Cortinarius rubellus Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Bloody friday concept! The hellspawn crew would like explore our creative side, and that's why we would like to give you a chance of a lifetime. We choose what to do on you. You have no say in what we do, and you pay a certain amount for the work. The work will be worth much moore than you will pay. Since the theme is Bloody friday It will be some sort of twisted horror based Theme that will be tattooed on you. Book your Bloody Friday Now. Direkte ffra siden til Hellspawn:) Ikke noe jeg vanligvis ville ha gjort, men han er en av Norges beste så det burde jo bli bra Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Hørtes interessant ut. Men de bestemmer størrelse også eller? Hvis de f.eks sier at de skal ta hele ryggen, så har man ikke noe valg enn å si ja? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Motiv, ikke størrelse Tenker at de spør om hvor stort og hvor de kan ta:) Du får bestemme størrelse osv. selv, men regner med at de vil ha litt størrelse. Ingen som kan si de skal ta hele ryggen din hvis du ikke vil:P Får høre hvordan det er når jeg ringer på Tirsdag Endret 3. april 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Fortell her når du vet mer da. Jeg syns det hørtes veldig interresant ut. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Det skal jeg gjøre vet du Hørtes veldig spennennde ut er enig i den Lenke til kommentar
Fryth Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Kjapt spørsmål angående piercing-smykke-butikker på nett. Er det noe seriøst? Er det noe trygt i heletatt med tanke på renslighet? Isåfall, hvilke sider er til å stole på, eller hvordan vet man at siden er til å stole på? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Hvis ein er redd for at det skal var så ureint, kan ein vel bare vaska/renska det sjølv? Lenke til kommentar
kalli Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 What, nå begynte plutselig hullet i det ene øret å blø :S Skulle ta ut smykket for å vaske litt, så begynte det ene hullet å blø. Er det vanlig? Skal jeg bare sette smykke tilbake? Lenke til kommentar
kalli Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Jeg satt inn smykket, ventet et par timer, tok ut smykket igjen tørket vekk størknet blod med vann, masserte flippen med jojoba-olje og satt inn smykket igjen og nå er det bra igjen. Er det vanlig at dette kan skje sånn plutselig? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Mine hull blør noen ganger, og jeg har ikke utvided en gang.. Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Kjapt spørsmål angående piercing-smykke-butikker på nett. Er det noe seriøst? Er det noe trygt i heletatt med tanke på renslighet? Isåfall, hvilke sider er til å stole på, eller hvordan vet man at siden er til å stole på? Jeg kjøpte nettopp tre nosescrews fra bodyjewelleryshop.com og er hittil veldig fornøyd. De kom raskt, prisen var pen og smykkene er det jo bare å rense selv Forøvrig har jeg et lite spørsmål, nettopp angående nosescrews. Jeg fikk nesevinget piercet i august på Ragnaråkk i Trondheim. Har hatt et par forsøk selv på å bytte smykket, men uten videre hell. Eneste jeg klarer å bytte til er et slags plastsmykke, fordi det har lengre krok. Kan jeg stikke til studioet jeg piercet meg hos for å be om hjelp om bytting? Har kikket på en del videoer på YouTube og, uten at jeg ble noe klokere på det å få inn de med liten krok. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 De hjelper deg nok mer enn gjerne med å bytte smykke Lenke til kommentar
Inglebert Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Jeg tok piercing i nippelen i juni i fjor, og den har fortsatt ikke grodd. Den værker hver dag, noen ganger blod, og gjør noen ganger veldig vondt. Jeg renset med saltvann de første mnd, men ikke nå lenger, renser den når jeg dusjer. Skal jeg begynne med saltvann igjen, eller har dere noen andre tips? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Fortsett å rense noen ganger dagen frem til det blir bedre. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 brystvorter gror veeeeeldig tregt. Lenke til kommentar
olahoi Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 trenger en tatovør som har mulighet til å tatovere med UV-blekk. Noen som kan peke meg i riktig retning? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 brystvorter gror veeeeeldig tregt. Joda, men det får da være måte på 10 måneders grotid høres litt vel lenge ut? Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 brystvorter gror veeeeeldig tregt. Joda, men det får da være måte på 10 måneders grotid høres litt vel lenge ut? Tja. Jeg fikk beskjed på et piercingstudio om at den egentlige grotiden på en nesepiercing er ca. ett år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå