Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Hvem er det du skal til? Kristine (April på forumet)? Jepp. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Stilig! Disse er tatt med mitt superbillige digitale kompaktkamera, fordi å dra med seg speilrefleks er stress. Ujevn størrelse fordi tinypic hater meg. Skygge, skygge Maskinen og fargene etter litt arbete. deler av tatoveringen etter litt farge og arbete. Link ser fantastisk ut: Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Hvordan er det med sol og ny tatovering? Jeg har hørt det ikke er bra med mye sol på en fersk tattis, men går det greit å bare gå "vanlig" i sommer, uten å ligge å grille i sola, eller må den tildekkes hvis det i det hele tatt er sol på himmelen? Tenker da selvsagt på en tatovering som f.eks er på underarmen, et sted lett eksponert. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Dekk den til til den er grodd, og så smør med høy solfaktor. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 http://thebsreport.wordpress.com/2009/08/30/email-of-the-night-the-very-latest-in-tattoo-fashion/ Tattoovering-implants. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Eplefe: DIGGER den!! Blir nok en eller annen spillfigur fra min spede barndom på kroppen før eller senere. Har kødda litt med å ta Yoshi som kjører en go-kart på ene skinka Men noe fra zeldaserien er absolutt ikke feil! Sitter faktisk her med n64 koblet til tven og begge zelda spillene til den ^^ Edit: Har du bilde av resten av armen forresten? Endret 14. april 2010 av Mumsen Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Bare outlines jeg har bilder av, dessverre. Er en gamer-sleeve. Skal få tatt noen bilder i morgen etter å ha dusjet av meg vaselin og blodrester. Edit: Og takk! Jeg er dødsfornøyd med den selv. Endret 14. april 2010 av Eplefe Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Konge sleeve, Eplefe. Gleder meg til å se fler bilder Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 EElsker den Eplefe Alle som liker spill bør ha en piece som handler om det..mener så jeg Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 da jeg tatoerte meg på mandag fikk jeg med meg denne kremen. jeg mener å huske at vaselin ikke er bra å bruke da det ikke lar huden puste skikkelig. husker jeg så feil altså? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 da jeg tatoerte meg på mandag fikk jeg med meg denne kremen. jeg mener å huske at vaselin ikke er bra å bruke da det ikke lar huden puste skikkelig. husker jeg så feil altså? Den kremen inneholder Dexpanthenol som skal motvirke tørr hud og sørge for at sår gror raskere, så den fungerer nok fint. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Morro, da jeg var innom Platekompaniet i går kom det en dame på ca. 50 år anntar jeg bort til meg og sa hun likte øreringen min. (Tunell på 20 mm med en diger ring i). Ble overasket for det er ikke ofte at folk på den alderen sier slikt. Noen som har opplevd lignende? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Ja, hun jeg sitter på kontor med er 60 og synes ørene og tungen min er det artigste hun har sett Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Rådgiver på skolen min som er over 50 er misunnelig på sleeven min og skulle ønske hun turde å strekke ørene sine. Lenke til kommentar
Fylla Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Hei, har en kompis av meg som gjorde et veddemål med noen andre venner og det gikk ut på og tatovere noe dem bestemte og nå sitter han med tatovering han ikke skjønner mye av legger til tegning av motivet deres og lurer på om noen kan oversette det som står der. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Han er vel rimelig fucked nå om jeg skal gjette riktig Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Da har jeg tatt min første tatovering *stolt* Smerten var ca. sånn jeg hadde forestilt meg, ikke så ille, var verst på "oversiden" av armen (vanskelig å forklare), men Christine var så koselig å prate med at jeg glemte det nesten. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Aww, jeg vil supergeeke med sånn her jeg, riktignok er artikkelen gammel, og har ikke sett det noe sted, så håper bare det faktisk ble laget. http://www.iphonesavior.com/2008/08/apple-testing-n.html Endret 15. april 2010 av Detectable Lenke til kommentar
Hightow3r Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Noen som vet om den skriftypen som er veldig populær? Minner litt om hindi, er ofte 1 eller 2 streker under hele setningene eller i midt på den? Tror nicklas fra paradise har en sliks skrift på ryggen elns.. har letet lenge så minnet han meg på dn x) Endret 16. april 2010 av Don93 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Da har jeg tatt min første tatovering *stolt* Smerten var ca. sånn jeg hadde forestilt meg, ikke så ille, var verst på "oversiden" av armen (vanskelig å forklare), men Christine var så koselig å prate med at jeg glemte det nesten. gtætz. jeg snakket nesten ikke med han som tatoerte meg. ville ikke distrahere han Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå