Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Extractum: Jeg har ikke bestemt meg for hvor jeg skal stoppe. Får bare følge lysten ;)

Tror det er mest stingene som gjør at tungen har hovnet opp så voldsomt. Selv hadde jeg minimal hevelse (uten sting), og det jeg har lest av erfaringer på BME er mye det samme.

Kan hende godt hende. Den høyre delen er faktisk mer hoven en den venstre, kan godt være stingene.

Men husker også den var minst like hoven når jeg tok tungepiercing. Riktignok satt det i et smykke som helst sikkert ikke hjalp. Jeg er uansett glad for stingene. Går bare på hva jeg har hørt, men så lenge jeg har hørt og sitter inne med følelsen av at tungen ser penere ut når den har grodd pga stingene så holder jeg meg til det :)

Lenke til kommentar

Alltid kos når man er klar til å kunne bytte smykke. :D Blir ofte litt uvant også. Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg alt har vært borti de nye piggene i øret mitt og hvor mange ganger jeg har trodd at jeg har noe fast i øret. Ganske forskejllig fra da jeg bare hadde kuler der.

Lenke til kommentar

Back to topic:

Extractum: Jeg har ikke bestemt meg for hvor jeg skal stoppe. Får bare følge lysten ;)

Edit: Har VELDIG lyst til å tatovere et kvinnemenneske fra et Gustav Klimt maleri, men "problemet" er at hun ligger vannrett... Lurer på å ta den på innsiden av overarmen kanskje? Tenker andre plasser blir litt rart?

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar

Er ikke Vildanden pensum på skolen lenger? Greit jeg begynner å trekke på årene, men jeg kan da fortsatt huske budskapet i stykket;

«Tar du livsløgnen fra et gjennomsnittsmenneske tar du lykken fra det med det samme.»

Lenke til kommentar

Hepp!

Om noen brukere ønsker å poste bilder av sine tattoos eller ei, er ikke diskusjonstema i denne tråden.

Vi har nå mottatt ca. 7-8 rapporter om denne saken og disse postene vil bli fjernet/redigert av mod/admin.

Mvh

Jarmo :)

Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

Kjenner jeg grøsser litt når jeg kommer over slike tattoveringer som det her..

20147_1281007236984_1584156366_30670536_4521652_n.jpg

19847_1259623982416_1584156366_30630976_2147299_n.jpg

19347_1264542905386_1584156366_30641498_6590186_n.jpg

Endret av AnnChristin
Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

Nå er det jo også noen som har den stilen at tatoveringene skal se ut som noen tegninger gjort av fireåringer. kan jo være ideen bak den tigeren og.

Med mindre alle "kundene" hans vil ha den stilen så tviler jeg. At han også gjør tattoveringer hjemme hos folk får meg til å tvile enda mer..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...