Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Mephistopheles: Tenker en slik type font som er vist på bildet under. Ca samme størrelse. Alt i Oslo og omegn er av interesse.

Jeg vil anbefale at du går til en av de du nevnte som var dyktige (og dyre). De kan nok svare på alle spørsmålene du skulle ha. Å spare en tusenlapp eller to på å få en tattis som ser ut som et rumpehull er ikke å anbefale.

Lenke til kommentar

Ja, det skjønner jeg. Men det er jo litt kjipt da. Har jo fulgt Christines råd og arket jeg fikk, HELT til punkt og prikke, så det er jo litt rart at ruren har med seg en kjøttbit liksom. Har to sånne små klumber igjen, håper de er finere..

Lenke til kommentar

Albuen er eneste plassen jeg også har mistet farge, men er ikke ferdig der ennå så :cool:

Og Nymph det er lett og fikse :thumbup:

Skurk: Spar heller litt lengre hvis du ikke har råd til en av de gode, tro meg..det er ikke verdt og gå haalvveis ;)

Meph: I morraa fortsetter jeg på katta :w00t:

Legger ut bilde på fredag tenker jeg når jeg har fått av plasten.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Nå snnakket jeg konkret om albuen da :whistle:

Ikke hele kroppen. Venstrearmen regner jeg med og få ferdig før sommern er over.

Andre armen tar litt mer tid siden Poli ikke er ofte i Norge.

Det spørs også hudtype man har når det kommer til groing, noen misster farge samme hvor flinke de er mens den gror.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Skurk: Spar heller litt lengre hvis du ikke har råd til en av de gode, tro meg..det er ikke verdt og gå haalvveis ;)

Hvem er i såfall de gode? Jeg vet kun om noen få, men list gjerne opp noen anerkjente i en times reiseradius rundt Oslo. Hva ligger prisene på ca.? Jeg er helt blank. Helt blank.

Endret av Joakim Skurk
Lenke til kommentar

JEg vil gjerne se :love:

Samler på tatto-bilder :thumbup:

Eulogy: Er ikke "vansklig" og få laget en half\full sleeve utifra den, stilene må heller ikke passe sammen.

Du finner nok ut noe , sett deg nned samme nnmed tattovøren ndin og ta en prat;)

Min full-sleeve på venstrearmen har innslag av asiatisk, old-school, new-school, horror........poenget mitt er viktigste er at du liker det;)

Menn grunnen til at det har blitt så "rotete" sleeve er at hver tattovering har enn betydning. Har blitt en minne-arm for og si det på den måten.

Du har ikke bilde da, slik at jeg kan se åssen det ser ut? Jeg kunne tenkt meg hanya maske pluss noe bakgrunn slik at det dekker resten av underarmen, men må tenke meg litt om.

Skurken, eneste jeg vet er at Oslo Ink tar 1500 i timen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...