Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde jeg bodd der så :(

Anfall: Du er i tankene mine, og det kommer til og gå bra :thumbup:

Før du drar til studioet spiser du bra, ta med deg drikke og kkanskje en banan( noe som kkan gi deg blodsukker kjapt...cola er også fint ), når økta starter så slapp så godt av som du kan..jo mer spent kroppen er jo vondere kan det bli.

Ha mp3-spiller og slike ting kkan også være greit, spørs hva slags person man er.

Utenom det så ønsker jeg deg lykke til lille venn :love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Hva faen? Takk for støtten, men dere får det jo til å høres ut som jeg er det nervevraket her. :p Tror jeg heller går alene, får i alle fall ikke slappa av med noen fremmede der. Desuten er det mulig jeg får med meg en venninne. Gleder meg. :D

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Hva faen? Takk for støtten, men dere får det jo til å høres ut som jeg er det nervevraket her. :p Tror jeg heller går alene, får i alle fall ikke slappa av med noen fremmede der. Desuten er det mulig jeg får med meg en venninne. Gleder meg. :D

Hva skal du? :wee:

Kommer straks bilder fra min dag på Let's Buzz, forresten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Skal ha litt av en tekst på armen, vet ikke helt hvordan den blir enda, siden jeg har kommet på en ny idè siden jeg bestilte time. Tenkte jeg skulle lufte det for henne i morgen, hvis hun ikke liker ideèen så holder vi oss til det som egentlig var planen. :p

Lenke til kommentar

Skal ha litt av en tekst på armen, vet ikke helt hvordan den blir enda, siden jeg har kommet på en ny idè siden jeg bestilte time. Tenkte jeg skulle lufte det for henne i morgen, hvis hun ikke liker ideèen så holder vi oss til det som egentlig var planen. :p

Hvem er det du skal til? Kristine (April på forumet)?
Lenke til kommentar

jeg kan godt tenke meg flere tattiser men må finne passende tekst/motiv. vurderer made in Norway i nakken/øverst på skulderne men den er litt oppbrukt ;)

Jeg nevnte i en annen tråd at jeg har lyst på Bhagavad Gita, kap 11 v. 32 på sankskrit selv. Mest kjent som et feiloversatt sitat Oppenheimer kom med ved Trinity-prøvesprengningene. Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...