Lightningwolf Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Tenkte på hele ryggen ja. Er så usikker på om det er noen gode tattovører i Kristiansand eller om jeg må til en annen by for å finne noen. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 For et slikt prosjekt så hadde jeg lett til jeg fant den jeg mente var best Koster uansett mye og da er det like godt å få det beste også. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Noen idee om hvor mye man kanskje snakker for en sånn? Tenker den skal være over store deler av ryggen med selve figuren på midten av ryggen og vingene skal opp på skulderbladene. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Det er vanskelig å si når det kommer til pris. Kommer ann på farger, detaljer osv. Men man kan allerede si at det blir dyrt. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Til det motivet der vil jeg anbefale Jimmy på Hellspawn Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Noen idee om hvor mye man kanskje snakker for en sånn? Tenker den skal være over store deler av ryggen med selve figuren på midten av ryggen og vingene skal opp på skulderbladene. Du vil ha det mest mulig som på bildet...vet ikke hvor stor du er, men 50k ihvertfall. Stor størrelse er ikke kult, bare en half-sleeve hos en dyktig en koster meg 40k MEN DET ER VERDT DET Endret 18. april 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Er 192 så er ganske stor. Blir såpass ja, må spare litt til da Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Da er jeg litt høyere enn deg, og han jeg går til nå tar ganske vanlig pris og det blir fort dyrt. MEN du tar jo langt ifra alt på engang, du tar jo økter Så du må ikke ha 50k klart. Og jeg er også en person som liker detaljer og det er da det blir fort dyrt. Endret 18. april 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Noen som vet om et bra sted å tatovere seg i London? Og hvor mye ville dere tro at det koster å få tatovert en enkel tegning på brystet? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Kjerringa er på vei hjem nå. Da tenkte hu å innom apoteket (Vitus-apotek) på vei hjem siden de er så snille å ha åpent frem til langt på kveld selv på søndag og kjøpe en fuktighetskrem til tattisen. Men hu lurer på hvilke(n) hun skal kjøpe som dere kan regne med de har der. Strengt tatt bad hun meg spørre fluesopp, men dustemikkelen svarer jo ikke påMSN så da spør jeg her i stedet. Endret 18. april 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Helosan og jeg har ikke fått noe melding ifra deg på msn. PLUSS du har telefonnr. mitt Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 +1 på helosan. Evnt. en aloe vera-krem om hun reagerer på fete kremer. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Tusen takk. Det er videreformidlet. Sikkert MSN som er tard igjen da, fluesopp. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Til det motivet der vil jeg anbefale Jimmy på Hellspawn Tenkte på Jimmy med en gang jeg så motivet jeg og ;P Tror han kunne lagd den veldig bra Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Men apropos smøring. Som de fleste her sikkert har fått med seg så tok jeg jo en scarification for noen uker siden. Den flasser litt. Er det noe spesielt jeg bør smøre med? Har ikke hatt så masse tilgjengelig så har smørt på litt babyolje av og til for å holde det mykt. Er det helt feil av meg? Noe annet jeg bør bruke i stedet? Har ikke fått noe problemer i form av utslett eller noe pga. olja. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Jeg har ikke noe fasitsvar, men babyolje blir fort litt "for" oppmykende, slik at det hindrer groprosessen. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 tenkte det samme Eple, men hvis man bare tar litt? Men beste er at du sender en mail eller ringer Pinpoint L4r5sy, da får du ihvertfall et 100% riktig svar:) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 jeg smører inn tattisen min 4 gange rom dagen (morgen. lunchtider, rett før jeg går fra jobben og før jeg legger meg). er dette for ofte? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Jeg smører når det klør. Følger ikke noe fast rutine på det. Hva sa tatovøren din om det? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Jaja. Nå er det Helosan i huset. Da kan jeg bruke det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå