Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Jeg har tenkt å pierce nippelen min, og hadde egentlig tenkt å vente til jeg reiser hjem og gjøre det på Leading Light Sandnes, siden jeg piercet den andre der, og har generelt veldig gode erfaringer med dem. Meeen, så har jeg lyst til å gjøre det NÅ, og ikke om en måned, så derfor lurte jeg på om dere vet hvilke piercingstudioer i Oslo som er brukbare? Eller, jeg vet at dere vet det. Ser at det tidligere i tråden har vært anbefalt House Of Pain og Pinpoint, men det var veldig gamle innlegg. Og på House Of Pain sine internettsider står det at de ikke lenger har en fast ansatt piercer. Så. Er det bare Pinpoint som er noenlunde pålitelig da? Har hørt at Safari skal være ganske bra?

Edit: ærh, nettsidene til House Of Pain er jo drittgamle, kanskje de har en fast ansatt nå da.

Endret av darling
Lenke til kommentar

Pinpoint is the place :thumbup:

Var med L4r5 ditt og tenkte jeg skulle høre om noe angående ene øret mitt, hun tok på seg hansker og sjekket de( har ganske mye arr etter et "par" blowouts ). Og fikk beskjed om at jeg kunne fint strekke videre så lenge jeg var forsiktig.

Hele poenget mitt er at du får sikkelig service der :new_woot:

 

Eneste plassen jeg går til når det er snakk om piercing osv.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...