Cortinarius rubellus Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 JEg vil gjerne se Samler på tatto-bilder Eulogy: Er ikke "vansklig" og få laget en half\full sleeve utifra den, stilene må heller ikke passe sammen. Du finner nok ut noe , sett deg nned samme nnmed tattovøren ndin og ta en prat;) Min full-sleeve på venstrearmen har innslag av asiatisk, old-school, new-school, horror........poenget mitt er viktigste er at du liker det;) Menn grunnen til at det har blitt så "rotete" sleeve er at hver tattovering har enn betydning. Har blitt en minne-arm for og si det på den måten. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Tar ut stingene i morgen Da er det værste over, og tungetrening gjelder fremover. Er fortsatt litt ømt, men det regner jeg med blir borte i løpet av uka. Jeg kan også snakke normalt igjen. Kan høre at jeg uttaler S litt rart om en kjenner meg, men bortsett fra det er alt i orden. Bilder kommer i morgen. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Alle var dårlige Tenker du på utførelsen? Det var flere av motivene jeg likte i seg selv selvom de skulle vært vesentlig bedre utført. Og en tatovering skal etter min me ing vurderes bådde utifra motiv og utførelse så når motivet i utgangspunktet var bra gir jeg ikke ren strykkarakter. Var riktignok rotete sånn som det der, men alene og med bedre utførelse kunne flere av dem blitt rå. Kanskje han liker dårlig utførte tatoveringer? Eller kansje jeg tenker litt dypere enn deg... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Middelmådige motiver med dårlig utførelse. I tillegg er det rotete og ingen kontinuitet på ryggen til fyren. Men du liker jo tross alt flammer og hodeskaller og slikt, så da kan jeg forstå at noe av det faller i smak. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Middelmådige motiver med dårlig utførelse. I tillegg er det rotete og ingen kontinuitet på ryggen til fyren. Men du liker jo tross alt flammer og hodeskaller og slikt, så da kan jeg forstå at noe av det faller i smak. Ikke glem traibålls Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) jeg elsker hodeskaller og når de er dårlig utført så hjelper det fint lite hva enn grunnen er. Ja, jeg ser på mer enn bare utførelsen...men de der var dårlig. Tenke dypere? de er dårlige, om man liker motivene er en annen sak...men de er dårlig utført, det kan ikke diskuteres engang. Og du sier "med bedre utførelse så kunne de blitt bedre"..ja, såklart. Men det er ikke de;) Mange av motivene der er kjente motiver og kan gjøres så ufattelig mye bedre. Min mening ihvertfall, jeg har satt lista høyt( pga, gjorde noen feil i starten som jeg driver og retter opp ) for hva som er bra for man kan få det så bra som man vil. Endret 22. mars 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Kanskje han liker dårlig utførte tatoveringer? Eller kansje jeg tenker litt dypere enn deg... Sorry, var ikke ment mot deg! Tenkte heller på mannen med tatoveringene. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Middelmådige motiver med dårlig utførelse. I tillegg er det rotete og ingen kontinuitet på ryggen til fyren. Men du liker jo tross alt flammer og hodeskaller og slikt, så da kan jeg forstå at noe av det faller i smak. Ikke glem traibålls Feil skrivemåte. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 jeg elsker hodeskaller og når de er dårlig utført så hjelper det fint lite hva enn grunnen er. Ja, jeg ser på mer enn bare utførelsen...men de der var dårlig. Tenke dypere? de er dårlige, om man liker motivene er en annen sak...men de er dårlig utført, det kan ikke diskuteres engang. Og du sier "med bedre utførelse så kunne de blitt bedre"..ja, såklart. Men det er ikke de;) Mange av motivene der er kjente motiver og kan gjøres så ufattelig mye bedre. Min mening ihvertfall, jeg har satt lista høyt( pga, gjorde noen feil i starten som jeg driver og retter opp ) for hva som er bra for man kan få det så bra som man vil. Du har rett i at utførelsen ikke kan diskuteres, men motivene i seg selv kan . Og noen, ikke alle, men noen av de motivene var i utgangspunktet bra. Akkurat der ble det velidg rotete, men ideen om hodeskaller og andre typer ansikt er bra nok i utgangspunktet. jeg synes det er verd å ta med selvom man ikke minst må se på utførelsen. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Var det jeg mente, motivene kunne blitt veldig bra Men man kan ikke ta med det i en bedømmelsse av en tattovering. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Kan og kan. Er enig i at det er for sent å snakke om hva som kunne vært gjort når blekket først sitter der, men tanken bak/motivet i seg selv synes jeg også fortjener sin plass. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Selvfølgelig klarte jeg å miste denne retaineren også. Fffffffuuuuuuu-. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) Folk! Skal tusje meg. Noen anbefalninger til hvor jeg bør henvende meg? Vet om dyktige, men de er også dyre. Greia er at jeg ikke vil betale overpris da jeg bare skal ha skrift over brystet. Klart, det skal se bra ut det også, så jeg er ikke ute etter first price. Ikke misforstå. Noen gode lærlinger jeg kan gå til, kanskje? Blir min første. Jammen meg på tide! Skal forøvrig stå "Do what you Wish", som står på baksiden av Auryn (smykket i The Neverending Story), som var favorittfilmen/boka mi(n) gjennom hele barndommen. Småcheesy, men. Edit: Hvor mye tror du evt det vil koste ca for en slik piece? Endret 23. mars 2010 av Joakim Skurk Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Du vil berre ha skrift, men seier ingenting om font, storleik eller evt. detaljar. Vil råda deg til å henvenda deg til dei flinke du veit om, då dei sannsynlegvis har ein viss peil på kva lærlingar som er skikka til slikt. Du kan og nemne i posten kvar du er frå, så er det lettare for synsarane i tråden å koma med tips. Men, skrift er ikkje av det lettaste/simplaste. Det krev ein viss finesse å få strekar, tjukkleikar og diverse fint... Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Skrift er mer krevende enn de fleste tror. Du kan jo slenge opp et bilde av din Meph, til advarsel. (Mulig jeg husker feil, men mener det var du som hadde en med Iron-Maiden font?) Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Du hugsar rett. Men biletet er ikkje på skule-PCen, og eg har covra han, så det er ikkje mogleg pr. no å skremma nokon som helst. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 @Mephistopheles: Tenker en slik type font som er vist på bildet under. Ca samme størrelse. Alt i Oslo og omegn er av interesse. Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Den du kom med der var jo ikke særlig bra utført. Den er ikke sentrert, den er skjev, den strekker seg ikke til begge fuglene, noe som så ut som var poenget. Den var et godt eksempel på hvorfor man går til folk som er nøye og flinke! Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Det ramla av en bit av tattisen min, så det er et lite hull der nå.. HJÆLP Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Den du kom med der var jo ikke særlig bra utført. Den er ikke sentrert, den er skjev, den strekker seg ikke til begge fuglene, noe som så ut som var poenget. Den var et godt eksempel på hvorfor man går til folk som er nøye og flinke! Jada, men det var det første jeg fant som hadde samme type font som jeg er ute etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå