Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Er sikkert vleidg individuelt, og det varierer jo litt mtp. hvilket sted på kroppen man tar. Tok nipplepiercing selv i oktober og den er i alle fall helt fin nå. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 http://inkarttattoos.com/tattoo-blog/25-mad-alice-in-wonderland-tattoos/ Snubla akkurat over denne. Tenkte jeg måtte dele den nå som fluesopp sitt verk også begynner å bli mer og mer ferdig. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Vel, greien er at piercingen er ikke grodd selv om den er "helt fin". Bruskpiercingen min var og helt fin, men den var ikke ferdiggrodd allikevel. Brystvorter hr "normal" grotid på et halvt år, hvis jeg ikke husker feil, men med noen tar det lengre tid. Tror det tar lengre tid med gutter enn jenter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Det er en jente. Uansett så har det jo gått ca 10 mnd og den blør fortsatt, hadde vært noe annet om den var "helt fin" eller det bare kom litt "puss" ut av og til. Er kanskje mye bevegelse som er grunnen? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Ja, hvis den blør er det noe som ikke er som det skal. Tror ikke min blødde mer enn første dagen, faktisk. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Blødde første gangen jeg skiftet i øreflippen. Har ikke hatt noe blod med de andre selvom enkelte har blitt fjernet på en mer dramatisk måte... Lenke til kommentar
Inglebert Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Er jente ja. Tror mye av problemet er at den verker ganske mye, og at den iløpet av dagen blir revet opp av bh`en og lignende. Det blir som en vond sirkel, ettersom den aldri får grodd skikkelig. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Bruk enkle bomullsbh-er. Det gjorde jeg i hvert fall. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Tok industrialen min i november, og den er fremdeles ikke grodd. Det nederste hullet virker å være ok, men det på toppen væsker fortsatt til stadighet, blir kjempeømt, og idag da jeg stod opp blødde det til og med igjen Har begynt å rense det igjen nå da, men er det noe annet jeg bør eller kan gjøre? Når må jeg innse nederlaget og ta den ut? Lenke til kommentar
nerval Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Tips på sider for å finne litt inspirasjon til ny tatovering? Har hatt planer om å ta flere i laaaang tid, men har ingen ideer om hva jeg skal ta, what so ever desverre.. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Er det fortsatt den på avataren din som er den eneste? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Ta en tattovering av en delfin som hopper ut av en bølge. Og plasser den bak på hofta. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Vent til du har ennn ide, selv om det bare sitter i hodet ditt så kan du ihvertfall sette deg nned sammen med en tattovør. Det er litt av sjarmen, sette seg ned og finne ut sammen med tattovøren mye bra kommer ut av sånt Lenke til kommentar
cupocoffee Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Tok industrialen min i november, og den er fremdeles ikke grodd. Det nederste hullet virker å være ok, men det på toppen væsker fortsatt til stadighet, blir kjempeømt, og idag da jeg stod opp blødde det til og med igjen Har begynt å rense det igjen nå da, men er det noe annet jeg bør eller kan gjøre? Når må jeg innse nederlaget og ta den ut? Bytt ut industrialen med 2 smykker, da blir det mindre belastning på hullene. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Noen som har sett noen dyktige vampyr tattoveringer? jeg vurderer å ta en vampyr på hele under armen, en kvinnelig en. Det blir endten det eller fortsette på leggen. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Tok industrialen min i november, og den er fremdeles ikke grodd. Det nederste hullet virker å være ok, men det på toppen væsker fortsatt til stadighet, blir kjempeømt, og idag da jeg stod opp blødde det til og med igjen Har begynt å rense det igjen nå da, men er det noe annet jeg bør eller kan gjøre? Når må jeg innse nederlaget og ta den ut? Bytt ut industrialen med 2 smykker, da blir det mindre belastning på hullene. God ide. Det har jeg gjort. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Noen som har sett noen dyktige vampyr tattoveringer? jeg vurderer å ta en vampyr på hele under armen, en kvinnelig en. Det blir endten det eller fortsette på leggen. Let litt på Tattoartists.org;) kan være skrevet feil som jeg er helt rå på, har svart belte i feilskriving så ikke ypp. :!: Lenke til kommentar
nerval Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Er det fortsatt den på avataren din som er den eneste? Stemmer, fortsatt eneste som har fått æren av en plass på kroppen min, da jeg rett og slett ikke har funnet noe annet som jeg har villet ha. Legger merke til masse "fine" forslag nedover. Kjør på å kødd alt dere vil dere, men det hjelper meg egentlig ikke nevneverdig.. Er dog mye humoristisk, så keep going Regner med at dere som er såpass rutinerte egentlig sitter inne med kunnskap om en side eller to hvor man kan gi fantasien en liten jumpstart, så don't be shy! Vent til du har ennn ide, selv om det bare sitter i hodet ditt så kan du ihvertfall sette deg nned sammen med en tattovør. Det er litt av sjarmen, sette seg ned og finne ut sammen med tattovøren mye bra kommer ut av sånt Det jeg er ute etter er noe som kan gi meg noen ideer, og ikke en jeg bare skal slenge på.. Har ingen planer om å slenge dette på asap, og en evt tatovering vil nok ikke bli tatt før til tidligst høsten/vintern, da det erfaringsmessig tar en god stund før jeg vil klare å bestemme meg. Endret 7. april 2010 av nerval Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) oops.. var litt rask der jeg:) Hva kunne du tenke deg( hva har du i hodet nå)? Har du noen favorittstiler? Noen kunstbilder som betyr noe for deg eller som du kanskje liker litt mer enn vanlig? Noen spessielle sanger? Endret 7. april 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå