Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her har dere fra session i går, dere som ikke har sett tegninga kan har litt problemer med og forstå hele opplegget. Men det er katta fra Alice in Wonderland som sitter oppå en lykt og har labbene ryndt den lykta Alice står på. Men han har såvidt fått frem klørnne på enebakfoten. Så mye pirke-arbeid og farging igjen, Men hele motivet skal han ha ferdig til Otc sså vi kan konnkurere. Det er også 2 coverups i denne :thumbup:

Deen rare lys-settingen kommer til og være mye mer tydlig når fargene på de 2 lyktene har kommet på ;) Men frem til nå så syns jeg han har gjort en utrolig jobb med fargene og få liv i motivet.

post-80636-1269615839,0869_thumb.jpg

 

 

post-80636-1269615839,0869_thumb.jpg

 

 

post-80636-1269615862,3843_thumb.jpg

post-80636-1269615849,7829_thumb.jpg

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Tusen takk :thumbup:

Gleder meg til han får farget de 2 lyktene og får frem labbene sikkelig samt halen får da blir det mye mer liv i motivet samt man ser med engang hva det er. Men hittil så er jeg stor-fornøyd.

12-14 mai hvis jeg ikke tar helt feil :hmm:

Elsker skyggene selv, egentligg hele fargespekteret han har brukt hittil har vært rått.

Er så syk øm i dag :!:

Han jobber fort i tilegg pluss hhan sto med papir og vann på slutten og gnidde for han ville ha et perfekt bilde.

Så smurte han på vaselin og tok på plast, menn pga. det bilde så var det så og si ikke noe sårvæske under plasten.

Såklart litt blir det siden vaselinen er der, men langt ifra den rennningen jeg er vat med.

 

 

Edit: Angående nicket så er jeg fremdeles fluesoopp for de som "kjenner" meg på forumet :thumbup:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Eu: Har noe shit der ja :tease:

Men ikke som er verdt og vise frem. Noen stjerner og et fiskeskjelett.

Som skal fikses slik at det passer med fargene til bakgrunnen til katten.

 

Andre armen er snart ferdig, men vil gjøre den ferdig før jeg legger ut bilde. Skal ta et bilde av hanya-masken til deg, men bare for og streke under det...den er ikke ferdig :)

 

No14: Ja, er ikke behaglig nei....men han må jo få bildet sitt :!:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Her ser du litt av den, liker ikke den armen ennå så veldig godt. Er litt og gjøre igjen....

Men skal få noen andre til og fullføre den.

Siden jeg vil ha litt mer fargebruk osv. enn det er nå. Så min maske er ikke akkuratt noe bra eksempel, har fått skryt av den av andre tattovører..men de må se noe som jeg ikke gjør.

 

Den dekker øvre siden, skal få tatt bilde av den.

Fant et bilde på kameraet, som sagt den er en cover-up så den må jobbes mmer med. Uff..

 

 

post-80636-1269626867,4407_thumb.jpg

 

 

post-80636-1269627222,566_thumb.jpg

 

 

Edit: ikke bra når folk spør om bilder og når du gir demmm det så blir det stille :!:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Tusenn takk for det :thumbup: , jeg vet ikke hvorfor...men de siste årene har jeg bare blir mer og mer oppmmerksom på utførelsen osv. Som man egentlig bare kan kalle "ekte oppheng" :!:

Ja, den er ikke den "fine" stilen. Ville ha en stil somm blandet flere stiler, noe armen kommemr til og vise bedre når den er helt ferdig. Skal på et par old-school motiver. Samt på utsiden øverst på den armen er det ei sigøuner-dame med kniv igjenom det søte hodet. Må få tatt noen sikkelige av hhele armen.

På den armen så er det en artist ja, men en viktig del for meg er og gå nye veier...med det prøve andre artister :)

 

Den blir på utsiden, covrer en stygg hodeskalle jeg tok i hos Bo( hhan som har studioet i Oslogata, men han har et studio til i Sverige. )

Så jeg begynte seriøst med en bunn-artist :!:

 

Alice in wonderland-sleeven er det en annnen artist som driver på med.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...