Cortinarius rubellus Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Likte den der IlPostino Hva slags skrift er det? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Lars: så absolutt. må finne noen bra motiver da Amanita Muscaria: det er sanskrit og betyr Jeg er Den ene. opprinnelig var den en henvisning til Den åttedelte sti innen budhismen men etter at broren min døde ifjor er det en henvisning til at jeg er den eneste nroren som er igjen. Endret 12. april 2010 av ilpostino Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Tusen takk Postino, elsker sanskrit og har lyst og få en piece med den type skrift med selv:) Her er bilde av min etter forrige session, grodd. Mistet ikke noe farge og gleder meg bare til 12.mai nå og forhåpentligvis så blir selve katta ferdig da. Er mye igjen, men vi håper og få konkurert på neste års OTC, Stockholm Ink Bash og Tattoo-båten (viser bare hva vi har jobbet på nå, bildet viser ikke hele sleeven.) : Endret 12. april 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Jeg ser forresten at han har lagt ut bilde av den der på facebook siden sin Jeg går fortsatt og tripper og venter på å få se hvordan motivet mitt skal bli Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) har du linkk Mumsen så jeg kan legge han til;)( måtte sende friend re til han først ) Jeg kommer på lørdag sammen med han jeg er onkel til ( en 10-åring som ELSKER kroppskunst ), han har faktisk god smak også Og madamen of course Endret 12. april 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Du fant den selv så jeg ;P Da må dere komme bort og hilse på! Skal komme innom fredagen jeg, slå av en prat med deg og Vic Nå begynner jeg å bli utålmodig. Mai kommer ikke fort nok! Endret 12. april 2010 av Mumsen Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Hyggeelig at du kommer en tur ja Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Nå begynner jeg å bli utålmodig. Mai kommer ikke fort nok! Second that! Gler meg som ein gris til mai den skjønne milde. Skal verte fantastisk å flashe nyvinninga på rocken, framfor katastrofepiecen eg rava rundt med i fjor... @ Fluesopp: Fy f... den katten er så ufatteleg rå! Fekk mest lyst å ta turen for å sjekke han ut RL. Forumtreff/fest i sommar for oss i tattootråden? Lenke til kommentar
olahoi Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 trenger en tatovør som har mulighet til å tatovere med UV-blekk. Noen som kan peke meg i riktig retning? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 trenger en tatovør som har mulighet til å tatovere med UV-blekk. Noen som kan peke meg i riktig retning? Er ingen i Norge som gjør det enda. Hvis du er litt tjommi med tatovøren din kan du snakke med h*n om h*n er villig til å gjøre det om du handler inn blekk/frasier h*n alt ansvar etc. Hvis ikke må jeg nesten peke deg over dammen, til USA. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 ¨Mehp: Takker Forumtreff\fest hadde vært kult ja Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Oslo ink skal ha et ganske stort arrangement 23 april på Ballroom i Oslo. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 hva slags arrangement Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Jeg kommer meg ikke bortover til OTC allikevel. Fordømte heldagsprøver hele uken etter. :< Endret 13. april 2010 av Eplefe Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Jeg kommer meg ikke bortover til OTC allikevel. Fordømte heldagsprøver hele uken etter. :< Sture deg inn i et hjørne med skoleboka hele OTC da ¨Mehp: Takker Forumtreff\fest hadde vært kult ja Hadde egentlig vært veldig spennende å prøve å få til. Noen som er gira på initiativ? Endret 13. april 2010 av Detectable Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Treff for bodymod-tråden burde vel vore i forbinding med ein tattoo-event eller liknande... Tattoo-convention? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 hva slags arrangement her er link til arrangementet på facebook Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Genialt Postino Meph: Ikke dårlig ide det, så er det og finne en convention der vi kan få samlet mestt mulig Blekk-huer :!: Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 blir vel i en av de største byene det da.Bergen, Stavanger eller Trondheim. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Hey din slask, du glemte Oslo Men hadde vært kult og dra til Bergen eller stavanger så jeg får møtt litt folk av min egen rase...og ikke bare østlendinger Endret 13. april 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå