Swamp Thing, tatt fra en tegneserie. Google it;)

Han jobber over hele verden, er av og til guest på Lucky 7 og et studio i Ålesund. Jeg møtte han på Otc, der vi begynte på katta.

Han kommer i år på Otc, fredag sitter hele dagen jeg, Mumsen på lørdag, Søndag vet jeg ikke, Mandag jobber han på Aidskake :thumbup:

Og det er Victor Policheri som driver på The Swamp thing :thumbup:

Og vi sier i kor THE SWAMP THING

swamp_thing1.jpg

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Jeg har hatt lyst på det skikkelig lenge :p Lenge før jeg fik min første (som foreløpig er min eneste også) tattoo. Startet med at jeg fikk for meg at jeg ville ha Yoshi i go-kart, og så har det ballet på seg til en sleeve/større piece ^^

Amanita: Hva sa du? Green thing? O.o :p

Endret av Mumsen
Lenke til kommentar

Mumsen: bare vent til jeg møter deg :evil:

:innocent:

Jeg sitter og ønsker å fylle høyre armen med anime theme, men skeptisk til hvem som evt skal få jobben.

Synd ikke alt av tattoo folk er sykt flinke på alle stiler, stress å finne folk til div ting.

Får jeg fåreslå Maya på Lucky 7?

Hun har en del anime stuff, men dette var den eneste jeg fant. Lite bilder på facebook, og på myspace sida må man visst være logget inn for å se flere bilder.

n1135854970_30073141_9780.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...