Notatblokk Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Bytt ut industrialen med 2 smykker, da blir det mindre belastning på hullene. Takk, jeg gjør dette så fort jeg får penger til nye, om ikke noen av de gamle jeg har liggende passer Lenke til kommentar
nerval Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) oops.. var litt rask der jeg:) Hva kunne du tenke deg( hva har du i hodet nå)? Har du noen favorittstiler? Noen kunstbilder som betyr noe for deg eller som du kanskje liker litt mer enn vanlig? Noen spessielle sanger? Har jo lekt med tanken på å ta noe ala en sleeve (kommer nok ikke til å dekke hele armen,men fant ikke noe annet navn for det ), men har liksom ikke funnet noe jeg vil ha pr i dag ihvertfall. Må innrømme at jeg syntes veldig mye er fint innen tattoo, så lenge det er bra arbeid, og det passer kroppen og sjelen til den det tilfører. Har vel forsåvidt bestemt meg for å ha noe hovedsakelig uten farger, selv om jeg ikke er helt fremmed med tanken på feks kun ha innslag av en farge (som feks rødt) i det.. Kommer jo selvfølelig veeeldig ann på motiv. Med tanke på kunst/musikk så er det ingenting som er såpass spesielt for meg at jeg har vurdert å få det på kroppen desverre. Har litt sansen for denne typen egentlig (selv om jeg syntes symmetrien til den siste er litt feil i forhold til kroppen), men har liksom ikke klart å få noe spesielt ut av det. Er egentlig jævlig usikker på hva jeg vil ha, og hvor. Derfor det sikkert ikke hadde vært dumt å se på noen tusen bilder av div tatoveringer for kanskje å få igang en tankeprosess. Endret 7. april 2010 av nerval Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Råder deg til og se deg rundt her inne foreks: http://www.tattooartists.org/ Mykje godt Lenke til kommentar
nerval Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Råder deg til og se deg rundt her inne foreks: http://www.tattooartists.org/ Mykje godt Thanks, akkurat det jeg var på jakt etter! =) Får satse på litt inspirasjon der, så kanskje man klarer å komme opp med noen ideer innen årsskiftet! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Bare hyggelig og kunne hjelpe Bruke tid er noe som ikke er dumt Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Har endeleg funne tattovør til å forbetre/bygge på mikrofonen og 8-ballen på brystet. Tilnærma samtlege studio i Sandnes og Stavanger er oppsøkte, men responsen har vore laber, til trass for at alle har sagt seg villige til å gjera det. Det var heller engasjementet eg følde mangla, og dermed vart det feil. Vil bygga på med old school/Rock N`Roll, dvs flammar, hovudskallar, kort, terningar, pistolar, jernkors osv... Redninga vart den nye innehavaren av Midgardsormen på Bryne. Ho tende umiddelbart på idèen, og hadde ein million idèar og forbetringar på visjonen eg hadde. Dilemmaet no, er om eg skal ta han før eller etter Norway Rock... Hadde vore kult å hatt han klar til då, men litt stress å smøre når ein er på festival... Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Ja, viktig at tatovøren tenner litt på ideen man kommer med for at det skal føles riktig.. Ville ikke dratt på festival med en halvgrodd tatovering, da hygiene ikke alltid blir prioritert på festivaler. Dersom du ikke får time minimum 1 mnd før festivalstart ville jeg nok ventet. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Er ledig 5 veker før, problemet då er at eg må leva på vatn og brød til skattepengane kjem... Midten av juni hadde vore greit nok, men då er det som du seier litt knepent med tid. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Hei, har tenkt på å få meg tattovering. Jeg vil enten få navnet mitt tattovert på armen i runer eller et eller annet norrønt symbol på høyre skulderblad. Men jeg trenger litt hjelp til å finne noen norrøne symboler. Noen som vet om en plass jeg kan se litt? Tenker på noen magiske symboler eller noe som symboliserer styrke/mot eller lignende. inb4 nazi og lignende. Endret 8. april 2010 av Cpt Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=864455 Her er vel kanskje noko? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Tusen takk, skal sjekke det ut. Er veldig fint vist noen andre har noen innspill Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Time bestilt 28/5! Gler meg som ein gris no, utfordringa vert å budsjettera fornuftig fram til denne tid... Får vete pris når det nærmar seg, men reknar på ståande fot med å måtte legge minst 5-7 lappar på bordet. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Time til fargelegging 5 mai Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Noe å glede seg til. Venter selv bare på å få beskjed om at jeg er satt på ventelisten på studioet. Ser ut til at det kan ta litt tid. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Tusen takk, skal sjekke det ut. Er veldig fint vist noen andre har noen innspill Du kan se om du finner noe inspiarsjon i arbeidet til Colin Dale http://viewmorepics.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewAlbums&friendID=82860616 Eventuelt her. http://www.mamut.net/tgdesign2/shop/ Mange norrøne mønstre i de smykkene. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Akk ja, onsdag er det tilbake i stolen. Mest sannsynlig bare to runder til før vi er ferdig. Håper jeg. Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Noe å glede seg til. Venter selv bare på å få beskjed om at jeg er satt på ventelisten på studioet. Ser ut til at det kan ta litt tid. Av rein nysgjerrighet, hvordan er det dette studioet tar inn kundene sine? Skjønner ikke helt bookingen deres? Og hvilket studio er det du bruker? (Mener å huske du sa Solid i Stavanger engang, men er ikke sikker). Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Kjelli tar inn i bulk, så vidt jeg forstår. Han blir fullbooket så fort at han ikke vil ha åpen bestilling hele tiden, fordi det er umulig for ham å planlegge ferier og eventuelle fridager med konstant booking, så han sperrer for booking hos seg et par ganger i året, og når han åpner den holder han åpent til han er booket så og så langt frem i tid. Jenten som jobber der har normal booking nå, tror jeg. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 da var jeg endelig merket for livet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Gratulerer. Gav det mersmak? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå