Alliha Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Har ingen på sjølve øyra, men er ikkje langt ifrå ved kinnbeinet. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 det skal ikke ha noe og si utifra egen erfaring, fikk til ogg med kvise på den jeg hadde i brystvorta eller det var egentlig mer byll. Men poenget mitt er at så lenge man renser og passer på så skal det ikke ha noe og si Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Har sev aldri hatt kviser der jeg tar piercingen. Hvis man har kviser der før, er det mer vondt eller problematisk å stikke hullet? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) I går jeg jeg stingene. Tunga ser nå veldig fin ut og jeg har ingen problemed med å verken spise, snakke eller bevege den uten at det gjør vondt. Jeg har prøvd å øve litt på bevegelse, og det går fremover med museskritt. Jeg vet jeg lovte bilder, og jeg har vært litt treig med det. Derfor laget jeg i stedet en liten film. Det eneste jeg har å filme med er mobilen, derfor er kvaliteten som den er, men det får holde. http://www.tentaclehaven.com/tungesplitt.mp4 Endret 24. mars 2010 av Detectable Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Ok *Har skikkeleg lyst på hol nå* btw: wicked awesome, Detectable Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Husker avisartikklen der jeg første gang leste om tungesplitt for noen år siden. Da var det dette bilde som sto der: Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Har sev aldri hatt kviser der jeg tar piercingen. Hvis man har kviser der før, er det mer vondt eller problematisk å stikke hullet? Har ikke hatt det mens jeg har tatt hull, sliter med byller og de kan komme hvor som helst. Når jeg fikk den på\over den jeg hadde i brystvorten så var det baare og stikke hull på for å tømme den og rense et par dager siden det blir et sår der samt man vil ikke ha det som kommer ut fra en byll i et sår Men når man har det på kinnnet så ser jeg ikke hvorfor og ta i øret skal være et problem, hvis man får kviser runndt hullet i ettertid så er det bare å rense og den pakka. Endret 24. mars 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Takkar for svara Men er det nokon som veitt ein bra plass å ta det i Stavanger? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Solid? Har tatt en av mine der og har ikke noe å utsette på de. Regner med at Glimti kommer til å foreslå det samme. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Solid, som i klesbutikken? O.o Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Jeg visste ikke om at det var en klesbutikk som het det, men sjekk her: http://www.solidtattoo.com/default2.asp eller http://www.solidpiercing.com/ Endret 24. mars 2010 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Fant det ut etter litt googling kva du meinte Men ja, det er ein klesbutikk som heite det Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Noen som har sett Billy The Billboard? Smart kar... http://www.checkoutmyink.com/tattoos/billythebillboard Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Var noen som postet et bilde en gang med hvor det gjør mest vondt å ta tattoo, med noen stjerner og sammenlikninger med andre ting (f.eks katteklor). Finner det ikke igjen, link? Fant det Endret 24. mars 2010 av Knewt Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Hallo! Trenger litt tips(har ikke tatovering) Kom over denne her http://blogs.discovermagazine.com/loom/wp-content/blogs.dir/27/files/science-tattoo-emporium/calvin.jpg og fikk lyst til å ta noe aka de tommy og tigeren på underarmen. Har ikke noen ekstreme muskler i underarmen så tenker litt på plass og hvordan det generelt er å ha en tatovering på underarmen. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Var noen som postet et bilde en gang med hvor det gjør mest vondt å ta tattoo, med noen stjerner og sammenlikninger med andre ting (f.eks katteklor). Finner det ikke igjen, link? Fant det Hva med å dele det med oss? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 spiderspiderspiderspiderspiderspiderspiderspider Det var bare... merkelegt... Eg syns ikkje det såg noko særleg bra ut Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Har litt lyst på en tatovering, men vet ikke hva jeg skal ta, har lyst å ha det et sted jeg kan skjule det og vise det fram, men må først å fremst finne noe jeg liker, skal tross alt gå med det resten av livet. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Det var bare... merkelegt... Eg syns ikkje det såg noko særleg bra ut Min store drøm er ansiktstatovering! Synes den der var kul, men skal ha noe som dekker mer enn det der og blir vel sannsyneligvis tribal. Synes det er det som passer best i ansikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå