Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, skal ta min første tattovering på onsdag kl 11. Lurte bare på om det er noe spesielt jeg trenger av kremer? Blir jo sikkert opplyst om det når jeg får tattoveringen, men tenker at man kanskje ikke trenger akkurat den kremen man får på studioet? Er det kanskje noe annet jeg trenger å tenke på? :)

Lenke til kommentar

Hei, skal ta min første tattovering på onsdag kl 11. Lurte bare på om det er noe spesielt jeg trenger av kremer? Blir jo sikkert opplyst om det når jeg får tattoveringen, men tenker at man kanskje ikke trenger akkurat den kremen man får på studioet? Er det kanskje noe annet jeg trenger å tenke på? :)

Helosan er det eneste du behøver og huske :thumbup:

Og det er ikke regel at man får med fra studio, har til gode og oppleve det ...og har vært på noen til nå vil jeg påstå.

Men får du ikke med så kjøper du Helosan :)

Lenke til kommentar

Ja, alltid stas med ny tatovering og spesielt når det er den første. Hva skal du tatovere?

:thumbup: Skal få tattovert inn navnet mitt på innsiden av overarmen i runer. Har fått ei veldig tøff skisse på det, blir bra!

Helosan er det eneste du behøver og huske :thumbup:

Og det er ikke regel at man får med fra studio, har til gode og oppleve det ...og har vært på noen til nå vil jeg påstå.

Men får du ikke med så kjøper du Helosan :)

Takker :)

Lenke til kommentar

Har planer om å skaffe meg en tatovering og fikk dama til å tegne opp denne skissen. Skal på nedre del av venstre armen tenkte jeg. Noen som vet sånn ca hvor mye jeg må punge ut for noe av denne skalaen? Det vil puttes en god del mer detaljer inn enn på skissen. Lurer også på om det er noen artister i Oslo som er spesielt gode på.. ja hva nå enn dette går under. :D

Har bare tatt bilde av skissen så kvaliteten er ikke awesome, men samme faen.

tattoobz.jpg

Skull%20Kid.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...