Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Stilig tatovering!

Jeg ser fram til jeg får anledning til scarification, regner med at det skjer i løpet av en måned om jeg er heldig. Av en eller annen grunn liker jeg det utrolig mye bedre enn tatoveringer. Det blir mer "skin deep", på en måte. Mer personlig, i mine øyne. Men men! Folk er forskjellige, tross alt.

Lenke til kommentar

Stilegt motiv, men i nakken? Jeje, det tell ikkje så mykje. Likar stilen på den, får litt sånn mønster-på-revolver-frå-gamle-western-feeling :)

Men... Den er skeiv?

Btw: Kva er det teiknet inne i blomsten i panna?

det er @ i blomsten :thumbup:

Bruttern er en datadott :!:

Men blekk og piercing ligger i familien vår.

Muttern på 50 år vurderer og ta hele overarmen :!:

Milanjo: Har sykt lyst og gjøre scarification i nakken, men er redd for at dreadsa mine kan skape trøbbel.

Men kan sikkert ordnes på en måte.

Får snakke med de på pinpoint.

Jeg skal ihvertfall ha et par scarification, har veldig lyst og kombinere en med tattovering.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Milanjo: Har sykt lyst og gjøre scarification i nakken, men er redd for at dreadsa mine kan skape trøbbel.

Men kan sikkert ordnes på en måte.

Får snakke med de på pinpoint.

Jeg skal ihvertfall ha et par scarification, har veldig lyst og kombinere en med tattovering.

Hm, kan du ikke bare knytte de opp på en eller annen måte? Må da kunne ordnes.

Og ja, scarification og tatovering sammen har potensiale til å bli veldig kult, så lenge man har et motiv som passer til det. Går ut i fra at arret må være passe enkelt sånn at det ikke "flyter" over i seg selv og gror seg selv stygt og sånn.

Men ja. Go for it! Jeg har allerede sendt litt e-poster til pp angående planene mine, så nå venter jeg egentlig bare på at påsken skal slutte og at jeg skal komme meg tilbake til Drammen. :wee:

Lenke til kommentar

Nei fysj. Skal liksom Gerd Liv Valla være en av dommerne som skal velge ut et cover-up motiv? Og jeg ser for meg at det er noen helt ok/halvdårlige tatovører som kommer til å stikke trynet sitt frem i dette programmet for å få seg litt gratis PR.

Men, jeg kommer uansett til å se på dette, tvslaven som jeg er!

Lenke til kommentar

Hadde noen fine asiatisk ja :thumbup:

Vurderer og finnne en på Otc på Søndag eller noe og ta enn liten en, skal sitte hele fredag. Men det er mye artigere på lørdag og søndag.

Hvis noenn vil poppe innom på fredag(12.mai) så jobber Victor Policheri på meg fra 18.00 til 23.00, så kom bortom og klask meg på armen og si hei :thumbup:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...