RaW_DeNiM Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 jeg splitta glansen i dag. kjente ingenting. bilde kommer når jeg er på God Kveld Norge på Tv2 om 4 år. jeg er tøff Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Extractum: Jeg har ikke bestemt meg for hvor jeg skal stoppe. Får bare følge lysten Tror det er mest stingene som gjør at tungen har hovnet opp så voldsomt. Selv hadde jeg minimal hevelse (uten sting), og det jeg har lest av erfaringer på BME er mye det samme. Kan hende godt hende. Den høyre delen er faktisk mer hoven en den venstre, kan godt være stingene. Men husker også den var minst like hoven når jeg tok tungepiercing. Riktignok satt det i et smykke som helst sikkert ikke hjalp. Jeg er uansett glad for stingene. Går bare på hva jeg har hørt, men så lenge jeg har hørt og sitter inne med følelsen av at tungen ser penere ut når den har grodd pga stingene så holder jeg meg til det Lenke til kommentar
TommyGavin Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Spørsmål på et annet forum. Kanskje noen her kan svare på det; Er det noen som kjenner til "You Gotta Love It Tattoo" i Prinensgata i Oslo? De gir 25% rabatt til studenter frem til 14. februar. Noen som kjenner til dette studioet? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Tungepiercingen min er helt fin nå, ikke vondt eller hovent lenger. Tror jeg skal bytte til en kortere nå i helga Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Alltid kos når man er klar til å kunne bytte smykke. Blir ofte litt uvant også. Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg alt har vært borti de nye piggene i øret mitt og hvor mange ganger jeg har trodd at jeg har noe fast i øret. Ganske forskejllig fra da jeg bare hadde kuler der. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Det er ikke alltid at ironi og fiksede bilder er like morsomme, men denne var genial: Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Tror ikke det var bildet han snakket om. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Var sånn jeg tolket det. Lenke til kommentar
pi. Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Back to topic: Extractum: Jeg har ikke bestemt meg for hvor jeg skal stoppe. Får bare følge lysten Edit: Har VELDIG lyst til å tatovere et kvinnemenneske fra et Gustav Klimt maleri, men "problemet" er at hun ligger vannrett... Lurer på å ta den på innsiden av overarmen kanskje? Tenker andre plasser blir litt rart? Endret 19. mars 2010 av Jarmo Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Er ikke Vildanden pensum på skolen lenger? Greit jeg begynner å trekke på årene, men jeg kan da fortsatt huske budskapet i stykket; «Tar du livsløgnen fra et gjennomsnittsmenneske tar du lykken fra det med det samme.» Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Hepp! Om noen brukere ønsker å poste bilder av sine tattoos eller ei, er ikke diskusjonstema i denne tråden. Vi har nå mottatt ca. 7-8 rapporter om denne saken og disse postene vil bli fjernet/redigert av mod/admin. Mvh Jarmo Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Kjenner jeg grøsser litt når jeg kommer over slike tattoveringer som det her.. Endret 19. mars 2010 av AnnChristin Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 . Way to go! Tattisen min var skral og svak. Men den er bra nå Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 da er time for tattis booket hos Oslo Ink 12 april. dette blir min første tatis så gleder meg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 da er time for tattis booket hos Oslo Ink 12 april. dette blir min første tatis så gleder meg. Gratulerer. Kan jeg spørre hvilket motiv? Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 sett værre tigere enn den over her. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Nå er det jo også noen som har den stilen at tatoveringene skal se ut som noen tegninger gjort av fireåringer. kan jo være ideen bak den tigeren og. Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Nå er det jo også noen som har den stilen at tatoveringene skal se ut som noen tegninger gjort av fireåringer. kan jo være ideen bak den tigeren og. Med mindre alle "kundene" hans vil ha den stilen så tviler jeg. At han også gjør tattoveringer hjemme hos folk får meg til å tvile enda mer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå