Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Det sies vel at 8-10mm er grensen, men dette er veldig individuelt.

Edit: Dersom man vil gå helt tilbake i størrelse, burde man bruke mindre og mindre smykker eller bare ta ut smykket og la det være ute?

Endret av boffeeen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takkar :D Men korleis er det om ein angrar? Kor vidt kan holet var og allikevel gro tilbake?

Det er dessverre ingen garantier for at hullene trekker seg tilbake til opprinnelig størrelse... Men det er mange som har opplevd at opp til ca 10mm så vil hullene trekke seg tilbake til ca 1,6mm... Men som sagt, det er forskjellig fra person til person.

Venninna mi hadde 10mm i 1 år og har nå gått tilbake til originale 1,6mm.

Lenke til kommentar

Angående dere som snakker om kremer... Jeg har brukt Bephanten på min store tatovering på leggen, og jeg fikk ikke skorpe i det hele tatt! fantastisk krem. Creds til h*n som fant ut at krem for bleieutslett funker knall på tattiser.

Synd den er reseptbelagt her i Norge.

Det sies vel at 8-10mm er grensen, men dette er veldig individuelt.

Edit: Dersom man vil gå helt tilbake i størrelse, burde man bruke mindre og mindre smykker eller bare ta ut smykket og la det være ute?

min venninne tok ut smykkene helt og gikk uten. Slik fikk de krympe "på egenhånd" uten å bli stoppa av smykket.

Lenke til kommentar

Okey, har litt spørsmål her som eg lurar på:

Når ein vil ha tunnellar, tar ein bare eit vanlegt hol i øyra og byrjar å utvide? Og korleis utvidar ein?

Kva skal eg gjer for å kunna bruka desse? :

http://www.painfulpleasures.com/xcart/customer/product.php?productid=6352&cat=187&page=1

http://www.painfulpleasures.com/xcart/customer/product.php?productid=6308&cat=189&page=1

http://www.painfulpleasures.com/xcart/customer/product.php?productid=5600&cat=187&page=3

:love:

Sjekk ut Min lenkehttp://www.howtostretchyourears.com/ ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

jeg vil anbefale deg å strekke ved bruk av akrylspiraler(...)

Er det ikke fy-fy å ha akrylsmykker i nystrukne piercinger, da?

Jeg hadde iallefall safet og gått med f.eks. tunneler eller plugger i glass o.l. mens jeg strakk opp til ønsket størrelse og heller satt i spiralen når øret var helt grodd og fint.

Lenke til kommentar

Raven:

Etter over 100+ timer stolen så fikk jeg for første gang kraftig skorpe, så vansklig og si at en krem som gjør at man ikke får skorpe. Samme kunne jeg si om Helosan...frem til nå :hrm:

Men flott du ikke fikk kraftig skorpe :w00t:

Er noe dritt.....

Jeg hadde flere sessions på flere timer av gangen. Men uansett om man får skorpe ved bruk av den eller ei, så er det en sykt god krem :) Sikkert jeg som var heldig :)

Lenke til kommentar

Raven:

Etter over 100+ timer stolen så fikk jeg for første gang kraftig skorpe, så vansklig og si at en krem som gjør at man ikke får skorpe. Samme kunne jeg si om Helosan...frem til nå :hrm:

Men flott du ikke fikk kraftig skorpe :w00t:

Er noe dritt.....

Jeg hadde flere sessions på flere timer av gangen. Men uansett om man får skorpe ved bruk av den eller ei, så er det en sykt god krem :) Sikkert jeg som var heldig :)

Tror det har mye med hvor mye man jobber på et område, men den må jo prøves. Er det med utslett man får slik krem?

Og er det mulig og få se bilde av leggen din? :love:

Floggieboggie: Den der var meget pen :thumbup:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Tror det har mye med hvor mye man jobber på et område, men den må jo prøves. Er det med utslett man får slik krem?

Og er det mulig og få se bilde av leggen din? :love:

Jeg vet ikke hva som skal til for å få den i Norge, jeg tok tatoveringen i London og der er ikke kremen reseptbelagt.

http://i297.photobucket.com/albums/mm233/archana_demonia/IMG_2430.jpg

Her er den bare et par timer gammel, eneste bildet jeg har.

Lenke til kommentar

jeg vil anbefale deg å strekke ved bruk av akrylspiraler(...)

Er det ikke fy-fy å ha akrylsmykker i nystrukne piercinger, da?

Jeg hadde iallefall safet og gått med f.eks. tunneler eller plugger i glass o.l. mens jeg strakk opp til ønsket størrelse og heller satt i spiralen når øret var helt grodd og fint.

Ah, de studioene jeg har snakket med har sagt at akrylspiraler og tapers er greit å strekke med, men at silikon og tre er fy-fy i nystrukne piercinger...

Men det er kanskje greit å kjøre safe med kirurgisk stål, eller titan :)

Lenke til kommentar

Stilegt motiv, men i nakken? Jeje, det tell ikkje så mykje. Likar stilen på den, får litt sånn mønster-på-revolver-frå-gamle-western-feeling :)

Men... Den er skeiv?

Btw: Kva er det teiknet inne i blomsten i panna?

Endret av Alliha
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...