Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spør igjen:

Noen som vet om fine Norrøne Mytologi tattoveringer?

5849481[/snapback]

Spør igjen:

Noen som vet om fine Norrøne Mytologi tattoveringer?

 

:p

5854628[/snapback]

 

jepp vet om ganske mange fine.. Var det ellers noe ?

5854861[/snapback]

Noen som kunne linke til noen da. Eller poste noen bildet? Hvis det skal være så enormt vanskelig :p

Lenke til kommentar
Hvis man tar en tattovering på ryggen. Kan man sove normalt da? Tenker da på selve motivet. Dvs. man kan vel ikke akkurat kontrollere noe når man sover.  :ermm:

 

Og for en newbie, vil det gjøre såpass vondt at man sliter litt med å sove?  :dontgetit:

5861798[/snapback]

 

Kan jo isåfall ligge på magen.. Gjør ikke noe vondt etterpå, gjorde hvertfall ikke det på meg. Litt sårt er det jo men ingen konstant smerte. Mulig det er varierende fra person til person.

Lenke til kommentar
Hvis man tar en tattovering på ryggen. Kan man sove normalt da? Tenker da på selve motivet. Dvs. man kan vel ikke akkurat kontrollere noe når man sover.  :ermm:

 

Og for en newbie, vil det gjøre såpass vondt at man sliter litt med å sove?  :dontgetit:

5861798[/snapback]

 

Tror ikke det har noe å si om du ligger på ryggen for når jeg kom hjem etter å ha tatovert meg (på ryggen) slang jeg meg ned på soffan og sovna (på ryggen) ;) Så det blir nei på begge spørsmålene fra meg i allefall...

Lenke til kommentar

Jeg har tatovering på ryggen (sommeren 2003). Da ryggen var littegrann øm etterpå, ble det mest "naturlig" å sove på magen noen netter. Det ble selvfølgelig litt blekksøl på sengetøyet likevel, så jeg har vel snudd meg noen ganger i søvne. Men tatoveringen er finfin den dag i dag.

Lenke til kommentar

Hallo

 

Har tenkt og få tatovert navnene til ungene mine, har 2, en på hver av overarmene.

Hadde igrunnen først tenkt kinesiske tegn, men begynner og bli usikker på dette.

Siden en ikke alltid helt vet betydningen av det.

 

Så nå har jeg sett på og bruke gothic skrift.

 

Noen som har noen gode innspill. Andre ideer mottas også med takk:)

 

I samme slengen vil jeg også ta meg en tribal tatovering øverst på ryggen.

 

 

Kim

Lenke til kommentar

Tribals kan være kult. HVIS DET ER GJENNOMFØRT. Når jeg ser noen på gata med slik standard-tribal-drage-greie frister det å skrelle den av med en ostehøvel. Kinesiske tegn kan være kult hvis du er kineser, men en bleik nordmann med "love", "immortal", "death" eller noe annet "tøft" i kinategn på ryggen blir bare dumt.

 

Vanlig gotisk snirklete skrift er kult. Runer er også kult, men det har fått litt nazistempel over seg.

 

"Ta en tribal på ryggen i slengen" ? Bør kanskje tnke litt over det. Bare et tips :)

Lenke til kommentar

Ang. kinesiske tegn kan jeg godt være enig, og tror nok ikke jeg kommer til og velge dette.

 

Har også sett tidligere i denne tråden at det er svært mange som ikke liker tribals.

Men det er vel igrunnen mer en smaks sak.

Jeg har tenkt på å få disse tatoveringene veldig lenge nå, så jeg er sikker på at jeg vil gjøre dette, også den på ryggen.

 

Men veldig fint at mange svarer og gir sine meninger, men håper bare at det ikke blir alt for mange svar som bare kritiserer tribals.

 

Hilsen

 

Kim

Lenke til kommentar

Idag på skolen så kom det noen håndverkere på skolen vår, og skulle henge opp noen gardiner (litt vanskelig for lærerne å gjøre selv :p).

Ivertfall; han ene var en unggutt rundt 17-18 år, og det første jeg la merke til var det han hadde i ørene. Jeg har mange ganger sett folk som har slike store hull i ørene, med ringer inni som er hule. De pleier stort sett å være sorte. Han her hadde sølvfargede, og ganske små. Jeg syntes det så inmari tøfft ut, og satt med en liten ide om slike, bare uten hullrom, og dekke innsiden med diamant/glass. Jeg synes at slike store ringer med hull i og disse store bling blingene som ungdommen idag får rundt med blir så vanlig, så jeg vil prøve noe annet.

 

Noen som vet om det finnes slike ringer uten hullrom i, som kan dekkes med glass/diamant? Eller må slikt spesiallages?

 

Også hvordan blir øret etter en slik ørepryd? Man får vel litt stort hull der? Traff en kar som hadde hatt slik, og han kunne jo dra øreflippen ganske mye, men han klarte helt fint å bruke vanlige øreringer nå (slike som henger fra øre). Jeg vil ikke skaffe meg lange hengeører hvis jeg går bort fra slike i senere tid, spesielt ikke siden jeg har et helt liv foran meg. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...