Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132

Er sikkert vleidg individuelt, og det varierer jo litt mtp. hvilket sted på kroppen man tar. Tok nipplepiercing selv i oktober og den er i alle fall helt fin nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, greien er at piercingen er ikke grodd selv om den er "helt fin". Bruskpiercingen min var og helt fin, men den var ikke ferdiggrodd allikevel. Brystvorter hr "normal" grotid på et halvt år, hvis jeg ikke husker feil, men med noen tar det lengre tid. Tror det tar lengre tid med gutter enn jenter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Det er en jente. Uansett så har det jo gått ca 10 mnd og den blør fortsatt, hadde vært noe annet om den var "helt fin" eller det bare kom litt "puss" ut av og til. Er kanskje mye bevegelse som er grunnen?

Lenke til kommentar

Tok industrialen min i november, og den er fremdeles ikke grodd. Det nederste hullet virker å være ok, men det på toppen væsker fortsatt til stadighet, blir kjempeømt, og idag da jeg stod opp blødde det til og med igjen :ermm:

Har begynt å rense det igjen nå da, men er det noe annet jeg bør eller kan gjøre? Når må jeg innse nederlaget og ta den ut?

Lenke til kommentar

Tok industrialen min i november, og den er fremdeles ikke grodd. Det nederste hullet virker å være ok, men det på toppen væsker fortsatt til stadighet, blir kjempeømt, og idag da jeg stod opp blødde det til og med igjen :ermm:

Har begynt å rense det igjen nå da, men er det noe annet jeg bør eller kan gjøre? Når må jeg innse nederlaget og ta den ut?

 

Bytt ut industrialen med 2 smykker, da blir det mindre belastning på hullene. :)

Lenke til kommentar

Tok industrialen min i november, og den er fremdeles ikke grodd. Det nederste hullet virker å være ok, men det på toppen væsker fortsatt til stadighet, blir kjempeømt, og idag da jeg stod opp blødde det til og med igjen :ermm:

Har begynt å rense det igjen nå da, men er det noe annet jeg bør eller kan gjøre? Når må jeg innse nederlaget og ta den ut?

 

Bytt ut industrialen med 2 smykker, da blir det mindre belastning på hullene. :)

 

God ide. Det har jeg gjort.

Lenke til kommentar

Er det fortsatt den på avataren din som er den eneste?

 

Stemmer, fortsatt eneste som har fått æren av en plass på kroppen min, da jeg rett og slett ikke har funnet noe annet som jeg har villet ha.

 

Legger merke til masse "fine" forslag nedover. Kjør på å kødd alt dere vil dere, men det hjelper meg egentlig ikke nevneverdig.. Er dog mye humoristisk, så keep going ;)

Regner med at dere som er såpass rutinerte egentlig sitter inne med kunnskap om en side eller to hvor man kan gi fantasien en liten jumpstart, så don't be shy!

 

 

Vent til du har ennn ide, selv om det bare sitter i hodet ditt så kan du ihvertfall sette deg nned sammen med en tattovør.

Det er litt av sjarmen, sette seg ned og finne ut sammen med tattovøren mye bra kommer ut av sånt :thumbup:

 

Det jeg er ute etter er noe som kan gi meg noen ideer, og ikke en jeg bare skal slenge på.. Har ingen planer om å slenge dette på asap, og en evt tatovering vil nok ikke bli tatt før til tidligst høsten/vintern, da det erfaringsmessig tar en god stund før jeg vil klare å bestemme meg.

Endret av nerval
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...