RaW_DeNiM Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) nei den er ikke skeiv.. skjorta eller jeg er skeiv på bildet. det er en @ i panna. Det ble sjekka noen ganger for å være sikker. Og ikke jeg som barberte håret der bak heller:p Endret 1. april 2010 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Hvis jeg kan spørre. Hvorfor alfakrøll? Var skikkelig sprøtt motiv Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) hehe. Neh.. Består av div ting livet mitt har handlet mye om i mange år. Piercing,pc,nett. EDIT: Mener med sprøtt? Endret 1. april 2010 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Stilig tatovering! Jeg ser fram til jeg får anledning til scarification, regner med at det skjer i løpet av en måned om jeg er heldig. Av en eller annen grunn liker jeg det utrolig mye bedre enn tatoveringer. Det blir mer "skin deep", på en måte. Mer personlig, i mine øyne. Men men! Folk er forskjellige, tross alt. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Takker. Faen ass. fikk så j***** noia da Alliha spurte om den var skjev. etter mye og men så var det hårbarberinga som var rammeskeiv:p Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Stilegt motiv, men i nakken? Jeje, det tell ikkje så mykje. Likar stilen på den, får litt sånn mønster-på-revolver-frå-gamle-western-feeling Men... Den er skeiv? Btw: Kva er det teiknet inne i blomsten i panna? det er @ i blomsten Bruttern er en datadott :!: Men blekk og piercing ligger i familien vår. Muttern på 50 år vurderer og ta hele overarmen :!: Milanjo: Har sykt lyst og gjøre scarification i nakken, men er redd for at dreadsa mine kan skape trøbbel. Men kan sikkert ordnes på en måte. Får snakke med de på pinpoint. Jeg skal ihvertfall ha et par scarification, har veldig lyst og kombinere en med tattovering. Endret 1. april 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 hehe. Neh.. Består av div ting livet mitt har handlet mye om i mange år. Piercing,pc,nett. EDIT: Mener med sprøtt? Nei jeg tenkte vel bare på at det er langt mellom alfakrølltatoveringer Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Takker. Faen ass. fikk så j***** noia da Alliha spurte om den var skjev. etter mye og men så var det hårbarberinga som var rammeskeiv:p Sorry... Var ikkje meininga å skremma deg Men eg og ser det nå^^ Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Trodde ikke det var så lett og skremme deg, bruttern Men den er orginal og kul når jeg har sett litt på den, den fanger ihvertfall deg;) Sonja synns også at det var deg. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 teksten på kinnene er forøvrig ALT F4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Milanjo: Har sykt lyst og gjøre scarification i nakken, men er redd for at dreadsa mine kan skape trøbbel. Men kan sikkert ordnes på en måte. Får snakke med de på pinpoint. Jeg skal ihvertfall ha et par scarification, har veldig lyst og kombinere en med tattovering. Hm, kan du ikke bare knytte de opp på en eller annen måte? Må da kunne ordnes. Og ja, scarification og tatovering sammen har potensiale til å bli veldig kult, så lenge man har et motiv som passer til det. Går ut i fra at arret må være passe enkelt sånn at det ikke "flyter" over i seg selv og gror seg selv stygt og sånn. Men ja. Go for it! Jeg har allerede sendt litt e-poster til pp angående planene mine, så nå venter jeg egentlig bare på at påsken skal slutte og at jeg skal komme meg tilbake til Drammen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 I dag var jeg utslettsfri igjen. Heldigvis. Var bare ekstra nøye med å lufte i går. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Noen her som har tenkt å stille opp? http://www.nrk.no/nyheter/kultur/1.7053975 Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Nei fysj. Skal liksom Gerd Liv Valla være en av dommerne som skal velge ut et cover-up motiv? Og jeg ser for meg at det er noen helt ok/halvdårlige tatovører som kommer til å stikke trynet sitt frem i dette programmet for å få seg litt gratis PR. Men, jeg kommer uansett til å se på dette, tvslaven som jeg er! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 haha :!: Var på tide at nrk kom med et slikt program Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hva synes dere om arbeidet til han her Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Hadde noen fine asiatisk ja Vurderer og finnne en på Otc på Søndag eller noe og ta enn liten en, skal sitte hele fredag. Men det er mye artigere på lørdag og søndag. Hvis noenn vil poppe innom på fredag(12.mai) så jobber Victor Policheri på meg fra 18.00 til 23.00, så kom bortom og klask meg på armen og si hei Endret 2. april 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Nice, har time hos han 14 april. Skal ha en koi half sleeve. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hvor holder hann til? Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Royaltattoo han er gjesteartist der og det ligger i Helsingør. Jeg bor i København, så det er ikke så langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå