Alliha Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Er ikkje så stor fan av tatoveringar i ansiktet, heller ikkje tribal... Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Godt at vi er forskjellige da. Det bilde har forøvrig blitt brukt tideligere i en tråd om designer-barn. Var morro å se det igjen. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Er det i det hele tatt noe du ikke liker? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Jeg tror ansiktet er det eneste stedet jeg faktisk synes tribal ser allright ut. På en annen side er jeg ikke fan av tattiser i ansiktet. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Hvorfor missliker du ansiktstatoveringer? På grunn av komblikasjoner som bla. jobb eller fordi du ikke synes det passer å tatovere ansiktet i det hele tatt? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Jeg synes heller ikke at tattoveringer egner seg i ansiktet. Det er vel det eneste stedet på kroppen jeg synes det ser fælt ut. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Jeg har sett et par ansiktstatoveringer som ser bra ut, men synes skikkelige tribals i ansiktet har lett for å bli litt voldsomt, og traibålls à la den Tyson har er bare trist. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Kan du legge ut et bilde av en ansiktstatovering du liker da? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Hvite mønstertatoveringer i ansiktet gjør meg happy. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Var noen som postet et bilde en gang med hvor det gjør mest vondt å ta tattoo, med noen stjerner og sammenlikninger med andre ting (f.eks katteklor). Finner det ikke igjen, link? Fant det Hva med å dele det med oss? Selvfølgelig Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Hva med ryggen? Noen som kan sette stjerner på den også? Min første blir en firestjerners. Goodie! Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Min første var en femstjerners ser jeg Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Jeg har en på håndleddet og en på leggen, den på håndleddet var da ufattelig mye vondere enn den på leggen, så forandrer seg en del fra person til person ja... Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Noen mennesker er kvalme, ekle og fryktelig harry. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Folk har forskjellig smak iallefall... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Hæhæhæhæ! Fyttikatta! Jeg lo bra av den. Bildet altså. :!: Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 da var nok en session unnagjort. fått skygga dragen nå osv. så neste gang (7april) er det farge session og forhåpentligvis siste session på denne armen.. Nakken går forøvrig 1 april.. Bilder kommer seff når den er ferdig. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Underarma har 1-stjerne går alt etter hvor mye du gjør Nå fikk jeg tatt en 4 timers session i dag og fikk vist beskjed om å møte opp på Fredag( Otc ) for og bli ferdig med selve motivet så vi kan konkurere Så med dagen på Convention så er vi oppe i 30 timer på en halfsleeve, og det er uten bakgrunn Legger ut bilde i morra, men den blir syk bra. Ihvertfall fargebruken er helt rå. Eplefe: Er enig med deg i de der ja, var pene Endret 25. mars 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 sånn ser dragen ut til nå.. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 RaW, hvor mange timer har du hatt totalt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå