After Dark Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Har snakket med samtlige som har tatovert meg. Har aldri blitt noe galt av det. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Han som driver med katten sitter og prater hele tiden, men han er utrolig morsom da :!: Er noe tattovørene kan gjøre med vilje også siden de vil ha deg til og slappe mest mulig av. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Toschie spør meg om alskens ting, og sørger for at jeg slapper godt av. Varierer hvor pratsom jeg er, da. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Han som driver med katten sitter og prater hele tiden, men han er utrolig morsom da :!: Er noe tattovørene kan gjøre med vilje også siden de vil ha deg til og slappe mest mulig av. Også er han jo så kjekk. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Set stor pris på tattovørar som kan samtala medan dei nålar i veg. Er så ufatteleg traust å sitje stilt i timesvis utan å sei stort meir enn "ja", på spørsmål om det går greit. Gamlisen frå B52, som tattoverte meg på tattooconvention i Stavanger for nokre år sidan haldt det gåande med skipperskrøner frå eg sette meg i stolen til eg var ferdig. Ei fantastisk oppleving, med publikum, småprat med randoms osv... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Da har jeg tatt min første tatovering *stolt* Smerten var ca. sånn jeg hadde forestilt meg, ikke så ille, var verst på "oversiden" av armen (vanskelig å forklare), men Christine var så koselig å prate med at jeg glemte det nesten. gtætz. jeg snakket nesten ikke med han som tatoerte meg. ville ikke distrahere han Takk, og jeg satt og tenkte på hvordan hun klarte å fokusere på praten og å tatovere samtidig. Er glad hun var så pratsom, slappa mye mer av da. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Takk, og jeg satt og tenkte på hvordan hun klarte å fokusere på praten og å tatovere samtidig. Er glad hun var så pratsom, slappa mye mer av da. jeg er kanskje litt sær for jeg snakker aldri med de som klipper håret mitt når jeg er hos frisøren heller Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) jeg er kanskje litt sær for jeg snakker aldri med de som klipper håret mitt når jeg er hos frisøren heller Da er vi to, jeg hadde vel kanskje ikke prata så mye med henne heller, hvis det ikke var for at hun begynte å prate (er litt stille av meg). Men plutselig satt vi og prata om musikk og masse rart. Var ganske koselig, skulle ønske jeg kunne sittet lengre Endret 16. april 2010 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 var to av de som jobbet (type resepsjonister) der som kom bort til meg og begynte å snakke men da fikk jeg beskjed om å ligge stille Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Han som driver med katten sitter og prater hele tiden, men han er utrolig morsom da :!: Er noe tattovørene kan gjøre med vilje også siden de vil ha deg til og slappe mest mulig av. Også er han jo så kjekk. :!: er enig i den ja Er ikke lenge igjen nå, lille pus Jeg er så heldig og få sitte på et hotell-rom og se en mann jobbe på Aids :!: OG ja til dere homofober i verden, man kan være 100% hetro og si at noen er kjekke\fine osv. av samme kjønn!! Endret 16. april 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Hihihi, se hva jeg fant da gitt! http://www.tentaclehaven.com/pinpointpiercing2004.PNG Legg merke til hvem som er webmaster nederst Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Jeg er så heldig og få sitte på et hotell-rom og se en mann jobbe på Aids :!: Er det spesialbehandling på gang? Er usikker på om jeg skal legge han til på face og spørre om hvordan det går med tegningen. Jeg hater å mase på folk, og jeg vet aldri når jeg maser heller Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 psilocybe er vist overalt... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Jeg er så heldig og få sitte på et hotell-rom og se en mann jobbe på Aids :!: Er det spesialbehandling på gang? Er usikker på om jeg skal legge han til på face og spørre om hvordan det går med tegningen. Jeg hater å mase på folk, og jeg vet aldri når jeg maser heller Ikke spesialbehandling, men og bli ferdig med det han driver med Han bruker og være 1 dag eller 2 etter en convention og bruker da ofte og ta de han ikke får gjort på con. Slik som i år, så er det meg hele fredag, deg hele lørdag og så sikkert noe på søndag. Så ble det slik at han lurte på om det var greit at vi gjorde det slik med Aids Tegningen din kommer til å bli ferdig,tro meg Tegningen min var han ferdig med på flyet til Norge Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Holy Testicle Tuesday!!! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Tror kanskje psilo er designeren bak den nåværende PP-siden òg, med mindre jeg husker helt feil. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Trouble: Jeg også vil ha en Var utrolig lekkert. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Alltid imponerende å se slike store motiver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå