Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Bloody friday concept!

The hellspawn crew would like explore our creative side, and that's why we would like to give you a chance of a lifetime.

We choose what to do on you. You have no say in what we do, and you pay a certain amount for the work.

The work will be worth much moore than you will pay. Since the theme is Bloody friday It will be some sort of twisted horror based Theme that will be tattooed on you. Book your Bloody Friday Now.

 

Direkte ffra siden til Hellspawn:)

Ikke noe jeg vanligvis ville ha gjort, men han er en av Norges beste så det burde jo bli bra :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjapt spørsmål angående piercing-smykke-butikker på nett. Er det noe seriøst?

 

Er det noe trygt i heletatt med tanke på renslighet? Isåfall, hvilke sider er til å stole på, eller hvordan vet man at siden er til å stole på?

 

Jeg kjøpte nettopp tre nosescrews fra bodyjewelleryshop.com og er hittil veldig fornøyd. De kom raskt, prisen var pen og smykkene er det jo bare å rense selv :)

 

Forøvrig har jeg et lite spørsmål, nettopp angående nosescrews. Jeg fikk nesevinget piercet i august på Ragnaråkk i Trondheim. Har hatt et par forsøk selv på å bytte smykket, men uten videre hell. Eneste jeg klarer å bytte til er et slags plastsmykke, fordi det har lengre krok. Kan jeg stikke til studioet jeg piercet meg hos for å be om hjelp om bytting? Har kikket på en del videoer på YouTube og, uten at jeg ble noe klokere på det å få inn de med liten krok.

Lenke til kommentar

Jeg tok piercing i nippelen i juni i fjor, og den har fortsatt ikke grodd. Den værker hver dag, noen ganger blod, og gjør noen ganger veldig vondt. Jeg renset med saltvann de første mnd, men ikke nå lenger, renser den når jeg dusjer.

Skal jeg begynne med saltvann igjen, eller har dere noen andre tips?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...