Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Extra: Sånt varmer og høre :love:

Med tanke på at jeg går utifra at du er en Alice-fan selv ;)

Tror ikke det blir det sistte fra den boka nei for og si det slik.

Du har vel ikke bilder av de Alice-pluggene? :D

Skulle da bare mangle! :)

Jeg er det man kan kalle en Alice-fan, ja :p

Er litt mørkt her nå, men skal gå på badet og se om jeg får tatt et bilde :)

Ellers poster jeg bare bilde av selve pluggene her.

Lenke til kommentar

iPhone-kamera var visst litt dårlig til å få frem detaljer fant jeg ut. Får heller legge ut bilde av pluggene i ørene en deg jeg får tatt et bilde med et bedre kamera :)

Anyways, de her har jeg:

post-146245-1269643185,6961_thumb.jpg

Vurderer å bestille et par i 20mm og, så jeg har Alice-plugger når jeg kommer meg dit :D

Lenke til kommentar

ene er på 12mm( litt mer tror jeg, er så lenge siden jeg har tatt i noe nytt.. Skal putte i min 10mm massiv ring i morra :love: ) og andre er på noen mm, fikk sår i det...og grodde ikke så tok den ut. Tror det var nikkel i den ringen for tok noen dager så var det vekke. Og så har det bare tiden gått egentlig:S

Det var like stort det andre hullet også, men nå er dset krympet betraktlig. 20mm på begge er målet..først ihvertfall:P

Har også vært litt bekymra for om dreads som ligger over nyutvida ører har noe og si.. Jeg vasker de ofte, men er en tanke som har festet seg :tease:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Da var jeg tilbake på hotellet. Det gikk bedre enn forventet på PinPoint.

En heftig opplevelse faktisk. Christiane fortjener all mulig skryt. Virket utrolig proffesjonel, var meget koselig og utrolig dyktig.

Resultatet ble enda bedre enn jeg hadde forestilt meg. Får ikke postet enda siden jeg ikke har med meg kortleser, men om dere maser på Fluesopp så var han med og tok noen bilder han også.

Lenke til kommentar

Kommer bilder om en liten stund :thumbup:

Må ladde kameraet :(

Men de kommer i kveld :love:

Vet ihvertfall at jeg også skal kuttes opp hos de :dribble:

Og har hatt en kjempedag sammen med L4r5 og Anfall.

Har vært en slik dag som jeg har savnet, så fin dag i dag ja :D

Christiane fortjener all skryt, L4r5 hadde time..men hun stilte opp og så på ørene mine osv...ga meg tips og slikt etter de var ferdig.

Så Pinpoint er eneste plassen som er på min liste over piercing-studioer i Oslo, eller generelt det er det studioet jeg kommer til og holde meg til.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Da var jeg tilbake på hotellet. Det gikk bedre enn forventet på PinPoint.

En heftig opplevelse faktisk. Christiane fortjener all mulig skryt. Virket utrolig proffesjonel, var meget koselig og utrolig dyktig.

Resultatet ble enda bedre enn jeg hadde forestilt meg. Får ikke postet enda siden jeg ikke har med meg kortleser, men om dere maser på Fluesopp så var han med og tok noen bilder han også.

Gratulerer med å ha blitt kuttet i. :thumbup: Gleder meg til neste gang jeg skal selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...