Tunky Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Jeg tror jeg hadde hatt store problemer med det der. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Har hørt så mye snakk om jojoba-olje, men har ikke helt skjønt hva det er til (orker ikke lese mange sider bakover heller...). Er det til å ta på smykket når man strekker hull? Eller er det for å tilføre fuktighet? Og hvor får man kjøpt det? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Du kan bruke det til alt Apotek, Helsekost-butikker osv. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Da burde jeg kanskje gå til innkjøp av en flaske da siden jeg skal begynne å strekke nå Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Jeg elsker jojoba Passer til alt......... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Jojobaolje inneholder masse bl.a. masse e-vitaminer og annet snadder som ligner på oljene kroppen din skiller ut, slik jeg har forstått. Massér øreflippene morgen og kveld samt hver gang du har dusjet. Det gjør jeg, og flippene mine har det strålende. Olja brukes forøvrig også til masse innen kosmetikk og kan også hjelpe mot bl.a. akne samt gi deg glansfullt hår og sånn. Iallefall var det det jeg lærte fra Youtube. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Er veldig bra for huden ja, samt har du en flaske jojoba så slipper du og tenke på glidekrem Riktig som du sier Milanjo Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Prøvde forøvrig å bruke vannbasert glidemiddel når jeg strakk her for noen uker siden, men kan ikke si det var et spesielt sjakktrekk. Greit nok at smykket kom inn, men jeg tror jaggu meg ikke hullet var helt klart enda. Svei som bare lenge etterpå, så jeg tapet heller opp tunnelene mine og lot ørene gradvis venne seg til den nye størrelsen. Satser på å bruke jojoba fra nå av. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Da må jeg nok ha meg litt jojoba ;P Men bondage tape... Det er det det er best å bruke som "strekke tape"? Hvor kjøper man det? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Du får kjøpt det på kondomeriet Lenke til kommentar
kalli Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 OK,takk Og mens jeg er i gang med å mase, så lurer jeg på om man burde ta ut pluggene\tunnellene mens man dusjer? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Jeg tar de ut når jeg dusjer. Kan bli ganske ekkelt om du lar det bygge seg opp mye guffe uten å vaske. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 mitt hull er så fort i forhold til ringen at det renser seg uten at jeg trenger og ta den ut, men madammen gjør det. Må nok begynne når jeg tar monster-ringen i øret. Massiv 12mm ring Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Hva heter den siden der man legger ut bilder av bodymodsa sine? Jeg veit Aidskake har profil der bl.a. og jeg har vel en inaktiv profil der jeg også, men jeg husker ikke navnet/addressa. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 iam.bmezine.com eller bodymod.org? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Bodymod.org tror jeg det var. Takk. Det stod helt stille. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 godt mulig jeg får tips hos Oslo ink angående dette men jeg har skjønt det dithen at jeg må/bør smøre huden inn etter en har fått tatoering. funker jojoba til dette? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Har aldri hørt om jojoba til tatovering. Vil tro det funker heller dårlig. Jeg bruker Helosan og det fungerer kjempefint. Men tatovøren kommer uansett til å gå gjennom dette med deg. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) Helosan er meget bra syns jeg, hvis man sliter med tykke skorper så gjør den det slik at den mykner opp skorpa så den ikke kan knekkes så lett. Det jeg liker best er at når man smører jevnlige tynne lag så får man bare tynne flak, men det spørs hvor mye du har jobbet på et område. Av og til er ikke tykke skorper til og unngå. Har bare brukt Helosan under grotiden nå pga. jeg har hatt tykk skorpe og har ikke mistet noe farge frem til nå en god følelse når du kommer til neste økt og du får skryt for hvordan du har behandlet den Men er vedlig viktig at du lat tattoveringen lufttørke sikkelig før du tar på helosan når du har dusjet deg. En annen ting med helosan er at den beskytter imot dritt...til en viss grad. Endret 29. mars 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå