ilpostino Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 bor i Oslo selv så det var en liten bommert fra min side Både bergen og Stavanger er jo fine byer så hadde ikek vært meg imot å dra dit enda en gang. jeg kjenner jo folk som bor der også. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Det er en del Osloinger( wtf? ) her, men har heller ikke noe i mot å reise ( HALLO 90% RABATT MED TOG ) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Bergen har ikke Tattoo conventions (enda), men Stavanger har en. Jeg tror faktisk kanskje den tilogmed faller i ferien min i år. Treffet får fra meg, i hvert fall. Endret 13. april 2010 av Eplefe Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 hvis du slenger ut datoen så kan vi kanskje begynne å planlegge litt nå. er jo greit å være litt tidlig ute med å kjøpe flybilletter osv. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Nei, jøss. Det er på bursdagen min, jo! 30.-31. juli. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 typisk. den helgen har jeg tatt meg fri for å være på hytta. Lenke til kommentar
POTF Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Er dette noe som funker??? http://www.dinside.no/839867/krem-som-fjerner-tatovering Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Jeg har mine sterke tvil. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Henger meg på resten her ja..tviiiiiler Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Nei, jøss. Det er på bursdagen min, jo! 30.-31. juli. Nei fader, dårlig timing. I fjor passa det ypperlig da det var under Gladmaten og det kunne kombineres, men den 30. har jeg jo ca nettopp forlatt Stavanger igjen. Lenke til kommentar
darling Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Hei! Jeg har tenkt å pierce nippelen min, og hadde egentlig tenkt å vente til jeg reiser hjem og gjøre det på Leading Light Sandnes, siden jeg piercet den andre der, og har generelt veldig gode erfaringer med dem. Meeen, så har jeg lyst til å gjøre det NÅ, og ikke om en måned, så derfor lurte jeg på om dere vet hvilke piercingstudioer i Oslo som er brukbare? Eller, jeg vet at dere vet det. Ser at det tidligere i tråden har vært anbefalt House Of Pain og Pinpoint, men det var veldig gamle innlegg. Og på House Of Pain sine internettsider står det at de ikke lenger har en fast ansatt piercer. Så. Er det bare Pinpoint som er noenlunde pålitelig da? Har hørt at Safari skal være ganske bra? Edit: ærh, nettsidene til House Of Pain er jo drittgamle, kanskje de har en fast ansatt nå da. Endret 13. april 2010 av darling Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Pinpoint is still the place to go. Endret 13. april 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Pinpoint er veldig anbefalte. Vet ikke noe særlig om Safari. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 +1. Ingen piercingstudio i landet som har fått like mye skryt i tråden her Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Pinpoint is the place Var med L4r5 ditt og tenkte jeg skulle høre om noe angående ene øret mitt, hun tok på seg hansker og sjekket de( har ganske mye arr etter et "par" blowouts ). Og fikk beskjed om at jeg kunne fint strekke videre så lenge jeg var forsiktig. Hele poenget mitt er at du får sikkelig service der Eneste plassen jeg går til når det er snakk om piercing osv. Endret 13. april 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Man kan selvsagt gå andre steder, men hvorfor spise Kavli kaviar når man har russisk stør. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Fordi russisk kaviar smaker vondt. Ellers er jeg enig i at man tar den beste kvaliteten man får Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Bra sagt L4r5 Når det gjelder nåler er det kun Christiane (PinPoint) og Håvard (Madison) som får røre meg Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Håvard hadde ikke fått røre meg med eller uten nål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå