After Dark Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Det sier da ikke de bildene noe om. Har du noen link til studioet hans? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Det var var ræva, så enkelt Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Tigermotivet? Joda, men hadde vært morro å se link til studioet hvis han har. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 ja, det er jeg enig i. Alltid artig og se på de "proffe" som driver på hjemme Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Det sier da ikke de bildene noe om. Har du noen link til studioet hans? Nei nei, ikke noe studio på han der, er bare en mappe på facebook over tattoveringer han har laget. Og gjetter på at de er tatt hjemme hos folk når det tydelig står i teksten "Tattoo på XXX tatt hos han i dag" og samme gjentar seg hos de andre også.. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Tenkte jeg skulle oppdatere litt. Det er nå 50 timer siden splitten. Tunga er fortsatt kjempeøm, men jeg kan snakke bra. Vanskelig å si s. Tok et bilde i går 24 timer etter splitten, da så tunga slik ut: På det tidspunktet var den utrolig hoven og jeg greide så vidt å prate da det gjorde så vondt. Ibux var definitivt en livredder i går. I dag tok jeg et bilde 48 timer etter splitten. Tunga har returnert til sin opprinnelige farge. Den ene delen av tunga har blitt mye mindre en den andre, noe som tyder på at hevelsen har gått en del ned på den ene siden. Tunga er fortsatt veldig øm, men den venstre siden tar virkelig drepen på meg. Siden onsdag kveld har jeg fått i meg en yoghurt, en lollipop og en rett i koppen-carbonara som jeg brukte 45 minutter på ( ! ) i lunsjen i dag. Tror de jeg jobber med syntes litt synd på meg Det går i allefall fint å drikke vann, så det har jeg fått i meg mye av. Jeg spiser fortsatt Ibux. Stingene er blitt veldig irriterende. Kjennes hele tiden ut som jeg har matrester i munnen jeg ikke kan få ut. Får se om det er bedre i morgen. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Ser bra ut Får håpe det blir bare bedre og bedre for hver dag som går:) Fikk en syk trang til og sutte på en av delene Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Vurderer enda et nytt hull i øret siden det gikk så bra med det forrige og jeg tror det kunne tatt seg ut med et smykke til. Får tenke litt til på det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Tungen din ser ut som pac-man hvis man ligger med nakken på skuldrene, kjære. Lenke til kommentar
IHASBOKK Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Sykt! Splittet tunge. Jeg som føler meg som bad boy når jeg tar en tatovering. Du er er Osama Bin Laden i forhold Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Tungen din ser ut som pac-man hvis man ligger med nakken på skuldrene, kjære. For en konge-post Jeg har flere ganger lagt hodet nå på skuldra Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Dersom jeg skulle oppsøkt noen tatovører anngående å skisse opp en half-sleeve: sånn ca hvor mye vil det koste meg per skisse dersom jeg ender opp med å tatovere meg hos noen andre? For øyeblikket vet jeg ikke helt hvordan jeg vil designe half-sleeven, men jeg vet "tema" og jeg vil derfor få så mange forskjellige ideer som mulig. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Hadde heller funnet meg den tattovøren som du mener passer til den stilen du vil ha oog brukt den tiden sammen med tattoovøren som det hadde trengtes for og komme frem til det du vil ha:) Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Jeg skulle gjerne ha gjort det, men jeg vet ikke helt hvilken stil jeg vil ha. Det jeg vet er at jeg i hvert fall vil bruke fuglene og treet i bildet under som et slags grunnlag og så vil jeg la resten av designet være knyttet opp til mine favorittekster fra albumet. Det er mulig jeg vil utvide ideen fra half-sleeve til full-sleeve, men er usikker enda. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Megan Fox: Ekte mannfolk har tatoveringer: http://msnno.starlounge.com/index.cfm?objectid=57601 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Boffeeen: Tror forslaget mitt hadde fungert bra, for enn tattovør kommer ofte med flere forslag hvis du vil det;) Fint motiv forresten Nydelig er vel mer passende ord. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 boffeen: Bra band. Har du tenkt underarm eller overarm hvis det bare blir en half-sleeve? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Det spørs på hvordan designet blir. Dersom det blir overarmen blir det antageligvis bare på yttersiden, mens på underarmen kommer den til å gå rundt. Lenke til kommentar
Inglebert Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Hei og hå! Er det noen her som har noen meninger om Purple Pain i Heimdal, Trondheim? Vet at det er skrevet noe om det tidligere, men orker ikke å lete gjennom tråden. Hadde satt pris på om noen kunne sett litt på utførelsen, og gitt noen tilbakemeldinger her http://www.purplepain.no/default.aspx?ID=412682b6-1009-4353-ae2c-38ead74b3357 Inglebert Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 funker helt greit PP. Koien min er derifra men tattovøren derimot stakk tilbake til brasil etter den var ferdig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå