Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stilig! :wee:

Disse er tatt med mitt superbillige digitale kompaktkamera, fordi å dra med seg speilrefleks er stress. Ujevn størrelse fordi tinypic hater meg.

4nw1w.jpg

2418dtv.jpg

Skygge, skygge

2mcjayc.jpg

Maskinen og fargene etter litt arbete.

jqg5s2.jpg

deler av tatoveringen etter litt farge og arbete.

2u8xtue.jpg

w20mjd.jpg

11r7udv.jpg

qppl34.jpg

Link ser fantastisk ut:

iwufww.jpg

Lenke til kommentar

Hvordan er det med sol og ny tatovering? Jeg har hørt det ikke er bra med mye sol på en fersk tattis, men går det greit å bare gå "vanlig" i sommer, uten å ligge å grille i sola, eller må den tildekkes hvis det i det hele tatt er sol på himmelen? Tenker da selvsagt på en tatovering som f.eks er på underarmen, et sted lett eksponert.

Lenke til kommentar

Eplefe: DIGGER den!! Blir nok en eller annen spillfigur fra min spede barndom på kroppen før eller senere. Har kødda litt med å ta Yoshi som kjører en go-kart på ene skinka :p Men noe fra zeldaserien er absolutt ikke feil! Sitter faktisk her med n64 koblet til tven og begge zelda spillene til den ^^

Edit: Har du bilde av resten av armen forresten?

Endret av Mumsen
Lenke til kommentar

da jeg tatoerte meg på mandag fikk jeg med meg denne kremen. jeg mener å huske at vaselin ikke er bra å bruke da det ikke lar huden puste skikkelig. husker jeg så feil altså?

Den kremen inneholder Dexpanthenol som skal motvirke tørr hud og sørge for at sår gror raskere, så den fungerer nok fint.

Lenke til kommentar

Morro, da jeg var innom Platekompaniet i går kom det en dame på ca. 50 år anntar jeg bort til meg og sa hun likte øreringen min. (Tunell på 20 mm med en diger ring i). Ble overasket for det er ikke ofte at folk på den alderen sier slikt.

Noen som har opplevd lignende?

Lenke til kommentar

Hei, har en kompis av meg som gjorde et veddemål med noen andre venner og det gikk ut på og tatovere noe dem bestemte og nå sitter han med tatovering han ikke skjønner mye av :p

legger til tegning av motivet deres og lurer på om noen kan oversette det som står der.

post-141380-1271344665,8395_thumb.png

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Da har jeg tatt min første tatovering :love: *stolt* Smerten var ca. sånn jeg hadde forestilt meg, ikke så ille, var verst på "oversiden" av armen (vanskelig å forklare), men Christine var så koselig å prate med at jeg glemte det nesten.

Lenke til kommentar

Noen som vet om den skriftypen som er veldig populær? Minner litt om hindi, er ofte 1 eller 2 streker under hele setningene eller i midt på den? Tror nicklas fra paradise har en sliks skrift på ryggen elns.. har letet lenge så minnet han meg på dn x)

Endret av Don93
Lenke til kommentar

Da har jeg tatt min første tatovering :love: *stolt* Smerten var ca. sånn jeg hadde forestilt meg, ikke så ille, var verst på "oversiden" av armen (vanskelig å forklare), men Christine var så koselig å prate med at jeg glemte det nesten.

gtætz. jeg snakket nesten ikke med han som tatoerte meg. ville ikke distrahere han ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...