Cortinarius rubellus Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Extra: Sånt varmer og høre Med tanke på at jeg går utifra at du er en Alice-fan selv Tror ikke det blir det sistte fra den boka nei for og si det slik. Du har vel ikke bilder av de Alice-pluggene? Mumsen: Vi gleder oss begge til Otc Håper du er der dagen jeg skal konkurere Endret 26. mars 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Fikk lyst på den. Litt feminin men dog, veldig bra gjennomført. Link: For flere tattiser av samme kunstner. Endret 26. mars 2010 av infinety Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Extra: Sånt varmer og høre Med tanke på at jeg går utifra at du er en Alice-fan selv Tror ikke det blir det sistte fra den boka nei for og si det slik. Du har vel ikke bilder av de Alice-pluggene? Skulle da bare mangle! Jeg er det man kan kalle en Alice-fan, ja Er litt mørkt her nå, men skal gå på badet og se om jeg får tatt et bilde Ellers poster jeg bare bilde av selve pluggene her. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 iPhone-kamera var visst litt dårlig til å få frem detaljer fant jeg ut. Får heller legge ut bilde av pluggene i ørene en deg jeg får tatt et bilde med et bedre kamera Anyways, de her har jeg: Vurderer å bestille et par i 20mm og, så jeg har Alice-plugger når jeg kommer meg dit Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 De der er så sykt kult Har vurdert de selv når jeg får andre øret opp i litt størrelse Må få startet med utvidning igjen, forstår ikke hvorfor det stoppet opp..menmen Får bare starte igjen Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Hvor stort stoppet det opp på? Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Du har nå utstyr til å få dem opp en del nå så sett i gang. Fint mange brydde seg om dragen min da Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) ene er på 12mm( litt mer tror jeg, er så lenge siden jeg har tatt i noe nytt.. Skal putte i min 10mm massiv ring i morra ) og andre er på noen mm, fikk sår i det...og grodde ikke så tok den ut. Tror det var nikkel i den ringen for tok noen dager så var det vekke. Og så har det bare tiden gått egentlig:S Det var like stort det andre hullet også, men nå er dset krympet betraktlig. 20mm på begge er målet..først ihvertfall:P Har også vært litt bekymra for om dreads som ligger over nyutvida ører har noe og si.. Jeg vasker de ofte, men er en tanke som har festet seg Endret 27. mars 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Her er begge på 12mm og har ingen planer om å stoppe før jeg er på minst 20, hvis ikke større. Har egentlig ikke satt meg noe mål enda, kommer bare til å stoppe når jeg føler for det Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 jeg er såpass høy at 20-30mm tror jeg blir bra;) rundt 30 tenker jeg Lenke til kommentar
kverna Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Min første var en femstjerners ser jeg Min også, men den andre, en "1-stjerners" var vondere. Kommer helt ann på dagsformen Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Helsinki Ink 2010, Finland. http://www.iltasanomat.fi/videot/viihde/2062426 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Da var jeg tilbake på hotellet. Det gikk bedre enn forventet på PinPoint. En heftig opplevelse faktisk. Christiane fortjener all mulig skryt. Virket utrolig proffesjonel, var meget koselig og utrolig dyktig. Resultatet ble enda bedre enn jeg hadde forestilt meg. Får ikke postet enda siden jeg ikke har med meg kortleser, men om dere maser på Fluesopp så var han med og tok noen bilder han også. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) Kommer bilder om en liten stund Må ladde kameraet Men de kommer i kveld Vet ihvertfall at jeg også skal kuttes opp hos de Og har hatt en kjempedag sammen med L4r5 og Anfall. Har vært en slik dag som jeg har savnet, så fin dag i dag ja Christiane fortjener all skryt, L4r5 hadde time..men hun stilte opp og så på ørene mine osv...ga meg tips og slikt etter de var ferdig. Så Pinpoint er eneste plassen som er på min liste over piercing-studioer i Oslo, eller generelt det er det studioet jeg kommer til og holde meg til. Endret 27. mars 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Ja Christiane er fantastisk. Basically, alt som lar seg gjøre på Pinpoint gjør jeg på Pinpoint. Nekter å være utro. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Da var jeg tilbake på hotellet. Det gikk bedre enn forventet på PinPoint. En heftig opplevelse faktisk. Christiane fortjener all mulig skryt. Virket utrolig proffesjonel, var meget koselig og utrolig dyktig. Resultatet ble enda bedre enn jeg hadde forestilt meg. Får ikke postet enda siden jeg ikke har med meg kortleser, men om dere maser på Fluesopp så var han med og tok noen bilder han også. Gratulerer med å ha blitt kuttet i. Gleder meg til neste gang jeg skal selv. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Gratulerer med å ha blitt kuttet i. Takk. Det var utrolig gøy. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Ja, husker følelsen selv. Hvor på kroppen kuttet du? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Venstre side av brystkassen. Merket jeg ble litt sliten i topplokket av å ligge der etter hvert da. Selve kuttinga tok ca. 2,5 timer. Og ble litt lei av den gjennomtrengende metalliske lukten av blod. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) Kuttet selv underarmen og der var det ikke så mye å kjenne. Et helt annet motiv også da uten detaljer så det tok ikke så lang tid. Ikke noe i veien med lukten av blod da. Endret 27. mars 2010 av Glimti Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå