Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tusen takk Postino, elsker sanskrit og har lyst og få en piece med den type skrift med selv:)

 

Her er bilde av min etter forrige session, grodd. Mistet ikke noe farge og gleder meg bare til 12.mai nå og forhåpentligvis så blir selve katta ferdig da. Er mye igjen, men vi håper og få konkurert på neste års OTC, Stockholm Ink Bash og Tattoo-båten :thumbup: (viser bare hva vi har jobbet på nå, bildet viser ikke hele sleeven.) :

groddsession.jpg

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Nå begynner jeg å bli utålmodig. Mai kommer ikke fort nok!

 

Second that! Gler meg som ein gris til mai den skjønne milde. Skal verte fantastisk å flashe nyvinninga på rocken, framfor katastrofepiecen eg rava rundt med i fjor...

 

@ Fluesopp: Fy f... den katten er så ufatteleg rå! Fekk mest lyst å ta turen for å sjekke han ut RL. Forumtreff/fest i sommar for oss i tattootråden?

Lenke til kommentar

trenger en tatovør som har mulighet til å tatovere med UV-blekk.

Noen som kan peke meg i riktig retning? :)

Er ingen i Norge som gjør det enda. Hvis du er litt tjommi med tatovøren din kan du snakke med h*n om h*n er villig til å gjøre det om du handler inn blekk/frasier h*n alt ansvar etc.

 

Hvis ikke må jeg nesten peke deg over dammen, til USA.

Lenke til kommentar

Jeg kommer meg ikke bortover til OTC allikevel. Fordømte heldagsprøver hele uken etter. :<

 

Sture deg inn i et hjørne med skoleboka hele OTC da :)

 

¨Mehp: Takker :thumbup:

Forumtreff\fest hadde vært kult ja :new_woot:

 

Hadde egentlig vært veldig spennende å prøve å få til. Noen som er gira på initiativ?

Endret av Detectable
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...